تعمیرات تخصصی انواع لباسشویی اتوماتیک

کد خبر: 1203839

تعمیرات تخصصی انواع لباسشویی اتوماتیک توسط تکنسین ماهر و مجرب تاسیسات وی ای پی تهران باضمانت عملی نسبت به کارهای انجام شده میباشد

تعمیرات تخصصی انواع لباسشویی اتوماتیک

 

 

ماشین‌های لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم منزل هستند که کوچک‌ترین اختلالی در کارکرد آن‌ها فرآیند شستشوی لباس را با مشکل روبه‌رو می‌کند. لباسشویی‌ها به دلایل مختلفی دچار اختلال در عملکرد می‌شوند که در این صورت تماس با تعمیرکار متخصص لباسشویی بهترین و عاقلانه‌ترین راه است، چراکه عیب‌یابی و تعمیر ماشین یک کار تخصصی است و باید توسط تعمیرکار انجام شود. در غیر این صورت، مشکلات بیشتری برای دستگاه پیش می‌آید که گاهی غیرقابل تعمیر هستند. در چنین شرایطی درخواست خدمات از تعمیرکاران حرفه‌ای بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

گروه تخصصی تأسیسات وی‌آی‌پی با همراهی تعمیرکاران مجرب و دوره‌دیده، بهترین انتخاب برای تعمیر انواع لباسشویی‌های اتوماتیک است. تمامی تعمیرکاران تأسیسات Vip در دوره‌های عیب‌یابی و تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی شرکت کرده‌اند و به‌خوبی می‌توانند خطاهای مربوط به دستگاه‌ها را شناسایی کنند. با ما همراه باشید تا دربارهٔ متداول‌ترین ایرادات ماشین‌های لباسشویی بیشتر بدانید:

 

  • روشن نشدن ماشین

روشن نشدن ماشین لباسشویی یک مشکل متداول و درعین‌حال اعصاب‌خوردکن است. بهتر است قبل از هر کاری، از اتصال کابل به پریز و برق‌رسانی به ماشین مطمئن شوید. درصورتی‌که از بابت برق‌رسانی به ماشین مشکلی وجود نداشته باشد، کلید تایمر دستگاه دچار ایراد شده‌است. تعمیرتایمرلباسشویی کاری تخصصی است که بهتر است آن را به یک تعمیرکار واگذار کنید. درصورتی‌که تعمیرتایمرلباسشویی ممکن نباشد، مجبور به تعویض آن خواهید شد. اما گاهی خرابی المنت دلیل روشن نشدن دستگاه است که تعویض المنت لباسشویی می‌تواند مشکل را حل کند.

  •  لرزش دستگاه حین کار

لرزش و تکان خوردن ماشین یکی از مشکلات شایعی است که احتیاج به تعمیر دارد. کمک‌فنرهای ماشین به کنترل لرزش دستگاه در حین کار کمک می‌کنند. اما درصورتی‌که این کمک‌ها به‌خوبی کار کنند و یا دچار اشکال شده باشند، مجبور به تعویض کمک‌های لباسشویی خواهید شد. برای تعویض کمک‌های لباسشویی، پس از کشیدن دوشاخه از برق، لوله تخلیه را از دستگاه جدا کنید. محل قرارگیری کمک‌فنرها در چهارچوب اصلی و چسبیده به بدنهٔ خارجی است، بنابراین باید پنل‌های دستگاه را باز کرده و جدا کنید. پس از باز کردن پنل‌ها، کمک‌فنرها را خواهید دید که باید پیچ‌های بالای کمک‌فنر را باز کرده و کمک‌ها را جدا کنید. کمک‌ فنرهای جدید را جایگزین کرده و تمام مراحل را به‌صورت معکوس انجام دهید.

  •  عدم چرخش دیگ ماشین

نچرخیدن دیگ ماشین علت‌های مختلفی دارد. یکی از دلایل آن، خرابی برد الکترونیک ماشین است که مشکل با تعمیربردالکترونیک لباسشویی حل می‌شود. اما گاهی اوقات تعمیربردالکترونیک لباسشویی هم نمی‌تواند مشکل نچرخیدن دیگ ماشین را حل کند، چراکه ممکن است مشکلات دیگری مانند خرابی بلبرینگ‌های دیگ وجود داشته باشد که عیب‌یابی و تعمیر آن به مهارت نیاز دارد. بلبرینگ‌های ماشین به بهبود عملکرد دستگاه کمک می‌کنند که در صورت خرابی با مشکل نچرخیدن دیگ روبه‌رو خواهیم بود. در چنین مواردی، می‌توانید از تیم حرفه‌ای تأسیسات VIP برای تعویض بلبرینگ‌ های دیگ لباسشویی کمک بگیرید.

یکی دیگر از قطعاتی که به چرخش دیگ دستگاه کمک می‌کند، تسمه لباسشویی است. تعویض تسمه لباسشویی انرژی موتور دستگاه را بهتر به دیگ منتقل می‌کند و سبب چرخش آن می‌شود، بنابراین اگر چرخش دیگ با کندی همراه شده‌است، می‌توانید با تعویض تسمه لباسشویی این مشکل را حل کنید. گاهی ایرادات مربوط به قطعات دیگ با تعمیر حل نمی‌شود و مجبور به تعویض دیگ لباسشویی خواهید بود. تعویض دیگ لباسشویی ازلحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از تعویض خود دستگاه است، به شرطی که توسط تعمیرکار حرفه‌ای انجام شده باشد.

  • چشمک‌زدن چراغ‌های ماشین

چشمک‌زدن چراغ‌های ماشین شوینده از دیگر مشکلات شایع این وسیلهٔ کاربردی است. چشمک‌زدن نشانه‌های متعددی را به‌همراه دارد که می‌تواند نشانهٔ خراب‌شدن قطعه و یا نقصی در ماشین باشد. تعمیرکار دستگاه ابتدا کار عیب‌یابی را انجام می‌دهد، سپس به تعمیر لباسشویی می‌پردازد. با تعمیر لباسشویی ایرادات برد الکترونیکی و قطعات داخلی دستگاه رفع شده و پنل دستگاه دیگر چشمک نمی‌زند.

  • تولید صدای زیاد هنگام خشک‌کردن

 اگر ماشین شویندهٔ لباس شما در حین خشک‌کردن سروصدای زیادی ایجاد می‌کند، این مشکل می‌تواند به‌خاطر حجم کم یا بیش‌ازاندازهٔ لباس در خشک‌کن باشد. خشک‌کن ماشین ظرفیت مشخصی دارد که بهتر با توجه به آن حجم لباس‌ها را تعیین کنید. تراز نبودن دستگاه از دیگر مواردی است که ممکن است سبب صدای حین خشک‌کردن ماشین شود. قبل از راه‌اندازی و نصب ماشین شوینده، بهتر است که آن را در یک جای ثابت قرار بدهید و پایه‌های آن را فیکس کنید. اما اگر با انجام این کارها بازهم سروصدای دستگاه قطع نشده‌است، باید به فکر تعویض بلبرینگ‌ های دیگ لباسشویی و یا تعمیرسه‌ نظام لباسشویی باشید. شفت و سه‌نظام از قطعات کاربردی ماشین لباسشویی هستند که خرابی آن‌ها می‌تواند باعث بروز خرابی دیگر قطعات ماشین بشود، بنابراین در زمان تعمیرسه‌ نظام لباسشویی  لباسشویی از بهترین کیفیت این قطعه استفاده کنید.

  •  تخلیه نشدن آب

عدم تخلیه‌ٔ آب یکی دیگر از مشکلات شایع ماشین‌های شویندهٔ لباس است که به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. در اولین قدم بهتر است که فیلتر پمپ تخلیه را چک کنید. گاهی این فیلتر مسدود می‌شود که در این صورت امکان خروج آب وجود ندارد. علاوه‌بر فیلتر، مسدودشدن شیلنگ تخلیه اتفاق رایج دیگری است که باعث عدم تخلیهٔ آب می‌شود. درصورتی‌که مشکل از این دو مورد نباشد، باید تعویض پمپ تخلیهٔ لباسشویی انجام شود. خرابی برد یا تایمر ماشین از دیگر دلایل عدم تخلیهٔ آب است. اکثر موارد مربوط به تخلیه نشدن آب، به‌دلیل خرابی پمپ تخلیه اتفاق می‌افتد که تعویض پمپ تخلیه لباسشویی خراب با نو مشکل را حل می‌کند.

  • خرابی موتور

شاید بدترین اتفاقی که می‌تواند برای ماشین لباسشویی بیفتد، خرابی موتور باشد. خرابی موتور دستگاه به‌کلی می‌تواند ماشین را کار بیندازد و بی‌مصرف کند. در چنین شرایطی بهتر است که با یک تعمیرکار حرفه‌ای مشورت کنید، چراکه ممکن است تعمیر موتور لباسشویی امکان‌پذیر باشد. درصورتی‌که تعمیر موتور لباسشویی ممکن نباشد، باید به فکر تعویض موتور لباسشویی باشید. تعویض موتور لباسشویی کاری بسیار پرهزینه است اما بازهم در مقابل خرید ماشین جدید، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

کلام آخر

ماشین‌های لباسشویی به دلایل مختلفی دچار اختلال می‌شوند که شناسایی و حل خطاها به بهبود کارایی آن‌ها کمک زیادی می‌کند. گاهی با انجام یک تعویض المنت لباسشویی از به‌وجود آمدن مشکلات بیشتری جلوگیری می‌شود، بنابراین بهتر است که کار عیب‌یابی و تعمیر قطعات ماشین را به یک تعمیرکار حرفه ای واگذار کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها