روش های رونق و رشد باشگاه بدنسازی

کد خبر: 1208502

چگونه باشگااه خود را به یک باشگاه پر رونق تبدیل کنیم

روش های رونق و رشد باشگاه بدنسازی

 

 

روش های رونق و رشد باشگاه بدنسازی

مشتریان هنگام ثبت نام دنبال چه هستند؟

از آنجایی که مردم برای تمرین به باشگاه می روند، اطمینان از اینکه باشگاه شما می تواند همه چیز مورد نیاز آنها را فراهم کند، ضروری است.

که شامل ایجاد احساس راحتی در ورزشگاه شما، دانستن اینکه تمام دستگاه های ورزشی مورد نیاز آنها وجود دارد، و ایمن بودن با دانستن اینکه تجهیزات شما باکیفیت هستند، تنوع بالای دستگاه بدنسازی میشود.

بنابراین، مردم هنگام ثبت نام در باشگاه های ورزشی چه می خواهند؟

 

انگیزه و مسئولیت پذیری

مسئولیت پذیری در باشگاه یکی از موارد پر اهمیت است. که ورزشکاران به شدت به دنبال آن هستند.

انگیزه باقی ماندن توسط خودتان و مسئول نگه داشتن خود می تواند چالش برانگیز باشد. 

به همین دلیل، شما باید یک جامعه ایجاد کنید، مربیان شخصی با کیفیت بالا را استخدام کنید، و حتی اعضای خود را به چالش های تناسب اندام دعوت کنید تا انگیزه ایجاد کنید .

هزینه عضویت

اگر مسائل مالی یکی از دغدغه های مخاطبان شما باشد، هزینه عضویت در باشگاه شما به شدت در فرآیند تصمیم گیری آنها تاثیرگذار خواهد بود.

در حالی که برخی از افراد مایل به پرداخت بیشتر هستند اما دسترسی نامحدودی به همه چیزهایی که نیاز دارند دارند، برخی دیگر از پرداخت کمتر و داشتن گزینه های محدود کاملا راضی هستند.

معمولاً چهار نوع عضویت در باشگاه وجود دارد که افراد می توانند انتخاب کنند:

  • عضویت های هفتگی

  • عضویت های ماهانه

  • عضویت های نیمه سالانه یا سالانه (عضویت های پیش پرداخت)

  • عضویت با قیمت گذاری/گزینه های جلسه آموزش شخصی

مشتریان شما هر راهی را که انتخاب کنند، باید بتوانند بهترین طرح های عضویت را انتخاب کنند که متناسب با بودجه و نیازهای تمرینی آنها باشد. 

جمعیت شناسی

جمعیت شناسی عامل دیگری است که مشتریان ممکن است در هنگام جستجوی باشگاه در نظر بگیرند.

برای مثال، برخی از زنان ممکن است احساس راحتی بیشتری در ورزش کردن در یک باشگاه مخصوص بانوان داشته باشند. دیگران ممکن است به دنبال مکانی برای ورزش و ملاقات با افراد در محدوده سنی خود باشند زیرا به دنبال معاشرت هستند.

بعضر افراد به دنبال تمرین با میز و نیمکت بدنسازی بدون استفاده از دستگاه های سیمکش و وزنه آزاد هستند.

شناخت رفتار و عملکرد مشتریان شما در نهایت منجر به شناخت کامل آنها میشود. این نوع رفتار باعث جذب دائمی مخاطب شما میشود.

 

 

ویژگی ضروری باشگاه برای جذب مشتریان بیشتر

پاکیزگی

پاکیزگی یک ویژگی ضروری برای هر باشگاه است. مشتریان از کار بر روی تجهیزات کثیف اجتناب خواهند کرد.

برای تمیز نگه داشتن سالن بدنسازی، اطمینان حاصل کنید که حوله ها و بطری های اسپری شما در چندین نقطه در دسترس هستند تا به تمیز کردن تجهیزات و سایر قسمت های باشگاه پس از استفاده مشتریان شما کمک کنند.

تجهیزات و چیدمان عالی

چیدمان، طراحی و تجهیزات سالن بدنسازی شما نقشی حیاتی در انتخاب شما از رقبا ایفا می کند، بنابراین باید سعی کنید سالن ورزشی خود را به فضایی راحت و جذاب تبدیل کنید.

استفاده از دستگاه های وزنه آزاد و سیمکش بدنسازی میتنواند به جذابیت و چیدمان باشگاه شما کمک کند.

چیدمان باشگاه بدنسازی

مربیان شخصی

استخدام مربیان شخصی واجد شرایط که می توانند به مشتریان کمک کنند تا با راهنمایی آنها در طول تمرینات برای رسیدن به اهداف خود، توصیه به آنها در مورد تغذیه و غیره، به هدف های خود در بدنسازی برسند.

برای اطمینان از استخدام مربیان شخصی که می دانند چه کار می کنند، دریابید که آیا آنها دارای گواهینامه مربی هستند .

در نهایت، داشتن مربیان شخصی شایسته برابر است با کمیسیون های بالاتر برای باشگاه شما و به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید کمک می کند.

محل 

مشتریان تمایل ندارند بعد از یک روز سخت زمان زیادی را برای رفت و آمد به باشگاه صرف کنند.

بنابراین، باید سعی کنید یک مکان استراتژیک پیدا کنید که به مشتریان اجازه دهد در راه بازگشت به خانه در باشگاه شما توقف کنند. این به مشتریان شما این امکان را می دهد که به راحتی رفتن به باشگاه شما را در برنامه روزانه خود ادغام کنند.

ساعات کاری 

افراد ترجیحات متفاوتی برای زمانی دارند که دوست دارند تمرینات خود را انجام دهند. برخی ترجیح می دهند صبح ها ورزش کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند شب ها زمانی که باشگاه شلوغ است، ورزش کنند.

برای اطمینان از اینکه باشگاه شما آنچه را که نیاز دارند را فراهم می کند، فعالانه از اعضای خود زمان مورد نظر خود را برای تمرین بخواهید و مشاهده کنید که چه زمانی سالن بدنسازی شما حداکثر ظرفیت دارد و چه زمانی افراد زیادی وجود ندارد.

تنوع آموزش

افراد در مورد تناسب اندام و تمرین نیازهای متفاوتی دارند. برخی ممکن است به برنامه های تمرینی شدید فردی نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر فقط یک بار در هفته به کلاس های تناسب اندام می روند .

برای اینکه سالن بدنسازی خود را عالی کنید، کلاس‌ها و آموزش‌های مختلف را با مربیان آگاه و مربیان تناسب اندام که در رشته خود متخصص هستند، در نظر بگیرید.

این تنوع آموزش به مشتریان شما گزینه های زیادی می دهد، اما مربیان متخصص نیز به آنها این اطمینان را می دهند که ورزش در باشگاه شما حداکثر نتیجه را به آنها فراهم میسازد.

تجهیزات بدنسازی با کیفیت بالا

برای اطمینان از اینکه دستگاه بدنسازی باشگاهی شما همیشه با کیفیت هستند، باید به طور مرتب آن را تمیز و نگهداری کنید.

در اینجا برخی از ماشین های تمرینی اساسی که باید داشته باشید آورده شده است:

  • تردمیل

  • ماشین های کاردیو

  • دستگاه قایقی

  • سری پرس سینه

  • دستگاه های عضلات پا

  • دستگاه های وزنه آزاد

برای ساده‌سازی تناسب اندام، می‌توانید از ابزارهای پوشیدنی و مانیتور ضربان قلب برای ایجاد یک تجربه تناسب اندام به خوبی استفاده کنید.

سونا و ماساژ

اگر عضویت های ممتاز می فروشید، ایده خوبی است که امکانات سونا و ماساژ داشته باشید تا مشتریان بتوانند پس از تمرین استراحت کنند.

برای مثال، سونا می تواند به آنها کمک کند بعد از یک تمرین سخت احساس شارژ کنند - و حتی در برخی موارد وزن خود را کاهش دهند!

در همین حال، اتاق های ماساژ ماهیچه های مشتریان شما را شل می کند و از فرسودگی بیش از حد آنها جلوگیری می کند.

اسنک بار سالم

وجود یک اسنک بار در باشگاه به محبوبیت باشگاه شما کمک میکند.

یک باشگاه باید به اعضا اجازه دهد تا قبل از تمرین برنامه ریزی شده، اسموتی یا گرانولا بر پایه میوه و سبزیجات بخورند. 

این باعث می‌شود بعد از اینکه یک یا دو ساعت در باشگاه گذراندند از خوردن غذاهای ناسالم جلوگیری کنند.

بهترین امکانات باشگاه برای جذب مشتریان بیشتر

فضای یوگا

یوگا در دهه گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده است و ارائه کلاس های یوگا در مرکز تناسب اندام شما می تواند راهی عالی برای جذب اعضای جدید باشد. 

یوگا برای بسیاری از افراد جذاب است زیرا به آرامش ذهن و بدن کمک می کند. مطالعات نشان داده اند که یوگا می تواند فشار خون را کاهش دهد، سطح استرس را کاهش دهد و ارتباط ذهن و بدن را بهبود بخشد.

ایستگاه شارژ

اگر می خواهید سالن بدنسازی شما منحصر به فرد باشد، کمدهای شارژ تلفن را در اتاق های رختکن ارائه دهید. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند دستگاه‌های خود را در حین تمرین شارژ کنند و پس از اتمام کار، باتری آن پر باشد. 

اتاق تعویض لباس

بهترین حس ترک یک کلاس غرق در عرق است، اما بدترین احساس این است که تمام روز در آن بنشینی. 

اگر کلاس های صبح زود برگزار کنید، شرکت کنندگان به احتمال زیاد بعد از آنها سر کار خواهند رفت. دادن فرصتی برای دوش گرفتن و آماده شدن قبل از رفتن، یک مزیت عالی است.

لوازم بهداشتی رایگان

برای استفاده از آنها می توانید شامپو، صابون، سشوار و غیره اضافی تهیه کنید. آنچه را که معمولاً در اتاق هتل پیدا می‌کنید منهای قسمت مهمانان شبانه ارائه دهید.

رختکن

بسیاری از افراد قبل از رفتن به محل کار یا در طول ساعت ناهار خود ورزش می کنند، بنابراین ایده خوبی است که فضای رختکن خود را به گونه ای ارتقا دهید که شامل دوش کامل، اتاق رختکن و قسمت های نظافت باشد. 

وای فای رایگان

اتصال WiFi خوب باشگاه برای مشتریانی که دوست دارند پیشرفت خود را دنبال کنند و نتایج را ببینند حیاتی است. به عنوان مثال، بسیاری از افراد از برنامه‌های تناسب اندام استفاده می‌کنند که برای همگام‌سازی داده‌های دستگاه‌هایی مانند نمایشگر ضربان قلب یا ردیاب‌های

فعالیت/خواب، به اتصال اینترنت پایدار نیاز دارند.

علاوه بر این، داشتن وای فای به افراد امکان می‌دهد هنگام کار کردن، موسیقی یا کتاب‌های صوتی را پخش کنند و زمان را به سرعت طی کنند. 

و در نهایت، معتادان به شبکه‌های اجتماعی اکنون می‌توانند سلفی‌های عرق‌ریز پس از تمرین را بدون استفاده از اتمام داده‌های تلفن خود آپلود کنند!

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها