صرافی ارز دیجیتال والکس و تغییرات مهم

کد خبر: 1125146
صرافی ارز دیجیتال والکس و تغییرات مهم

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی در حوزه کریپتوکارنسی است. این صرافی با بیش از 4 سال فعالیت در این حوزه نامی آشنا و مطمئن در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در داخل کشور است. والکس در آخرین به روز رسانی خود تغییرات مهمی را ایجاد کرده است . روند ارائه خدمات خود را بهبود بخشیده است.

در این مقاله به بررسی تغییرات صرافی والکس و ویژگی‌های جدید آن می‌پردازیم.

نمای کلی سایت

اولین تغییری که در لحظه ورود به سایت والکس با آن مواجه می‌شوید، صفحه اصلی صرافی است. صفحه اصلی سایت والکس به طور کلی تغییر کرده است.

در نوار بالایی و در سمت راست شما امکان دسترسی سریع به بازارهای والکس و همچنین بخش معاملات را دارید. در مقال در نوار بالا سمت چپ نیز امکان دسترسی سریع به بخش کیف پول و مشاهده دارایی‌های خود را خواهید داشت.

در صورت ورود به حساب کاربری خود، در صفحه اصلی، شما میزان دارایی خود را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین سطح کارمزد شما بر مبنای معاملات برای شما قابل رویت است. 

در صفحه اصلی سایت نمای کلی بازار با تغییراتی جدید برای شما قابل مشاهده است. شما می‌توانید با انتخاب آیکون ستاره در کنار رمزارز مورد نظر، آن را به لیست منتخب من اضافه کنید. همچنین دو بخش بیشترین سود و بیشترین ضرر برای شما وجود دارد که آخرین تغییرات ارزها را بر اساس سود و ضرر در معاملات به شما نشان می‌دهد که برای انجام معامله دید بهتری را به شما خواهد داد. بخش داغ‌ترین‌ها نیز بر اساس آخرین تغییرات و حجم معاملات مرتب شده است.

اضافه شدن وب اپلیکیشن یک تغییر جالب دیگر در سایت اصلی والکس است. والکس در حال حاضر توسعه نرم‌‌افزار ویژه تلفن همراه را در دستور کار دارد اما تا زمان آماده شدن آن، شما می‌توانید در هنگام استفاده از سایت والکس روی تلفن همراه خود گزینه Add to home screen را انتخاب کنید تا نسخه بهینه شده ویژه صرافی والکس برای تلفن همراه، در اختیار شما باشد.

بخش دعوت از دوستان در والکس یکی از گزینه‌های جذاب برای کاربران به شمار می‌رفت اما این بخش صرفاً مخصوص به معاملات بر پایه ریال بود. اکنون به ازای پیوستن هر یک از دوستان شما به والکس، درصدی از کارمزد معامله‌های ریالی و تتری او به شما تعلق خواهد گرفت. برای دعوت دوستان خود، لازم است تا لینک دعوت خود را برای دیگران ارسال کنید و یا با وارد کردن ایمیل دوستان خود آن‌ها را مطلع کنید. فرایند احراز هویت دوستانتان می‌بایست به صورت کامل توسط والکس تایید شود.

احراز هویت در 3 سطح

احراز هویت به طور کلی در والکس تغییر کرده است. احراز هویت در حال حاضر در سه سطح انجام می‌شود. 

اولین سطح احراز هویت، سطح صفر است. برای این کار شما تنها نیاز به تایید شماره تلفن همراه خود دارید. در این سطح می‌توانید به میزان نامحدود رمز ارز به حساب خود واریز کنید و با کاربران به مبادله رمز ارز بپردازید. 

سطح یک سطح نیمه حرفه‌ای در والکس است. در این سطح علاوه بر تایید شماره تلفن همراه، نیاز است که اطلاعات هویتی کارت ملی و کارت بانکی شما نیز تایید شود. در این سطح شما می‌توانید علاوه بر موارد ذکر شده در سطح صفر، روزنه تا سقف دو میلیون تومان واریز ریالی در والکس داشته باشید.

سطح دو حرفه‌ای‌ترین سطح معامله ارز دیجیتال در والکس است. برای احراز هویت در این سطح نیاز به تایید شماره تلفن ثابت، آپلود عکس کارت ملی و متن خود اظهاری از طریق ویدیو برای والکس ارسال کنید. در سطح دو شما هیچ گونه محدودیتی چه از لحاظ ریالی و چه رمزارزی نخواهید داشت. نکته مهم این است که تنها در این سطح امکان برداشت ریالی برای شما فعال است.

معاملات به صورت کلاسیک و حرفه‌ای

اگر از کاربران قدیمی والکس باشید، قطعاً با نحوه ثبت سفارش و خرید و فروش در این صرافی آشنا هستید. معامله کلاسیک همان فرمت آشنای خرید و فروش ارز دیجیتال در سایت والکس است. جایی که شما با انتخاب مبلغ مورد نظر برای خرید یا فروش و ثبت سفارش، معامله شما انجام می‌شود. 

اما گزینه جدیدی به نام معامله حرفه‌ای به پلتفرم والکس اضافه شده است. معامله حرفه‌ای برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به دنبال تغییرات لحظه‌ای قیمت و رصد خرید و فروش لحظه‌ای صورت گرفته بین کاربران هستند. در ابن بخش به تفکیک هر ارز با جزئیات بسیار کامل، تمامی معاملات در هر لحظه برای کاربران نمایش داده می‌شود.

امنیت

34

همه ما با مبحث امنیت و اهمیت آن در دنیای امروز آشنا هستیم. همه روزه اخباری در خصوص حملات سایبری و هک کردن حساب‌های کاربران در سراسر اینترنت وجود دارد که اهمیت امنیت حساب را بیشتر می‌کند. صرافی والکس در خصوص امنیت حساب کاربران خود قدم بسیار مهمی برداشته است.

در منوی امنیت شما می‌توانید علاوه بر انتخاب رمز عبور، گزینه تایید دو مرحله‌ای را فعال کنید. تایید دو مرحله‌ای از طریق ایمیل و یا پیامک به انتخاب خود شما فعال خواهد شد. علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق Google Authenticator امنیت حساب خود را بیشتر کنید. 

بخش مهم تغییرات امنیتی سایت والکس قابلیت مشاهده تاریخچه فعالیت حساب است. این بخش به دو قسمت تاریخچه ورود و تغییرات امنیتی تقسیم می‌شود. در بخش تاریخچه ورود، دستگاهی که از طریق آن به صرافی والکس متصل شده‌اید را به شما نشان می‌دهد. همچنین ساعت ورود و آدرس IP دستگاه نیز برای شما قابل مشاهده است. 

در بخش تغییرات امنیتی شما می‌توانید آخرین تغییرات اعمال شده توسط خودتان را مشاهده کنید. به عنوان مثال در صورت فعال کردن تایید دو مرحله‌ای، در این بخش این تغییرات و ساعت ایجاد تغییر به شما نمایش داده می‌شود. یا نیک گزینه حیاتی در بخش امنیت حساب شما است و در صورت ایجاد هرگونه تغییراتی که توسط شما صورت نگرفته است به سرعت می‌توانید مراتب را به پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته والکس اطلاع دهید.

والکس و نگاه به آینده

انتخاب یک صرافی مطمئن برای خرید و فروش رمزارز کاری به ظاهر ساده است اما فاکتورهای بسیار مهمی در یک انتخاب صحیح و مطمئن وجود دارد. امنیت حساب شما در دنیای پیچیده دیجیتال یکی از مهم‌ترین این فاکتورها است که صرافی والکس به خوبی از عهده آن برآمده است. پشتیبانی 24 ساعته در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به شما و رفع مشکلات پیش آمده خواهد بود. همچنین به ‌روزرسانی‌های همیشگی والکس و تلاش برای بهبود تجربه کاربران، از تعهدات اصلی صرافی ایرانی والکس است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها