چطور بهترین ساعت مچی بند چرمی را انتخاب کنیم؟

کد خبر: 1200827
چطور بهترین ساعت مچی بند چرمی را انتخاب کنیم؟

 

انتخاب یک ساعت مچی مردانه و شیک می تواند استایل هر شخصی را خاص تر و زیباتر کند. در میان مدل های مختلف ساعت بند چرمی، حصیری و یا فلزی، ساعت چرم یکی از گزینه های پرطرفداری است که بسیاری از آقایان در سنین مختلف به سراغ خرید آن می روند. اما چطور بتوانیم در میان مارک ها و مدل های مختلف ساعت مچی، بهترین انتخاب با مناسب ترین قیمت را داشته باشیم؟ با ما همراه شوید تا با راهنمای خرید ساعت مچی مردانه بیشتر آشنا شوید.

انواع چرم مورد استفاده در ساعت بند چرمی مچی

یکی از نکات مهمی که در خرید ساعت بند چرمی باید به آن توجه کنید، نوع چرم به کار رفته  در بند ساعت است. چرم ها به طور کلی در سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

چرم طبیعی

این نوع چرم از لایه بالایی پوست برخی از حیوانات تهیه شده و در مقایسه با سایر انواع چرم، گران قیمت تر است، ضخامت مناسبی داشته و دوام آن نیز نسبت به چرم های دیگر بیشتر است. البته نگهداری و مراقبت از این ساعت ها در مقایسه با انواع دیگر شاید کمی برای شما سخت و زمان بر باشد.

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی ارزان ترین نوع چرم به شمار می رود. این چرم از مواد مصنوعی مانند پلاستیک تهیه شده و سپس به کمک موادی مانند موم و پلی اورتان، شبیه به چرم طبیعی خواهد شد.

چرم نیمه مصنوعی

این چرم در درجه دوم کیفیت قرار می گیرد. در واقع قسمت های برش خورده و اضافه چرم طبیعی به کمک چسب های مخصوص با یکدیگر مخلوط شده و سپس پوششی از پلی اورتان روی آن زده می شود تا ظاهر طبیعی چرم را برای آن ایجاد کند.

انتخاب ساعت مچی و استایل

2

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که ساعت مچی بند چرمی با چه سبک و استایلی ست می شود؟ اگر انتخاب شما ساعت بند چرمی است، به این نکته توجه داشته باشید که در حالت کلی برای یک استایل رسمی همراه با کت و شلوار مناسب است. بنابراین اگر یک قرار رسمی و مهم دارید، در میان ساعت های خود حتما سراغ ساعت بند چرمی بروید. البته این به معنای ست نشدن ساعت بند چرمی با لباس های اسپرت نیست! ساعت بند چرمی را می توانید به راحتی با یک استایل اسپرت مردانه نیز بپوشید.

اگر بند ساعت مچی شما رنگی به جز قهوه ای یا مشکی دارد، می توانید رنگ بند آن را با یک بخش کوچک از استایل خود مانند خط های تی شرت یا پیراهن و یا کمربند و یا حتی بندهای کفش خود ست کنید. این ظرافت در ست کردن رنگ ها بدون شک به چشم همه خواهد آمد.

بایدها و نبایدها در انتخاب ساعت مچی مردانه بند چرمی

برای آن که خرید ساعت شما یک انتخاب عالی و همه چیز تمام باشد، بهتر است هنگام خرید نکات دیگری را نیز در نظر داشته باشید.

اندازه ساعت مچی

انتخاب اندازه و بزرگی ساعت مچی تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد اما در حال حاضر ساعت های با قاب بزرگ به یکی از ترندهای روز دنیا تبدیل شده اند. البته به این نکته توجه داشته باشید که بزرگی ساعت را متناسب با مچ دست خود انتخاب کنید. سایز ساعت باید به اندازه ای باشد که از مچ دست شما بیرون نزند. به عبارت دیگر، قاب ساعت باید حداکثر دو سوم مچ دست شما را بپوشاند و بیشتر از این مقدار، حالت متناسب و زیبای آن را از بین خواهد برد.

ساعت بند چرمی و گرما

اگر از جمله افرادی هستید که در اثر گرما بیش از اندازه  نرمال عرق می کنید، این نوع ساعت شاید گزینه چندان مناسبی برای استفاده روزانه و مداوم شما نباشد. عرق کردن مچ دست زیر بند ساعت باعث می شود که چرم آن به مرور دچار فرسودگی و خرابی شود. بنابراین در فصل گرما بهتر است پوشیدن ساعت بند چرمی را تنها برای مهمانی ها یا قرارهای خاص خود بگذارید.

قابل تعویض بودن بند ساعت

بند ساعت چرمی و یا استیل ممکن است بعد از چند سال و یا حتی چند ماه دچار خرابی و مشکل شود. در این حالت اگر بند ساعت قابل تعویض باشد، شما می توانید به جای پرداخت هزینه جداگانه و خرید مجدد ساعت، تنها بند آن را تعویض کنید. همچنین شما می توانید برای ساعت خود بندهای مختلف استیل و یا چرمی تهیه کرده و مناسب با استایل خود آن ها را بپوشید.

قیمت ساعت

فاکتور مهم دیگر در خرید ساعت، قیمت آن است. ساعت های موجود در بازار دارای رنج قیمت متفاوت از حدود 500 هزار تومان تا بیش از 30 میلیون تومان نیز دارند. برند و کیفیت ساعت، قیمت آن را تعیین می کند. از آن جا که شما با خرید یک ساعت خوب می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید، بهتر است با توجه به بودجه خود یک ساعت با قیمت مناسب و کیفیت مناسب را تهیه کنید. ساعت های فیک و بی کیفیت ممکن است چند ماه برای شما کار کنند اما بعد از آن مجبور هستید دوباره یک ساعت دیگر بخرید.

ساعت مچی مردانه بند چرمی مارک دار

3

برای خرید ساعت های مچی مردانه، برندهای مختلف خارجی و ایرانی بسیاری به شما پیشنهاد داده می شود که ساعت اوبلاک یکی از همین برندها است. تا حد امکان خرید خود را از فروشگاه هایی انجام دهید که از اصل بودن برند ساعت مطمئن باشید، چرا که ساعت های فیک بسیاری در بازار وجود دارد که تشخیص آن از ساعت های اورجینال شاید برای شما سخت باشد.

بهترین ساعت مچی مردانه بند چرمی

خرید ساعت های فیک برندهای خارجی نیز ریسک است و چندان گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. در این میان برندهای باکیفیت و با قیمت مناسب مانند اوبلاک یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. این برند در تولید محصولات خود از آخرین تکنولوژی های ساخت ساعت استفاده کرده و تنوع عالی در طرح و مدل ساعت مچی مردانه و زنانه دارد. این ساعت ها طول عمر بالا و گارانتی معتبر شرکتی داشته و در چند سال اخیر فعالیت خود طرفداران زیادی پیدا کرده اند. بنابراین اگر به دنبال یک ساعت مچی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، خرید ساعت مچی بند چرمی اوبلاک می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود.

ساعت مردانه بند چرم قیمت مناسب

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، قیمت یک فاکتور مهم در خرید ساعت است که نمی توان به آن بی توجه بود. خرید ساعت های گران قیمت از برندهای خارجی چیزی است که این روزها برای اغلب افراد سخت است. قیمت مناسب برای یک ساعت مچی می تواند چیزی حدود 1 میلیون تومان باشد. آیا ساعت 1 میلیون تومانی کیفیت مناسبی نیز دارد؟ بله برند اوبلاک دارای رنج قیمتی حدود 600 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است. با این قیمت شما می توانید بهترین کیفیت را برای ساعت مچی خود داشته باشید و تا سال ها از ساعت خود استفاده کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها