چگونه پاسپورت دومینیکا بگیریم؟ | راهنمای دریافت شهروندی دومینیکا

کد خبر: 1212392

دومینیکا یکی از آرام‌ترین و بهترین کشورهای جزیره‌ای جهان است که ضمن داشتن یک چشم‌انداز طبیعی فوق‌العاده، تمامی شرایط زندگی در یک کشور بین المللی را به شما ارائه می‌کند. شما به عنوان یک ایرانی احتمالاً به دنبال روش‌های مهاجرت و گرفتن پاسپورت یک کشور جدید هستید. دومینیکا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی دارید. ما در این مقاله روش دریافت آسان پاسپورت دومینیکا را برای شما بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

چگونه پاسپورت دومینیکا بگیریم؟ | راهنمای دریافت شهروندی دومینیکا

 

 

چگونه شهروند دومینیکا شویم؟

روش شهروندی دومینیکا آن‌چنان سخت و یا پیچیده نیست اما قانونا باید یک وکیل یا نماینده رسمی این کار را برای شما انجام دهد. در نهایت روش‌های سریع مختلفی در زمینه سرمایه‌گذاری وجود دارد که CBI نامیده می‌شود و شما با بررسی آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین راه را برای اقدام شهروندی دومینیکا برای خود انجام دهید. توضیحات این روش‌ها در ادامه آمده است.

5

مسیر CBI خود را انتخاب کنید!

CBI درواقع به شرایطی گفته می‌شود که از طریق آن شما برای گرفتن پاسپورت دومینیکا اقدام می‌کنید. شما باید از طریق یکی از روش‌های مالی که دولت دومینیکا مشخص کرده است اقدام کنید که گزینه‌های آن را در ادامه می‌بینید:

گزینه اهدا پول

اولین گزینه ارائه شده تحت برنامه دومینیکا CBI، طرح کمک مالی شامل تزریق پولی ساده به صندوق تنوع اقتصادی کشور، برای حداقل مبلغ 100000 دلار آمریکا است.

گزینه املاک و مستغلات

متقاضیانی که این مسیر را انتخاب می‌کنند، املاک و مستغلات را در جزیره با حداقل قیمت 200000 دلار آمریکا خریداری می‌کنند. در ازای خرید و نگهداری ملک در مدت مقرر، متقاضی تابعیت دریافت می‌کند.

  • لطفاً توجه داشته باشید، تحت شرایط گزینه املاک و مستغلات، نمی‌توانید به سادگی هیچ ملکی را در دومینیکا با حداقل مبلغ خریداری کنید. به منظور واجد شرایط بودن برای مسیر املاک و مستغلات، باید ملکی را خریداری کنید که تحت برنامه CBI برای فروش ارائه شده است.

در نهایت، لطفاً توجه داشته باشید که در حالی که کسانی که گزینه املاک و مستغلات را دنبال می‌کنند، به طور خودکار از طریق سرمایه‌گذاری خود اقامت دومینیکا را دریافت می‌کنند، صاحبان خانه‌های جدید نیازی به زندگی در خانه‌ای که در نهایت خریداری کرده‌اند، برای آن‌ها نیست. یعنی پس از خرید خانه اجباری به حضور در دومینیکا وجود ندارد.

 

مدارک مورد نیاز برای انجام مراحل اخذ ویزای دومینیکا

مشاوران راهنما به شما در تهیه مدارک مورد نیاز کمک خواهند کرد. در حالی که برخی از این موارد به مسیر خاصی که انتخاب کرده‌اید بستگی دارد (اهدا در مقابل املاک)، برخی از مدارک دیگر برای همه متقاضیان مورد نیاز است (مانند گذرنامه و تعدادی از فرم‌های اساسی مورد نیاز (در میان سایر مواد). به غیر از مدارک و پول اصلی که سرمایه‌گذاری می‌کنید. شما باید هزینه‌های انجام کارهای اداری و دولتی را نیز پرداخت کنید که بسته به شیوه مهاجرتی که انتخاب کرده‌اید می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

6

چک لیست مدارک مورد نیاز برای پاسپورت دومینیکا

  • گذرنامه
  • شناسنامه
  • عکس‌های متقاضیان
  • صورت مالی و سایر صورت‌های مربوط به تجارت و درآمد (از جمله اظهارنامه مالیاتی مربوطه)
  • گزارش پلیس (به دست آمده از کشور محل اقامت/شهروندی متقاضی)
  • گواهی ازدواج (در صورت وجود)

لطفاً توجه داشته باشید که لیست فوق جامع نیست. ممکن است از شما خواسته شود بسته به ماهیت درخواست و شکل خاص سرمایه‌گذاری خود، موارد بیشتری را ارائه دهید. در نهایت به خاطر داشته باشید که تمام فرم‌های درخواست باید به زبان انگلیسی نوشته شوند.

 

مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا برای کسانی که با موفقیت در برنامه CBI کشور شرکت می‌کنند، مزایای زیادی دارد. برخی از نکات برجسته در اینجا ذکر می‌شود.

7

آزادی مالیاتی

شهروندی دومینیکا پاسپورت شما برای آزادی مالیات است. به عنوان یک شهروند، هیچ مالیاتی بر درآمد، ارث، یا سود سرمایه پرداخت نخواهید کرد. علاوه بر این، فقط ساکنان مشمول مالیات شخصی هستند، به این معنی که شهروندانی که در جزیره اقامت ندارند از پرداخت معاف هستند.

سفر بدون ویزا

پاسپورت دومینیکا دارای حداقل تعهدات ویزای جهانی است که به شما امکان می‌دهد به بیش از 140 کشور و مقصد بدون ویزا یا از طریق ویزای هنگام ورود دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید بدون ویزا به تمامی 26 کشور منطقه شنگن اروپا سفر کنید: اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ.، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس.

دارندگان پاسپورت دومینیکا همچنین می‌توانند به کشورهای غیر شنگن زیر در اروپا سفر کنند: روسیه، بریتانیا، رومانی و صربستان (از جمله دیگر).

علاوه بر کشورهای اروپایی فوق، پاسپورت دومینیکا همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بدون ویزا وارد تقریباً تمام آمریکای جنوبی از جمله برزیل، آرژانتین و همچنین مقاصد تجاری، گردشگری و فرهنگی برتر در سراسر آسیا (مانند سنگاپور، اندونزی) شوید. و مالزی) و آفریقا (کنیا، تانزانیا و بوتسوانا).

تابعیت دوگانه دومینیکا

برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان، دومینیکا دارای تابعیت مضاعف است، به این معنی که شما می‌توانید تابعیت اصلی خود را با تبدیل شدن به یک تابعیت دومینیکا حفظ کنید.

بدون نیاز به اقامت دومینیکا

شرایط اقامت صفر به این معنی است که برای اینکه شهروندی و پاسپورت شما معتبر بماند، مجبور نیستید در دومینیکا زندگی کنید. شما می‌توانید تا پایان عمر خود در خارج از کشور زندگی کنید و همچنان تمام مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا را حفظ کنید.

حق اقامت در جزیره

همه متقاضیان موفق برای شهروندی دومینیکا، حتی آنهایی که از طریق سرمایه‌گذاری، در مقابل گزینه املاک و مستغلات اقدام می‌کنند، حق دریافت اقامت دومینیکا را خواهند داشت.

همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، برنامه CBI دومینیکا دارای شرایط اقامت برای حفظ شهروندی اقتصادی نیست. با این حال، زندگی در دومینیکا مزایای خود را دارد و برخی از شهروندان اقتصادی در نهایت تصمیم به انجام این کار می‌گیرند.

دومینیکا یک کشور جزیره‌ای جذاب است که سواحل برای استراحت، آب‌های شفاف کارائیب برای شنا و غواصی، و مرکز شهری پر جنب و جوش و بسیار جذاب است. دومینیکا با ارز، دولت و اقتصاد پایدار و محیطی تمیز و سالم، مکانی عالی برای زندگی و تشکیل خانواده است.

تابعیت نسلی

فرزندان شهروندان دومینیکن می‌توانند تابعیت والدین را به راحتی دریافت کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها