لیست لوازم جانبی موبایل برای مغازه چیست؟

کد خبر: 1213842
لیست لوازم جانبی موبایل برای مغازه چیست؟

 

 

ممکن است علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب‌وکار درزمینه فروش لوازم جانبی موبایل باشید که در این صورت باید در اولین اقدام، به استعلام قیمت لوازم جانبی موبایل بپردازید تا یک برآورد کلی از هزینه‌ها داشته باشید. گفتنی است در حال حاضر فروش انواع لوازم جانبی موبایل مانند هدفون، قاب و گلس، هندزفری و... ازجمله پرسودترین کسب‌و‌کارهایی است که بدون دغدغه امکان راه‌اندازی آن وجود دارد، اما اگر با این سوال روبه‌رو هستید که بهتر است از چه لیستی برای لوازم جانبی موبایل استفاده کنید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید، چراکه قصد داریم به بررسی انواع و همچنین قیمت لوازم جانبی موبایل اشاره کنیم.

 

لیست کامل لوازم جانبی موبایل

برای تکمیل لوازم کاربردی موبایل جهت راه‌اندازی مغازه، نیاز است که همه محصولات گوشی را لیست و خریداری کرده تا ازاین‌رو بتوانید بهترین سرویس‌دهی را انجام دهید. حال در ادامه به بررسی کامل‌ترین لیست لوازم جانبی موبایل می‌پردازیم:

  • معرفی قاب موبایل (کاور یا گارد)

قاب‌ها روح تازه‌ای به گوشی می‌بخشند و افرادی که درزمینه فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت دارند، باید برای انواع برندها و مدل‌ها، به تهیه بهترین قاب‌ها اقدام کنند. پرواضح است که قاب‌های ژله‌ای، سیلیکونی، ضدضربه و حتی قاب 360 درجه، خریداران زیادی دارند، لذا باید برای مغازه لوازم جانبی موبایل مهیا شوند.

  • گلس موبایل (محافظ صفحه‌نمایش)

بررسی قیمت لوازم جانبی موبایل در بخش گلس دارای حساسیت بیشتری است. حتماً می‌دانید که صفحه‌نمایش حتی ممکن است با کوچک‌ترین ضربه آسیب ببیند و حتی روی ال‌سی‌دی گوشی خراش اتفاق بیفتد، لذا استفاده از بهترین گلس‌ها، از اولین خریدها پس از تهیه گوشی است که باید به‌وسیله صاحبان کسب‌وکارها در انواع مختلف مانند نانو، شیشه‌ای و... موجود شود.

  • باتری موبایل

ممکن است استفاده از شارژهای بی‌کیفیت باتری، گوشی را زودتر از حد تصور نابود کند، بنابراین یک مغازه فروش لوازم جانبی موبایل حتماً باید درزمینه موجود کردن انواع باتری موبایل بهترین عملکرد را داشته باشد. ضمناً گفتنی است که بعضی از باتری‌ها حتماً باید به‌وسیله متخصص تعویض شوند، چراکه زیر کیس قرار دارند.

  • شارژر موبایل (آداپتور و کابل)

ازجمله لوازم کاربردی و جانبی گوشی، شارژر است. آداپتورها دارای سه نوع فست شارژ، معمولی و وایرلس هستند که اگر کاربران به هرکدام از این موارد نیاز پیدا کنند، باید به مراکز فروش لوازم جانبی گوشی مراجعه کنند. در این خصوص فروشندگان نیز قبل از تهیه این وسایل، باید به استعلام قیمت لوازم جانبی موبایل بپردازند تا بهترین کیفیت شارژها را موجود کنند.

  • کیف گوشی

معمولاً کیف‌های موبایل فری‌سایز هستند، یعنی اکثر گوشی‌ها می‌توانند از هر نوع کیف موبایل استفاده کنند. با این حال اگر به‌عنوان فروشنده لوازم جانبی فعالیت دارید، بهتر است در این خصوص وسواس بیشتری داشته باشید و برای هر برند و مدل تلفن همراه، کیف‌های مناسبی تهیه کنید. گفتنی است پرتقاضاترین کیف‌ها از جنس چرم، زیپی و هوشمند هستند.

  • پاوربانک گوشی

از ضروری‌ترین لوازم جانبی گوشی، پاوربانک‌ها هستند که در زمان سفر و هر موقعیت دیگر که شارژ گوشی رو به اتمام است، استفاده می‌شود. گفتنی است که پاوربانک‌ها دارای ظرفیت‌های مختلف است که یک فروشگاه لوازم جانبی گوشی باید انواع پاوربانک را برای عرضه داشته باشد.

  • کابل و تبدیل گوشی

بسیاری از افراد برای اتصال فلش به گوشی، نیازمند کابل OTG هستند و یا برخی به کابل AUX نیاز دارند که در ماشین استفاده می‌شود. قیمت لوازم جانبی موبایل در این بخش اگرچه ممکن است نسبت‌به سایر لوازم بیشتر باشد، اما اگر احساس می‌کنید به چنین کابل‌هایی نیاز دارید، خرید آن‌ها کاملاً به‌صرفه است.

  • اسپیکر موبایل

مغازه‌دارها از مهم‌ترین لوازم جانبی که می‌فروشند، اسپیکرها هستند. این محصولات دارای انواع مختلفی است که افراد بنا به سلیقه‌شان بهترین مورد را انتخاب می‌کنند. به‌طورکلی اگر به صدای بیشتر برای گوشی‌تان نیاز دارید، به‌راحتی می‌توانید از این لوازم جانبی موبایل بهره‌مند شوید.

  • کارت حافظه با رم موبایل

در حال حاضر گوشی‌های جدید کارت حافظه داخلی مناسبی دارند، اما شاید شما علاقه‌مند به استفاده از حافظه بیشتر باشید که در این صورت باید از رم موبایل استفاده کنید. برندهای مختلفی برای کارت حافظه وجود دارد که ازجمله می‌توان به Apacer، Transcend، Silicone Power و... اشاره کرد.

  • هدفون و هندزفری موبایل

هدفون‌ها از پرتقاضاترین لوازم جانبی گوشی هستند که خریداری می‌شوند و مراکز فروش محصولات کاربردی موبایل باید از هندزفری و هدفون‌ با بهترین کیفیت استفاده کنند. قیمت لوازم جانبی موبایل در این بخش بسته به برند و مدل آن‌ها دارد و دست کاربران برای خرید نوع دلخواه باز است.

  • مونوپاد موبایل

از دیگر لوازم جانبی گوشی مونوپاد است که برای سلفی گرفتن مناسب است. این وسیله کاربردی در انواع و مدل‌های مختلف عرضه شده‌است که بنابه نیاز کاربران، قابل تهیه و استفاده خواهد بود. توصیه می‌کنیم در زمان خرید این لوازم جانبی موبایل، حتماً با فروشنده مشورت کنید تا بهترین مورد را تهیه نمایید.

  • سایر لوازم جانبی گوشی

بعضی از گوشی‌ها نیاز به قلم برای استفاده دارند که اگر قلم مخصوص موبایل به هر دلیل اشکال پیدا کند، باید از قلم جدید استفاده شود. همچنین برای این‌که گوشی در موقعیت‌های مختلف ثابت نگه داشته شود، استفاده از هولدر یا استند توصیه می‌شود. از طرفی پایه مغناطیسی برای گوشی نیز وقتی کاربرد دارد که در ماشین به ثابت نگه‌داشتن موبایل نیاز باشد. این‌ها از دیگر لوازم جانبی موبایل هستند که حتماً باید درباره قیمت لوازم جانبی موبایل این‌چنینی استعلام گرفته شود. البته ساعت و مچ‌بند هوشمند که با انواع گوشی‌های ست می‌شود نیز از دیگر لوازم پرکاربرد موبایل است.

جمع‌بندی

این روزها اگرچه قیمت لوازم جانبی موبایل بیشتر از حد تصور است، اما اگر نیاز به استفاده از هرکدام از لوازم موبایل باشد، ناگزیر به خرید هستیم. با این حال توصیه می‌کنیم از مراکز یا فروشگاه‌هایی استفاده کنید که لوازم عنوان‌شده را با بهترین کیفیت و قیمت‌های مناسب عرضه می‌کنند. برای مثال، به‌کارگیری از فروشگاه لوازم جانبی موبایل شیراز به شما عزیزان امکان خرید بهترین لوازم موبایل با قیمت‌های استثنایی را می‌دهد و حتی قبل از خرید در صورت نیاز به مشاوره، به‌راحتی می‌توانید از کارشناسان و متخصصان این مرکز استفاده کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها