آرشام دکور؛ ارائه دهنده خدمات نوین در طراحی کابینت و کمد دیواری

کد خبر: 1218273

رشد کسب و کارهای طراحی و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری در دکوراسیون داخلی در حال افزایش است. در این میان ارائه خدمات باکیفیت، بادوام همراه با سبک های شیک و مدرن هزینه نهایی محصول را بسیار بالا برده است. به همین جهت محدود مجموعه هایی کیفیت و مواد اولیه درجه یک خود را در اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی حفظ کرده اند.

آرشام دکور؛ ارائه دهنده خدمات نوین در طراحی کابینت و کمد دیواری

 

 آرشام دکور (https://arshamdecor.com/) از پیشروان صنعت طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری جزو این دسته بوده و همچنان با شعار کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش به فعالیت خود ادامه می دهد.

آرشام دکور یک شرکت دکوراسیون داخلی است که در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های دکوراسیون داخلی، بازسازی بنا، اجرای کف پارکت لمینت، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و انواع کمد دیواری فعالیت می کند. این شرکت با بهره گیری از مهندسان مجرب و با تجربه و تامین مواد اولیه از قبیل چوب و ام دی اف از منابع باکیفیت ایرانی و ترکیه ای، ارتقای کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

به همین جهت شرکت آرشام دکور به رقبای اصلی این صنعت در تهران و شمال کشور تبدیل شده است. از مزایای این شرکت که توجه بیشتر مخاطبان را به خود جلب کرده است استفاده متریال های متنوع درجه همچون ام دی اف، تمام چوب، روکش چوب، ممبران، طرح انزو، هایگلاس، وکیوم، پولیشی و پلی اورتان در سه سبک مدرن، کلاسیک و نئو کلاسیک می باشد. در نتیجه برای اقشار مختلف با توجه به محدودیت های بودجه، قیمت های متنوعی ارائه داده و تقریبا همه افراد می توانند از این خدمات در دکوراسیون منزل خود استفاده کنند.

یکی از دغدغه های مهم شهروندان انجام بازسازی کف، دیوارها و سقف منزل قبل از اجرای کابینت و کمد دیواری است تا با اطمینان کامل این محصولات را سفارش دهند و طول عمر این خدمات در بهترین حالت قرار گیرد. آرشام دکور به همین منظور خدمات بازسازی منزل، نصب لمینت و کفپوش و کاغذ دیواری را ارائه می دهد تا از دغدغه و پرداخت هزینه های بیشتر مشتریان خود جلوگیری کرده و به آنها در رابطه با نتیجه نهایی خرید خود اطمینان خاطر دهند.

برای ارتباط با آرشام دکور از اطلاعات زیر استفاده کنید:

  • ایمیل: arshamdecor@yahoo.com
  • شماره های تماس: 02144060317 و 02144059201
  • آدرس شعبه تهران مرکزی : تهران، صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، نبش خیابان عقیل، ساختمان نگین، طبقه سوم، واحد 11

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها