بررسی استخرهای مورد استفاده در مکان های مختلف

کد خبر: 1214008
بررسی استخرهای مورد استفاده در مکان های مختلف

 

آشنایی با استخر و جکوزی فایبرگلاس

تصور داشتن یک استخر در حیاط خلوت می تواند به تنهایی یک تجربه مجلل باشد. اکنون یک جکوزی را نیز به آن محیط اضافه کنید و نتیجه می شود یک استراحتگاه فوق دلباز. برای اینکه شما عزیزان نیز این تجربیات را داشته باشید، تصمیم به بررسی استخر و اسپا های فایبرگلاس گرفته ایم. اگر کلمه اسپا را متوجه نشده اید، باید بگوییم که در زبان انگلیسی جکوزی را اسپا می نامند و خود کلمه "جکوزی" برای یک نام تجاری می باشد که ما نیز از این پس از کلمه "اسپا" استفاده خواهیم کرد.

اگر به فکر یک استخر با اسپا فایبرگلاس برای خانه خود هستید، خوش شانس هستید زیرا به مقاله ای مراجعه کرده اید که شرکت پرافتخار هلدینگ برتر آن را ارائه می دهد. فلذا ادامه مطلب را همراه ما باشید تا بتوانیم اطلاعات به روز و مفید را به خدمت شما عزیزان برسانیم.

 

مزایای استخر فایبرگلاس

بیایید با توضیح مزایا و معایب استخر فایبرگلاس و جکوزی فایبرگلاس شروع کنیم و سپس به چند سوال متداول بپردازیم.

  1. راحتی در استفاده

در حالی که در نگاه اول، یک استخر فایبر گلاس با آبگرم ممکن است دارای عملیات اجرایی بیشتری به نظر برسد، در واقع نگهداری از آن آسان تر از داشتن اسپا است که به استخر شما متصل نیست. از آنجایی که فیلتر استخر شما همیشه برای جمع آوری زباله ها و دور نگه داشتن جلبک ها کار می کند، اتصال استخر و آبگرم می تواند آبگرم شما را نیز تمیزتر نگه دارد.

  1. ممکن است بیشتر از آن استفاده کنید

چند نفر را می شناسید که جکوزی آب گرم دارند؟ و چند نفر از آن صاحبان جکوزی در واقع همیشه از آنها استفاده می کنند؟ ما شرط می بندیم که بسیاری از صاحبان آبگرم در اکثر اوقات سال محل استخر آبگرم را می پوشانند زیرا تمیز کردن و راه اندازی آن بسیار دردسرساز است. اما با ترکیب استخر و جکوزی فایبرگلاس، دیگر نگران تمیز کردن، آب یا راه اندازی مجدد نخواهید بود زیرا سیستم شما از قبل ضد عفونی شده و همراه با استخر شما کار می کند.

  1. فضا را ذخیره می کند

اگر حیاط کوچکی داشته باشید، بی شک از چالش های قرار دادن هر چیزی در محیط کوچک آن مطلع هستید، چه برسد به یک استخر شنا و یک آبگرم. از آنجایی که اندازه استخر فایبرگلاس از پیش تعیین شده است، دیگر ممکن نیست نگران کوچک بودن حیاط خود برای مدل استخر با اسپا باشید.

اکثر اسپاهای مجزا به یک فضای اضافی 9×9 فوتی به اضافه سه فوت مربع در اطراف خود نیاز دارند، اما لازم نیست در مورد استخر و اسپای فایبرگلاس نگران باشید. انتخاب یک مدل استخر با اسپا همچنین می‌تواند فضایی برای لوازم جانبی مورد نیاز در فضای باز مانند محل نشستن بزرگ‌تر، آشپزخانه در فضای باز یا آتش‌دان برای شما باز کند.

2

  1. زیبایی شناسی حیاط خلوت

این ممکن است یک نظر ذهنی باشد، اما دیدن یک استخر و اسپا در کنار هم همیشه تاثیرگذار است، اینطور نیست؟ مشتریان استخر ما (چه استخر توکار باشد و چه از یک قالب جداگانه در طول ساخت و ساز برای اجرا استفاده شده باشد)، همیشه تصمیم به اضافه کردن اسپا به فضای کنار استخر خود دارند.

توجه: با وجود حباب‌ها و جاری شدن آبگرم از لبه جکوزی فایبرگلاس، حتی ممکن است مورد حسادت نیز قرار بگیرید (البته این یک مزاح بود).

  1. همان ژل کت بادوام را داراست

یکی دیگر از موارد مهم در مورد داشتن استخر با اسپا، سطح ژل کت آن است. به جای استفاده از آبگرم بتنی یا اکریلیک، جکوزی و استخر فایبرگلاس شما همان روکش ژله‌ای صاف و بادوام را که استخرهای معمولی دارند، خواهد داشت. اگر اطلاعات زیادی در مورد ژل کت ندارید، فقط این موراد را بدانید: بادوام، ماندگار است، سطح صاف دارد و نیازی به لایه برداری مجدد نیست.

در این بخش به یکی از مزایای مهم سطح فایبرگلاس نیز اشاره خواهیم کرد. که این گونه مطرح می کنیم: آیا به مقاوم بودن آن در برابر جلبک اشاره کردیم؟ باید به طور خلاصه بگوییم که بله، سطوح فایبرگلاس چه در استخر و چه در آب گرم، ضد جلبک هستند، به طوری که امکان رشد جلبک تقریبا صفر درصد است.

اگر بخواهیم در مورد طول عمر نیز نظر بدهیم باید با یک واقعیت هایی آشنا شوید.

بله، میدانیم که همه استخرها به مرور زمان از بین خواهند رفت، اما نکته ضروری این استکه استخر و جکوزی فایبرگلاس به صورت یکنواخت و همزمان طول عمر خود را به پایان خواهد رساند، این عمل نیز تدریجی و بدون درزی و نشتی خواهد بود، زیرا دقیقاً در همان زمان و با استفاده از یک دسته از مواد اولیه ساخته می‌شوند. آنها همچنین به طور همزمان نصب می شوند و در طول عمر خود در معرض نور خورشید قرار می گیرند. خود این موضوع بسیار مهم است زیرا در نظر بگیرید که استخر شما سالم است ولی جکوزی شما نیاز به تعمیر دارد و در اینصورت علنا استخر شما نیز نمی تواند در طول تعمیر کارایی داشته باشد. پس همان بهتر که هر دو با هم نصب شوند و در کنار یکدیگر عمر خود را به پایان رسانند.

"برای پوشاندن استخرها و جکوزی های فایبرگلاس از خراب شدن، فقط از یک کاور استفاده کنید"

روکش های استخر و اسپا همیشه ارزان نیستند و به مرور زمان باید تعویض شوند. ناگفته نماند که بیشتر آنها باید در زمانی که استخر باز است و در حال استفاده است، باید دور از دید قرار گیرند. اما اگر استخر فایبرگلاس شما دارای آبگرم نیز باشد، برای هر دو تنها به یک پوشش نیاز دارید. این می تواند نگهداری و ذخیره سازی را نیز بسیار آسان تر کند.

3

معایب استخر و جکوزی فایبرگلاس

  1. منطقه شنای شما را محدود می کند

یکی از اشکالات جکوزی فایبرگلاس این است که فضای شنای شما را به طور معمول در انتهای کم عمق استخر کاهش می دهد. به یاد داشته باشید، استخرهای فایبرگلاس معمولاً بیش از 40 فوت طول و 16 فوت عرض ندارند. یک اسپا منطقه‌ای تقریباً 10×10 فوتی را از بین می برد و فضای شنا و بازی را در استخر شما محدود می کند.

  1. هزینه های بیشتری برای نگهداری

افزودن اسپا به پروژه خود (توکار یا مجزا) هزینه های نگهداری شما را افزایش می دهد. جکوزی‌ها معمولاً از مواد شیمیایی بیشتری استفاده می‌کنند، زیرا در دمای بالاتر کار می‌کنند، که باعث می‌شود نگهداری استخری با آبگرم گران‌تر از یک استخر معمولی باشد. گرم کردن آبگرم شما همچنین می تواند مبلغ زیادی را به صورت حساب برق و گاز ماهانه شما اضافه کند.

  1. ممکن است استخر طراحی مورد نظر شما را نداشته نباشد

در این موضوع باید اشاره کرد بخش طراحی تقریبا غیر قابل تغییر است. این بدان معناست که شما نمی توانید اشکال دقیق دلخواه خود را از ارائه دهنده خود دریافت کنید. اما این موضوع معمولاً عیب به حساب نمی آید، زیرا شما صدها مدل استخر برای انتخاب کردن در بین تمام تولید کنندگان استخر فایبرگلاس خواهید داشت، بنابراین مطمئناً چیزی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها