تفاوت ریجن های گیفت کارت اپل چیست؟

کد خبر: 1211501
تفاوت ریجن های گیفت کارت اپل چیست؟

 

در این عصر تکنولوژی که برای انجام هرکاری به یک سرویس مخصوص نیاز است و مسلما برای استفاده از این سرویس ها و اپلیکیشن ها، باید به صورت ماهانه یا سالانه هزینه کوچکی پرداخت کرد تا به همه امکانات آنها دسترسی داشت، حتما نام گیفت کارت اپل را شنیده اید. شما با خرید گیفت کارت اپل این امکان را دارید که اکانت اپل ایدی خود را شارژ کنید. خرید گیفت کارت اپل می­ تواند در هزینه ­های شما برای خریداری ماهانه برنامه ­های اشتراکی اپل از جمله : برنامه­ های اپ استور، بازی­ ها، برنامه­ های پخش موسیقی و رادیو، برنامه­ های پخش فیلم­، سریال و برنامه­ های تلویزیونی، برنامه ­های مطالعه کتاب­ های آنلاین و دیگر برنامه­ های کاربردی اپل صرفه­ جویی کند.

در ادامه به بررسی کامل تفاوت ریجن های گیفت کارت اپل می پردازیم و شما را با کاربردهای گیفت کارت اپل بیشتر آشنا می کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

کاربرد گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت های اپل دارای کاربردهای بسیاری هستند. یکی از مهم ترین کاربردهای آنها برای ما ایرانی ها این است که ما می توانیم با استفاده از آنها بدون داشتن اکانت های بانکی بین المللی مانند پی پال، مسترکارت، ویزا کارت و ... از امکانات اپل استفاده کنیم.

از دیگر امکانات و کاربردهای گیفت کارت اپل نیز می توان به مواردی مانند موارد زیر اشاره کرد:

App Store:

شما می توانید برای دسترسی به برنامه های پولی این سرویس با خرید گیفت کارت اپل حساب خود را شارژ کنید و هر برنامه ای را که نیاز داشتید از سرویس اپ استور که از بهترین سرویس های اپل است دانلود کنید.

Apple Books:

شما با استفاده از اپل بوکس می توانید به کتاب های مورد علاقه خود دسترسی به صورت pdf دسترسی پیدا کنید و از مطالعه آنها لذت ببرید.

Apple Arcade:

اپل آرکید یک سرویس اشتراکی اپل است که شما در آن به مجموعه ­ای بزرگ از بازی ­ها برای بازی با دستگاه­ های متفاوت به ازای پرداخت هزینه ماهانه دسترسی دارید. شما می توانید با خرید گیفت کارت اپل اشتراک اپل ارکید را تهیه کنید و از استفاده از یکی از بهترین سرویس های اپل در سال 2022 لذت ببرید.

Family Sharing Apple:

فمیلی شیرینگ اپل قابلیتی است که طراحی شده­ است تا برای یک خانواده به اشتراک گذاشتن اطلاعات، خریدها و دیگر برنامه­ ها را به وسیله چندین دستگاه iOS و apple ID راحت­ تر کند.

iWork Apple:

اگر شما به برنامه های اداری مانند مجموعه آفیس مایکروسافت و غیره در کارهای روزمره خود نیاز دارید، استفاده از این برنامه و تهیه اشتراک آن برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

Apple Music:

سرویس اشتراکی اپل موزیک نه تنها به شما اجازه اجرای هر موسیقی را از کاتالوگ برنامه iTunes می­ دهد بلکه به شما اجازه دسترسی به تمامی آهنگ­ های روی دستگاهتان را هم از طریق خود می ­دهد چه این آهنگ ها از طریق iTunes خریداری شده باشند، چه کپی سی دی باشند یا که از وبسایتی دانلود شده باشند.

12

تفاوت ریجن های گیفت کارت اپل در چیست؟

شرکت اپل در کشورهایی که به ‌صورت مستقیم در آن فعالیت می‌ کند، گیفت کارت‌ های مخصوص را بر اساس ارز آن کشور تولید می ‌کند. در چنین شرایطی برای خرید و استفاده از گیفت کارت باید توجه کنید که اپل آی دی شما برای کدام کشور است و سپس می ‌توانید با توجه به لوکیشن اپل آی دی خود، گیفت کارت اپل مناسب خود را تهیه کنید استفاده کنید.

برای ‌مثال اگر شما اقدام به خرید گیفت کارت اپل انگلستان کنید، می ‌توانید حساب خود را با دلار کانادا شارژ کنید و سپس محتواهای مورد نظر خود را بر اساس این ارز خریداری کنید. تفاوت گیفت کارت اپل بر اساس کشور به چند مسئله بسیار مهم تقسیم ‌بندی می‌ شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

اولین نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید محدودیت‌ های جغرافیایی برای استفاده از محتواهایی مانند پادکست ها، آهنگ ها، کتاب ها و ... اپل است. در واقع برخی از محتواهای قابل خریداری شرکت اپل به گونه ای هستند که تنها برای کاربران یک کشور به خصوص قابل دسترس هستند. برای ‌مثال شما با خرید گیفت کارت اپل انگلستان می ‌توانید به صدها برنامه و نمایش تلویزیونی باکیفیت اچ دی از طریق آیتونز دسترسی پیدا کنید که امکان خرید آنها از طریق گیفت کارت‌ های سایر کشورها وجود ندارد. در ادامه می خواهیم 2 تا از محبوب ترین ریجن های گیفت کارت اپل یعنی گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا را برای شما با یکدیگر مقایسه کنیم.

13

همچنین حائز اهمیت است که شرکت اپل، محصولات دیجیتالی خود را بر اساس اقتصاد کشورها با قیمت ‌های مختلفی عرضه می ‌کند. به‌ عنوان‌ مثال ممکن است یک محتوا در کشور آمریکا یک قیمت داشته باشد و همان محتوا در کشوری دیگر دارای قیمت پایین‌ تری باشد. پس هنگام خرید گیفت کارت اپل حتما به این موضوع نیز توجه لازم را داشته باشید.

با خرید گیفت کارت اپل کانادا شما این امکان را دارید برنامه ها، بازی ها، موسیقی، فیلم و برنامه های تلویزیونی را که همگی در اپل استور کانادا CA موجود هستند را به راحتی دریافت کنید. آیتونز کانادا یا برنامه ایتونز همگی یک نسخه واحد هستند، ولی بعضی از محتواها و قیمت برخی از محصولات در آن همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم متغیر است. اما اپل استور آمریکا دارای بیش از ۱۰ میلیون موسیقی، صدها هزار پادکست و بالغ بر ۲۷۰۰۰ کتاب صوتی است؛ علاوه بر این موارد، بسیاری از ویژگی های ایتونز فقط در اپل استور آمریکا قابل دسترسی است.

با تهیه گیفت کارت اپل آمریکا یا کانادا شما به صدها برنامه و نمایش تلویزیونی جدید از شبکه های مهم و کانال های کابلی با کیفیت HD در دسترسی خواهید داشت. همچنین شما می توانید به راحتی اپل آی دی خود را با هر مبلغی که تمایل دارید، شارژ کنید. شارژ گیفت کارت کانادا، دلار کانادا است، و فرآیند خرید گیفت کارت آن نیز به دو صورت نقدی و با کارت های اعتباری مانند ویزا کارت، مسترکارت یا پی پال قابل انجام است. شما با اعتبار دلاری اپل کانادا قادر به خرید خدمات ویژه اپل مانند آیکلود iCloud را خواهید داشت.

حافظه ابری حرفه ای اپل یا همان هارد مجازی، از ۵۰ گیگ تا ۲ ترابایت امکان ذخیره فایل و سیستم امنیتی بسیار قدرتمندی دارد. اکانت اپل موزیک کانادا هم یکی از پر طرفدارترین محصولات اپل است، که با خرید گیفت کارت اپل شما دسترسی نامحدود به دیتابیس بزرگ Apple Music به مدت ۱ الی۳ سال را خواهید داشت.

ممنون که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که مطالب فوق توانسته باشد به شما در تشخیص تفاوت ریجن های گیفت کارت اپل کمک کرده باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها