مزایای خرید سرویس خواب شرکتی

کد خبر: 1207296

سرویس خواب، یکی از عواملی است که بر کیفیت خواب افراد اثر می‌گذارد. به همین دلیل تهیه تختخواب باکیفیت و استاندارد اهمیت بالایی دارد. تنوع بالا و طرح‌ها و قیمت‌های متفاوت، انتخاب این کالا را دشوارتر کرده است. در این مطلب به مزایای خرید سرویس‌های خواب شرکتی می‌پردازیم و به موارد مهمی که باید در خرید این کالا در نظر بگیرید، اشاره می‌کنیم.

مزایای خرید سرویس خواب شرکتی

 

خرید سرویس خواب شرکتی

یکی از این موارد ابعاد اتاق است. سرویسی که انتخاب می‌کنید، باید متناسب با ابعاد اتاق باشد تا فضای کافی برای سایر وسایل وجود داشته باشد.

سرویس خواب، ابعاد استانداردی دارد. اما این امکان وجود دارد که تولیدکننده، با توجه به ابعاد درخواستی شما سرویس مورد نظر را تولید کند. با این حال نباید ابعاد سفارشی شما با حالت استاندارد تفاوت زیادی داشته باشد.

کیفیت مواد اولیه

کیفیت مواد اولیه در خرید هر محصولی اهمیت بالایی دارد. این موضوع در مورد سرویس چوب هم صدق می‌کند.

در واقع جنس تمام اجزای سرویس چوب حتی پیچ‌ها و اتصالات مهم است. این در حالی است که اکثر محصولات موجود در بازار دارای روکش هستند. به همین علت بررسی جنس و کیفیت تجهیزات به‌‌کار رفته در آن دشوار است.

برای اینکه از کیفیت محصولات چوبی مطمئن باشید، بهتر است که این کالاها را از تولید‌کننده‌های معتبر خریداری کنید.

برخی از تولیدکننده‌ها به علت کمتر شدن هزینه، از مواد اولیه درجه 2 استفاده می‌کنند. به همین جهت تاکید ما بر انتخاب تولیدکننده‌های معتبر است.

رنگ‌بندی‌های متنوع

یکی دیگر از مزایای خرید سرویس خواب شرکتی، تنوع رنگ‌بندی آن است. محصولات چوبی کارگاهی، محدودیت رنگ‌بندی دارند.

این در حالی است که تنوع ورقه‌های چوبی و ام‌دی‌اف تولیدکننده‌ها بالاست و به همین علت امکان سفارش طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف وجود دارد.

قیمت سرویس خواب

عوامل متعددی در تعیین قیمت سرویس چوب نقش دارد. مواد اولیه، یراق‌آلات و آینه ازجمله این موارد هستند. ازاین‌رو هنگام مراجعه به بازار برای خرید سرویس چوب، با قیمت‌های متنوعی روبه‌رو می‌شوید.

گاهی اختلاف قیمت سرویس‌ خواب‌های مشابه، بین تولید‌کنندگان مختلف، بالاتر از حد انتظار است. این تفاوت به علت واسطه‌گری و سود زیاد برخی از این مجموعه‌هاست.

در واقع این کالا بعد از تولید، از چندین واسطه می‌گذرد و به دست مصرف‌کننده می‌رسد. هزینه‌های جابه‌جایی نیز به آن اضافه می‌شود.

به همین علت تفاوت قیمت بالایی بین کالاهایی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود با کالاهای تولید‌کننده‌ها وجود دارد.

با توجه به مواردی که گفته شد خرید سرویس خواب شرکتی مقرون به‌صرفه‌تر است.

20

نکات مهم در مورد خرید سرویس خواب

توجه به برخی نکات در مورد خرید سرویس چوب، می‌تواند به شما در انتخاب بهتر آن کمک کند. ازجمله:

طراحی

سرویس چوب با توجه به نوع طراحی که دارد معمولا در 4 دسته مدرن ساده، سلطنتی و اسپرت قرار می‌گیرد.

سرویس خواب مدرن یکی از سبک‌های محبوب است و برای افرادی مناسب است که به سبک مدرن و مینیمال علاقه دارند.

سرویس خواب ساده، به علت ظاهر معمولی که دارد، ارزان‌تر است. همچنین وزن سبکی دارند و جابه‌جایی آن‌ها راحت‌تر است.

برای اینکه قیمت این سرویس‌ها مناسب باشد، معمولا هیچ کشو یا محفظه‌ای داخل تخت‌خواب آن‌ها تعبیه نمی‌شود.

سرویس‌ چوب‌های اسپرت از ترکیب ام‌دی‌اف و فلز ساخته می‌شوند. این مدل‌ها مناسب افرادی هستند که به سبک‌های اسپرت علاقه دارند و رنگ‌ها و طرح‌های پرانرژی را می‌پسندند.

سرویس چوب سلطنتی نیز همان‌طور که از نام آن مشخص است به‌صورت طرح‌های سلطنتی طراحی می‌شوند و وزن سنگین‌تری دارند.

همه اجزای این سرویس ازجمله تخت‌‌خواب، کمد، میز آرایش و سایر وسایل نقش‌‌ونگارهای سلطنتی دارند. معمولا کسانی که برای طرح و رنگ سرویس چوب اهمیت زیادی قائل هستند، آن را از تولیدکننده‌های معتبر سفارش می‌دهند.

سرویس خواب نوجوان

معمولا دیزاین اتاق برای نوجوانان اهمیت زیادی دارد. چراکه فضای اتاق آن‌ها، فضایی است که برای مطالعه، استراحت و معاشرت با دوستان استفاده می‌شود. بنابراین هنگام خرید سرویس خواب نوجوان همه این موارد را در نظر بگیرید.

به‌طوری که علاوه بر تختخواب، میز تحریر مناسب، میز آرایش، کمد لباس، کمد کشویی و آینه قدی نیز لازم است.

پارچه سرویس خواب

یکی از موارد مهم دیگر که در جذابیت سرویس چوب تاثیر زیادی دارد، جنس و طرح چرم یا پارچه‌ای است که در ترکیب با چوب برای ساخت آن استفاده شده است. این مورد تا حدودی نیز به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر چرم سرویس چوب شما، طبیعی باشد، طول عمر، دوام و زیبایی آن بیشتر است. به‌خصوص در ترکیب با چوب راش و گردو جلوه ویژه‌ای دارد. اما معمولا به علت قیمت بالای آن و اختلاف قیمت محصولات تولیدکننده‌ها و فروشگاه‌ها، سفارش آن از تولیدکننده‌ها مقرون‌ به‌صرفه‌تر است.

پارچه نیز مزیت‌هایی دارد. از جمله اینکه نگهداری و تمیز کردن آن راحت‌تر است. همچنین تنوع طرح و رنگ بیشتری دارد.

جنس سرویس خواب

سرویس خواب را از یکی از اجناس زیر می‌سازند:

  • چوب با روکش
  • ام‌دی‌اف
  • فلز
  • ورقه‌های ملامینه

سرویس‌های چوبی نسبت به انواع دیگر استحکام بیشتر و قیمت بالاتری دارند. اما سرویس‌هایی که از جنس ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند، از وزن سبک‌تر و قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. تنوع رنگ و طرح بالایی دارند و جابه‌جایی آن‌ها نیز راحت‌تر است.

قیمت مناسب

همیشه قیمت بالا نشان‌دهنده کیفیت محصولات نیست. برای خرید سرویس چوب سعی کنید به تولیدکنندگان معتبر مراجعه کنید تا علاوه بر خرید محصول باکیفیت، با حذف واسطه قیمت کمتری را پرداخت کنید.

نکات تکمیلی در مورد انتخاب سرویس چوب را می‌توانید در سایت شرکت آرنا مطالعه کنید.

خرید سرویس خواب آرنا

سرویس خواب آرنا جزء باکیفیت‌ترین کالاهای چوبی موجود است. شرکت آرنا تولیدکننده تخصصی سرویس‌‌ خواب‌های نوجوان و بزرگسال است که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را عرضه می‌کند.

این شرکت برنده لوح زرین و تندیس کاوه در 2 سال متوالی 2021 و 2022 شده است و سابقه درخشانی در زمینه تولید محصولات چوبی دارد.

تمام اجناس این شرکت از 24 ماه گارانتی شرکتی و 120 ماه خدمات پس از فروش برخوردارند و همه سفارش‌ها بعد از 10 روز کاری از زمان ثبت آن، ارسال می‌شوند.

همچنین شما می‌توانید هر قسمتی از سرویس چوب را که نیاز دارید سفارش دهید.

21

جمع‌بندی

سرویس خواب یکی از فاکتورهای مهمی است که علاوه بر تاثیر آن در زیبایی و دکوراسیون منزل، در بهبود کیفیت خواب افراد نیز موثر است.

در این مطلب به مزایای خرید سرویس چوب شرکتی و نکاتی که می‌تواند در انتخاب آن به شما کمک کند، اشاره کردیم.

شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از شرکت آرنا سفارش دهید. این مجموعه، تمامی سفارش‌ها را با بسته‌بندی حرفه‌ای و ضربه‌گیر و در اسرع وقت برای شما ارسال می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها