بهترین نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودرو در تهران

کد خبر: 1207775
بهترین نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودرو در تهران

دردسرها و مشکلاتی که خریدوفروش خودرو به شیوه سنتی دارد، باعث شده تا خرید و فروش حضوری خودرو در نمایشگاه‌های ماشین به تدریج جای خود را به روش‌های دیگر بدهد. روش‌های مدرن‌تر مثل بررسی و انتخاب خودرو در نمایشگاه‌های آنلاین و طی کردن فرآیند خرید از طریق سایت‌های خرید و فروش، جایگزین مناسبی برای شیوه سنتی معاملات خودرو است. همراه مکانیک یکی از همین نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودرو در تهران و کرج است که در سال‌های اخیر، اعتماد فروشندگان و خریداران خودرو را جلب کرده است. در این مطلب قصد داریم تا دلایل این اعتماد و مزایای خرید و فروش خودور در همراه مکانیک را بررسی کنیم.

http://hmechani.cc/aprt-11231

چرا همراه مکانیک بهترین نمایشگاه آنلاین خرید خودرو است؟

همراه مکانیک یکی از شرکت‌های موفق در زمینه خریدوفروش خودروهای نو و کارکرده است و در سال 1392 توسط برخی متخصصان حوزه خودرو و نخبگان دانشگاهی تأسیس شده است. هیچ خودرویی بدون کارشناسی در نمایشگاه همراه مکانیک عرضه نمی‌شود و می‌توان آن را بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروی کارشناسی شده دانست.

7 دلیل زیر را بخوانید تا بتوانید با خیال راحت از نمایشگاه آنلاین خودرو همراه مکانیک خرید کنید.

1.عرضه خودرو با کارشناسی دقیق و کامل

تنوع بالا و چشمگیر بودن تعداد مدل‌های موجود در یک نمایشگاه یا سایت می‌تواند فریبنده باشد؛ اما هیچ تضمینی وجود ندارد که همه این خودروها سالم باشند. اما تمامی خودروهای داخلی، خارجی، نو و کارکرده موجود در نمایشگاه آنلاین خودرو همراه مکانیک کارشناسی شده هستند. اگر دست روی هر خودرویی بگذارید، می‌توانید مطمئن باشید که آن خودرو ایراد فاحش یا نقصی ندارد که ایمنی آن را تحت تأثیر قرار بدهد.

زمانی که فروشنده خودروی خود را برای فروش به همراه مکانیک می‌سپارد، کارشناس فنی همراه مکانیک به محل مراجعه کرده و خودرو را به دقت بررسی می‌کند. بعد از بازدید، کارشناس فنی همراه مکانیک گزارش کارشناسی را تکمیل می‌کند که این گزارش همراه با تمام جزئیات مربوط به هر بخش، در آگهی خودرو قرار می‌گیرد. پس اگر خودرویی را در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک پسندیدید، کافی است نگاهی به گزارش کارشناسی خودرو بیندازید و دیگر لازم نیست برای بازدید از آن، کارشناس فنی همراه خود ببرید.

 این کار هم صرفه‌جویی در زمان و هم صرفه‌جویی در هزینه را برای شما به همراه دارد. چراکه هزینه هر بار حضور یک کارشناس فنی بین 450 هزار تا 3 میلیون تومان است و اگر بخواهید خودتان یک خودروی مناسب و سالم پیدا کنید، باید حداقل 3 تا 5 بازدید انجام دهید. ضمن اینکه همراه مکانیک، تطبیق وضعیت خودرو با کارشناسی انجام شده را تضمین می‌کند و بابت این ضمانت مبلغی بین 240 تا 850 میلیون را هم در نظر گرفته است.

26

2.قیمت‌گذاری به‌روز و دقیق خودروها

همراه مکانیک، یک مرجع محبوب و قابل اعتماد برای اطلاع از قیمت روز خودرو صفر و کارکرده است. همراه مکانیک همه خودروهای موجود در نمایشگاه خود را با قیمت‌های به‌روز عرضه می‌کند. علاوه‌بر به‌روز بودن، قیمت این خودروها واقعی هم هست؛ چون‌که همه آن‌ها با دقت و وسواس کارشناسی شده‌اند و در قیمت‌گذاری آن‌ها علاوه‌بر مدل و سال تولید، وضعیت فنی و بدنه آن‌ها نیز لحاظ شده است.

با این اوصاف، اگر بخواهید یک خودروی دست‌دوم بخرید، خیالتان راحت است که قیمت‌گذاری آن بر اساس اصول انجام شده و قرار نیست بیشتر از ارزش واقعی خودرو برای آن هزینه کنید.

3.شفافیت کامل در آگهی‌های خودرو

اطلاعات درج‌شده در آگهی‌های خودروی نمایشگاه همراه مکانیک شفاف و صادقانه است و تمامی اطلاعات موردنیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر روی هر کدام از آگهی‌ها کلیک کنید، اطلاعات زیر را می‌بینید:

  • گزارش کارشناسی دقیق و با جزییات
  • تعداد زیادی عکس باکیفیت از زوایای مختلف خودرو
  • اطلاعات مربوط به وضعیت فنی، بدنه، بیمه، کارکرد، سند و ...
  • نقاط قوت خودرو
  • محل بازدید
  • هزینه خدمات

4.مشاوره تخصصی در زمان خرید خودرو

کمتر نمایشگاهی را می‌توانید پیدا کنید که هنگام خرید، فروشندگان آن برای مشاوره زمان زیادی بگذارند. اگر با آگهی‌های شخصی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف تماس بگیرید، متوجه می‌شوید که آگهی‌دهنده زمان و حوصله کافی برای پاسخ به سؤالات شما ندارد. البته این موضوع طبیعی است؛ چون‌که باید در طول روز به تعداد زیادی تماس پاسخ دهد.

در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک وضعیت فرق می‌کند و کارشناسان همراه مکانیک بر اساس بودجه و انتظارات شما اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار می‌دهند و شما را در تمامی مراحل خرید همراهی می‌کنند. این وضعیت به نفع فروشنده هم هست و تنها افرادی به او معرفی می‌شوند که خریدار واقعی هستند.

27

5.همراهی تا لحظه نوشتن قرارداد؛ تضمین امنیت معامله

کارشناسان همراه مکانیک در مراحل خرید شما را تنها نمی‌گذارند، این موضوع باعث می‌شود که خیال خریدار و فروشنده از قانونی بودن مراحل نقل‌وانتقال خودرو و امنیت معامله راحت باشد. تنظیم مبایعه‌نامه خرید خودرو یکی از چالشی‌ترین مراحل خریدوفروش خودرو است که در صورت نداشتن اطلاعات کافی، می‌تواند به ضرر طرفین معامله تمام شود. نظارت همراه مکانیک بر روند نوشتن قرارداد، باعث می‌شود این چالش را به‌راحتی پشت سر بگذارید.

6.امکان خرید اقساطی با حداقل شرط و شروط

همراه مکانیک یکی از بزرگ‌ترین مراجع فروش خودروی قسطی هم هست و می‌توانید تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک (نو و کارکرده) را قسطی بخرید. برای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک، باید نیمی از مبلغ آن را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید و مابقی مبلغ خودرو را طی اقساط 6 تا 36 ماهه پرداخت کنید. بین زمان واریز پیش‌پرداخت و پرداخت اولین قسط هم به شما یک تنفس 2 تا 3 ماهه داده می‌شود.

همچنین اگر مبلغ خودرو و وام آن از یک عدد مشخص پایین‌تر باشد، برای خرید قسطی آن نیازی به ضامن ندارید و ارائه چک صیادی، مدارک شناسایی، گردش حساب، فیش حقوقی و سند یا اجاره‌نامه محل سکونت کافی است.

 همراه مکانیک چقدر معتبر است؟

همراه مکانیک تمامی مجوزهای لازم برای خریدوفروش خودروهای نو و کارکرده را دارد. از طرف دیگر سابقه همراه مکانیک و اعتمادی که توانسته در طی این سال‌ها بین مشتریانش کسب کند، خیال شما را از بابت اعتماد به آن راحت می‌کند. کمتر کسی را می‌توانید در اطرافتان پیدا کنید که علاقه‌مند به حوزه خودرو باشد و نام همراه مکانیک را نشنیده باشد.

اگر بدانید که در زمان خرید اقساطی هم سند شش‌دانگ از همان ابتدای کار به نام خریدار می‌خورد و در کمتر از 24 ساعت خودرو را تحویل می‌گیرد، اعتمادتان به همراه مکانیک بیشتر هم خواهد شد.

اگر تمایل دارید از خدمات همراه مکانیک ( اطلاع از قیمت روز خودرو، خرید نقدی و اقساطی خودرو، فروش خودرو، کارشناسی خودرو و...) استفاده کنید، می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.hamrah-mechanic.com/ از به‌روزترین خدمات جامع خودرویی کشور بهره‌مند شوید.

همراه مکانیک همراه خرید، همراه فروش..

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها