لوازم توکار آشپزخانه

کد خبر: 1207283

آشنایی با مزایای کلی لوازم توکار آشپزخانه و مزایای انحصاری خرید و نصب انواع سینک ظرفشویی توکار، انواع گاز رومیزی توکار، انواع فر توکار، انواع مایکروفر توکار و انواع هود آشپزخانه

لوازم توکار آشپزخانه

لوازم توکار آشپزخانه مانند انواع سینک ظرفشویی و انواع فر توکار موجب می شوند یک آشپزخانه با طراحی زیبا، به طور یکپارچه با بقیه کابینت های شما به خوبی ترکیب شوند. آشپزخانه، قلب خانه محسوب می شود و در عین حال عامل مهمی در فروش ملک است؛ بنابراین صرف کمی زمان و هزینه برای بازسازی آن، می تواند در درازمدت، سود قابل توجهی به همراه داشته باشد. اگر به تازگی یک خانه جدید خریداری کرده اید یا در مرحله بازسازی هستید، انتخاب یک آشپزخانه توکار شیک و جادار، راه حل ایده آلی برای استفاده حداکثری از خانه شما است.

در دنیای مدرن، آشپزخانه دیگر صرفا برای تهیه غذا و شست و شور نیست؛ بلکه به فضایی برای معاشرت و گذراندن وقت با عزیزان تبدیل شده است. استفاده از وسایل توکار برای آَشپزخانه، علاوه بر ایجاد ظاهری یکپارچه، برای انواع طرح های مدرن و سنتی مناسب است. استفاده از لوازم داخلی مناسب، موجب می شود از فضای آشپزخانه به بهترین شکل استفاده کرد. در ادامه این مقاله ابتدا به مزیت های اصلی استفاده از لوازم توکار در آشپزخانه پرداخته و سپس به طور جداگانه به مزایای خرید و نصب انواع سینک ظرفشویی، انواع هود آشپزخانه، انواع گاز رومیزی توکار، انواع فر توکار و انواع مایکروفر توکار می پردازیم.

آشنایی با مزیت های اصلی استفاده از لوازم توکار آشپزخانه

خوب شاید با خود فکر کنید، استفاده از لوازم سنتی مستقل بهتر از لوازم توکار آشپزخانه مانند انواع سینک ظرفشویی است. به همین دلیل در ادامه این قسمت به مزایای استفاده از لوازم توکار در آشپزخانه می پردازیم:

1- آشپزخانه طرح باز

بسیاری از خانه ها و آپارتمان های امروزی دارای متراژ پایینی بوده و آشپزخانه های آن ها معمولا کوچک هستند. طراحی یکپارچه با استفاده از لوازم توکار آشپزخانه اطمینان ایجاد می کند که آشپزخانه به مکانی با ظاهری تمیزتر، جمع و جورتر و زیباتر تبدیل شود. این گونه لوازم به دلیل مزایای صرفه جویی در فضا برای آشپزخانه های کوچک تر بسیار مناسب هستند. البته استفاده از آن ها برای آشپزخانه های بزرگ نیز مدرن و زیبا است.

5

2- یک طراحی خیره کننده و مینیمالیستی

اگر می خواهید از انواع فر توکار، انواع گاز رومیزی یا انواع سینک ظرفشویی به طور یکپارچه در آشپزخانه خود استفاده کنید، لوازم داخلی زیادی برای این منظور طراحی شده اند. ایده خوبی است که لوازم خود را در طول فرایند طراحی انتخاب کنید تا وسایل آشپزخانه شما با ظاهری یکسان و به قول معروف با یکدیگر سِت باشند.

3- ایده آلی را برای ملک شما به همراه می آورد

یک آشپزخانه با ظاهری جادار که از لوازم توکار آشپزخانه باکیفیت مانند انواع سینک ظرفشویی و لوازم برقی کم مصرف مانند انواع مایکروفر توکار در آن استفاده شده است، نقطه مثبت بزرگی برای صاحبخانه هایی است که می خواهند مستاجران را به ملک خود جذب کنند؛ همچنین برای صاحب خانه هایی که به دنبال فروش ملک خود هستند، بسیار عالی است.

4- لوازم توکار آشپزخانه راه حل های آشپزی مناسب

یکی از مزایای اصلی استفاده از یک دستگاه یکپارچه و لوازم توکار آشپزخانه این است که می توان آن ها را دقیقا در جایی قرار داد که شما در آشپزخانه به آن نیاز دارید. به عنوان مثال می توانید انواع مایکروفر توکار و همچنین انواع گاز رومیزی را در هرجایی که نیاز دارید، قرار دهید تا فقط به یک قسمت از آشپزخانه برای پخت و پز محدود نشوید. شما این آزادی را دارید که آشپزخانه خود را آن طور که می خواهید بچینید.

5- تمیزی و مرتبی با کمترین زحمت

 با توجه به نحوه نصب لوازم توکار آشپزخانه به صورت یکپارچه، هیچ شکاف یا فضایی بین واحدهای آشپزخانه و وسایل شما وجود نخواهد داشت که مواد غذایی یا کثیفی و چربی وارد آن شوند. این نه تنها موجب می شود در زمان تمیز کردن، صرفه جویی انجام گیرد؛ بلکه بهداشتی تر نیز می باشد، زیرا تنها یک سطح برای تمیز کردن وجود دارد. ماهیت بدون درز این لوازم، به فرد امکان می دهد که میز نهارخوری و سطوح به همراه دیگر وسایل توکار مانند انواع هود آشپزخانه و انواع سینک ظرفشویی را به طور هم زمان تمیز کند.

6- استفاده از لوازم توکار آشپزخانه و به ارمغان آوردن ایمنی و استحکام

زمانی که از تمام وسایل مانند انواع سینک ظرفشویی، انواع فر توکار، انواع گاز رومیزی و حتی ماشین ظرفشویی و لباسشویی به صورت لوازم توکار آشپزخانه استفاده شود، استحکام و ایمنی را برای افراد خانواده به ارمغان می آورد. استفاده از این وسایل توکار مورد استقبال کشورهای پیشرفته و در عین حال زلزله خیزی مانند ژاپن قرار گرفته است. در زمان وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله، این وسایل سر جای خود ثابت مانده و به افراد و ساختمان نیز آسیب وارد نمی شود. از طرف دیگر برای کودکان نیز ایمنی به همراه داشته و در صورت آویزان شدن آن ها به وسایل، موجب جابجایی آن ها نشده و روی بچه ها نیز نمی افتند.

مزایای نصب انواع سینک ظرفشویی توکار با کیفیت

در قسمت قبل با مزایای استفاده و نصب لوازم توکار آشپزخانه به طور کلی آشنا شدید. در این بخش به مزایای نصب انواع سینک ظرفشویی توکار با کیفیت آشنا می شوید:

1- محکم، ضد زنگ و حفظ زیبایی

انواع سینک ظرفشویی توکار پرنیان به دلیل استفاده استیل 10-18 ضد زنگ و ضخامت ورق 6/0 تا 1 میلی‌متری محکم بوده و زیبایی خود را حفظ می کنند. به دلیل محکمی، دچار فرو رفتگی نشده، خاصیت ضد خش داشته و شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند.

2- کارایی با عمق لگن مناسب و زاویه مناسب

عمق لگن های انواع سینک ظرفشویی توکار پرنیان 15 یا 20 سانتی متری است. این عمق استفاده از سینک را برای شستشوی انواع ظروف به خصوص قابلمه، آسان می کند. از طرف دیگر نوع باکس لگن و همچنین زاویه معمول آن یعنی R 60 استفاده راحت از آن را موجب می شود.

3- آرامش و کیفیت با انواع سینک ظرفشویی پرنیان

با توجه به اینکه انواع سینک ظرفشویی توکار ارائه شده توسط شرکت پرنیان، دارای عایق صدا بوده آرامش را برای اهالی منزل به ارمغان می آورد. از طرف دیگر به دلیل اینکه مجهز به نوار آب بندی PU و بست با کیفیت بوده، از نشت آب جلوگیری کرده و کیفیت استفاده را به همراه دارد.

4- تنوع در طرح، جنس و اندازه

انواع سینک ظرفشویی توکار پرنیان از لحاظ طرح، جنس و اندازه دارای تنوع انتخاب هستند. با توجه به فضا و نوع استفاده ای که دارید، می توانید سینکی را انتخاب کنید که دارای دو لگن یا یک لگن باشند. از طرف دیگر در سایزهای مختلف 120 در 50 و همچنین 80 در 50 دو لگن موجود است. تک لگن نیز در سایزهای مختلف 80 در 50 با سینی کنار و 50 در 50 بدون سینی نیز قابل ارائه است. در طرح های فانتزی و نیمه فانتزی با جنس های استیل، کورین و شیشه ای طراحی شده و قابل انتخاب هستند. با هر سلیقه ای، می توانید به راحتی انتخاب مناسبی داشته باشید.

مزایای نصب انواع هود آشپزخانه با کیفیت

در قسمت قبل با مزایای نصب انواع سینک ظرفشویی توکار آشنا شدید، در این بخش با مزایای نصب انواع هود آشپزخانه با کیفیت آشنا خواهید شد.

1- قدرت مکش بالا و بهبود کیفیت هوا

انواع هود آشپزخانه مانند مورب، شومینه ای، فلت (T شکل)، هود مخفی و جزیره دارای قدرت مکش بالایی بوده، به همین دلیل توانایی بالایی در کاهش دادن دود، بخار و بوی غذا دارند. با هود آشپزخانه توکار، می توانید هوای ساختمان را تمیز نگه دارید. هود با فن مکنده ای که دارد بو، چربی و سایر آلاینده هایی که حین پخت و پز در هوا منتشر می شوند را از بین می برد.

از طرف دیگر با توجه به بزرگی و کوچکی ساختمان بهتر است یک هود آشپزخانه مناسب را برای ساختمان خود انتخاب کنید. به طور مثال می توانید یکی از انواع هود شومینه ای با قدرت مکش 500 مترمکعب بر ساعت را برای ساختمان های کوچک یا متوسط خود انتخاب کنید. این قدرت مکش برای ساختمان ها تا اندازه متوسط کفایت می کنند. اگر ساختمان شما بزرگ تر بوده و یا زمان زیادی را به پخت و پز می گذرانید، بهتر است یکی از انواع هود آشپزخانه که دارای قدرت مکش 720 مترمکعب بر ساعت است را انتخاب کنید، مثلا می توانید نوع فلت (T شکل) را در نظر بگیرید و از دیگر مزایای آن نیز بهره مند شوید.

2- تهویه بهتر با قدرت موتور بالا و پروانه نسوز

امری که واضح بوده، این است که هنگام آشپزی، در معرض گرمای اضافی اجاق گاز و محیط اطراف قرار می گیرید. یکی از راه های اصلی رفع این مشکل، استفاده از انواع هود آشپزخانه برای تهویه بهتر آشپزخانه و ساختمان است؛ اما چیزی که اهمیت دارد قدرت موتور و نوع آن است. تمام هودهای آشپزخانه ای که در مجموعه پرنیان ارائه می شوند، دارای موتور 4 دور توربو فلزی با پروانه نسوز هستند. همین امر موجب می شود گرمای اضافی با قدرت بیشتری توسط مکنده خارج شود. قدرت موتور و نوع آن در هود آشپزخانه بر تهویه بهتر هوا هنگام پخت و پز بسیار مؤثر است.

3- فراهم کردن نور اضافی

وجود نشانه های بصری مانند تغییر رنگ یا نوع بافت غذا در حین پخت و پز، برای بسیاری از افراد مهم است. انواع هود آشپزخانه توکار که توسط شرکت پرنیان ارائه می شوند، هر کدام مجهز به دو عدد لامپ LED یا SMD هستند.

همین امر موجب می شود، بتوانید پیشرفت پخت و پز خود را زیر نظر داشته باشید و هر وقت غذا آماده شد، آن را سرو کنید. همچنین می توانید محل پخت و پز خود را با کارایی بیشتری تمیز کنید؛ زیرا نور نزدیک به اجاق گاز به شما امکان می دهد بهتر ببینید. این گونه می توانید کثیفی و چربی موجود در شکاف ها و مناطقی که دسترسی به آن سخت است را نیز ببینید. به جای این که همه چراغ های آشپزخانه را روشن کنید، می توانید از چراغ هود استفاده کرده و این گونه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی لازم را داشته باشید.

4- ایمنی با سنسور گاز، بو، دود و حرارت

وجود سنسور گاز، بو، دود و حرارت در انواع هود آشپزخانه پرنیان، ایمنی افزوده را به همراه دارد. مجهز بودن به سنسور گاز، بو و دود باعث می شود، اگر غذا در حال سوختن باشد، یا گاز نشت پیدا کند، آلارم آن با سرعت روشن شده و اهالی خانه را مطلع می کند. اگر هود بیش از حد روشن باشد و فراموش کرده آن را خاموش کنید، سنسور حرارت نسبت به داغ شدن موتور واکنش نشان داده و هود خود به خود خاموش می شود. هود آشپزخانه ای که به این گونه سنسورها مجهز باشد، ایمنی بالایی را به همراه دارد.

5- آرامش و بهبود تمیزی آشپزخانه

سطح صدای پایینی که انواع هود آشپزخانه پرنیان دارند، موجب می شود آرامش خانه حفظ شود. از طرف دیگر هودها مجهز به فیلتر آلومینیومی 3 لایه قابل شستشو بوده که بر تمیزی آشپزخانه و خود هود تأثیر به سزایی دارند. به علاوه چربی و رطوبت اضافی حاصل از آشپزی، یک لایه چسبناک ایجاد می کند که تمیز کردن آن ها دشوار است. با نصب هود مناسب آشپزخانه، با به حداقل رساندن چربی و بخار، به تمیزی محیط اطراف و آشپزخانه خود کمک می کنید. این امر در نهایت موجب می شود تمیزی آشپزخانه شما بهبود یابد.

6

مزایای خرید و نصب انواع اجاق گاز رومیزی توکار با کیفیت

حال که با مزایای خرید و نصب انواع سینک ظرفشویی توکار و انواع هود آَشپزخانه آشنا شدید، وقت آن رسیده که با مزایای خرید و نصب انواع گاز رومیزی توکار پرنیان آشنا شوید:

1- کیفیت طراحی و مقاومت بالا در برابر تغییرات حرارتی

طراحی انواع اجاق گاز رومیزی توکار پرنیان به گونه ای است که چدن های استفاده شده در آن ها، در برابر حرارت و تغییر رنگ، مقاومت بالایی دارند. این گونه با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت، اجاق گاز شما دچار تغییرات ظاهری نمی شود و زیبایی ظاهری خود را حفظ می کند. از طرف دیگر جنس ولوم های استفاده شده از آن دو جزئی بوده و نسوز نیز هستند. این گونه به راحتی می توانید مقدار شعله گاز را کم و زیاد کنید، بدون اینکه آسیبی به ولوم ها یا دستان شما برسد.

2- امنیت با ترموکوپل و سیستم ایمنی

انواع گاز رومیزی توکار استیل و شیشه ای پرنیان مجهز به ترموکوپل سوپر تاپ تایم ORkLI اسپانیا بوده و این گونه به راحتی از نشت گاز جلوگیری می کنند. این نوع ترموکوپل به محض خاموش شدن شعله، به هر دلیلی مانند باد یا سر رفتن غذا، گاز را قطع می کند. این گونه از مسمومیت گازی یا خطر انفجار ایمن خواهید بود. خرید و نصب این نوع گازها برای همه آشپزخانه ها، به خصوص آشپزخانه های منازلی که افراد سن بالا در آن آشپزی می کنند، ضروری است.

اجاق گازهای ایتالیایی نیز با سیستم ایمنی که در آن طراحی شده است، همان کار ترموکوپل را انجام می دهند. اجاق های رومیزی برقی نیز با برق کار می کنند و مجهز به تایمر دیجیتال جهت تنظیم زمان پخت هستند.

3- تنوع در طراحی، جنس و رنگ

انواع گاز رومیزی توکار پرنیان در طراحی، جنس و رنگ دارای تنوع هستند. برخی از افراد ترجیح می دهند شعله پلوپز گاز در وسط قرار داشته و برخی دیگر مایل هستند شعله پلوپز در کنار قرار داشته باشد. در جنس های استیل، شیشه ای، ایتالیایی و برقی موجود بوده و انواع آن ها در رنگ های متنوع مانند مشکی و نقره ای نیز قابل تهیه هستند.

مزایای خرید و نصب انواع فر توکار

7

اگر قصدتان بازسازی آشپزخانه بوده، بهتر است علاوه بر تعویض و نصب انواع سینک ظرفشویی توکار، انواع هود آشپزخانه و انواع گاز رومیزی توکار؛ به نصب فر توکار نیز بپردازید. به همین دلیل در این قسمت شما را با مزایای خرید و نصب انواع فر توکار آشنا می کنیم. قبل از آن بهتر است بدانید شرکت پرنیان انواع فر را به دو صورت برقی و همچنین گازی و برقی ارائه می دهد.

1- دسترسی آسان

با خرید و نصب انواع فر توکار دارای یک امتیاز آشکار می شوید. انواع فرهای توکار معمولا با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی شده اند. این گونه لازم نیست برای چک کردن غذاها خم شوید و به کمر خود نیز آسیب بزنید. فر توکار یا به نوعی می شود گفت فر دیواری، هم سطح با قد افراد قابل نصب است و این گونه راحتی بهینه را برای استفاده کنندگان به همراه دارد.

2- زیبایی و امنیت به طور هم زمان

انواع فر توکار برقی یا گاز و برق ارائه شده توسط شرکت پرنیان، دارای طراحی زیبا مثلا با فریم طلایی و ولوم کلاسیک هستند. از طرف دیگر در طراحی آن از سنسور حرارتی، درب سه جداره، فن کانوکشن و فن خنک کننده بدنه فر استفاده شده است. این گونه امنیت دستگاه، محیط و افراد نیز به طور هم زمان حفظ می شود.

3- داشتن برنامه های متعدد و کاربردی

انواع فر توکار دارای 5، 8، 12 و 16 برنامه پخت هستند، با توجه به نوع نیاز خود می توانید فر مناسب با برنامه پخت و پز مناسب آشپزی خود را انتخاب کنید. مجهز به جوجه گردان و گریل بوده و برخی از آن ها قابلیت ذخیره سازی برنامه تا 50 مورد را نیز دارند. یخ زدایی نیز یکی دیگر از برنامه های کاربردی، بسیاری از آن ها است.

4- تمیزی آسان

علاوه بر اینکه انواع فر توکار به دلیل نداشتن درز و همچنین داشتن یک سطح، به راحتی قابل تمیز کردن هستند؛ از طرف دیگر طراحی بسیاری از فرهای توکار پرنیان به گونه ای است که دیواره چربی زدا دارند.

مزایای خرید و نصب انواع مایکروفر توکار

نوبتی هم که باشد، نوبت به شمردن مزایای خرید و نصب انواع مایکروفر توکار یا همان انواع مایکروویو توکار می رسد.

1- طراحی ظرفیت بالا و داشتن برنامه های متعدد و کاربردی

طراحی ظرفیت بالا در انواع مایکروفر توکار با داشتن ظرفیت 25، 31 یا 34 لیتری برتری ظرفیت خود را نسبت به مایکروفرهای معمولی به نمایش می گذارند. از طرف دیگر با داشتن برنامه های پخت بالا مثلا 10 برنامه پخت و همچنین برنامه های پخت ترکیبی و منوی پخت اتوماتیک، استفاده از آن ها آسان و کاربردی است. مجهز بودن به برنامه یخ زدایی و گریل از دیگر مزیت های طراحی این نوع مایکروفرهای توکار است.

2- زیبایی، امنیت و منحصر به فردی

برخی از انواع مایکروفر توکار ارائه شده توسط شرکت پرنیان دارای دستگیره طلایی با طراحی منحصر به فرد کلاسیک هستند. از طرف دیگر مجهز به هشدار اتمام پخت و قفل بوده و این گونه امنیت را به همراه دارند. علاوه بر این، گزینه توکار بودن آن، ایمنی بیشتری را به همراه خواهد داشت. این گونه کودکان شما به راحتی می توانند در آشپزخانه رفت و آمد کنند، بدون اینکه به آن ها آسیبی وارد شود.

3- تنوع در اندازه، طراحی و رنگ

انواع مایکروفر توکار دارای اندازه های متفاوتی هستند که با توجه به نوع استفاده و فضای خود می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. تنوع در طراحی و رنگ با محفظه تمام استیل، صفحه کنترل لمسی یا نمایشگر ساعت و دما؛ گزینه های متعددی را برای انتخاب پیش روی شما خواهد گذاشت.

مزایای خرید و نصب انواع لوازم توکار آشپزخانه از شرکت پرنیان

در این مقاله با مزایای خرید و نصب انواع فر توکار، انواع گاز رومیزی توکار، انواع هود آشپزخانه توکار، انواع مایکروفر توکار و همچنین انواع سینک ظرفشویی توکار آشنا شدید. استفاده از لوازم توکار آشپزخانه باکیفیت از مهم ترین عوامل ایجاد محیطی آرام و دلپذیر برای افراد خانواده است. به طور مثال اگر سینک ظرفشویی قابلیت ضد صدا نداشته باشد، در آپارتمان های امروزی با متراژ کمی که دارند، مشکل زا می شود. از طرف دیگر محصولات شرکت پرنیان دارای بهترین قیمت است.

به طور کلی کیفیت و قیمت در تهیه وسایل توکار آشپزخانه بسیار مهم هستند. اگر سؤالی در این زمینه دارید، می توانید در پایین همین مقاله بپرسید، کارشناسان مجموعه پرنیان پاسخگو خواهد بود. باید بدانید گارانتی انواع سینک های ظرفشویی که از مجموعه پرنیان خریداری می شوند 10 ساله بوده، گارانتی انواع گازهای رومیزی، مایکروفرهای توکار و فرهای توکار که از این مجموعه خریداری می شوند، 18 ماهه و گارانتی انواع هودهای آشپزخانه خریداری شده نیز 24 ماهه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها