تاثیر طراحی کابینت در دکوراسیون آشپزخانه

کد خبر: 1079547

شاید این یک شعار کلیشه ای باشد که آشپزخانه در واقع قلب هر خانه ایرانی است ولی باید قبول کنیم که واقعیت دارد. طراحی کابینت در آشپزخانه یکی از مهم ترین اصل ها در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد. طراحی کابینت در زیبایی آشپزخانه تاثیر گذار است و خودش به تنهایی می‌تواند در جذابیت محیط داخلی را تکمیل نماید.

طراحی کابینت و سیستم آشپزخانه باید به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر زیبایی، کارایی هم داشته باشد و در آن، از فضا به بهترین شکل استفاده شود، تا هم تعداد کابینت به اندازه نیاز باشد و هم فضای خالی برای کار در آشپزخانه وجود داشته باشد. اگر به فکر بازسازی آشپزخانه باشید، کابینت ها یک روش عالی برای تغییر شکل فضای شما هستند.؛ کابینت آشپزخانه چه در بازسازی خانه قدیمی و چه در نوسازی خانه جدید، با سبک ها و طرح های متنوع می توانند جلوه ای دو چندان به منزل شما ببخشند.یکی از نکات اصولی برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، طراحی زیبا و کاربردی می باشد یک کابینت مناسب علاوه بر زیبایی باید کاربر پسند نیز باشد. در طراحی کابینت آشپزخانه باید تفاوت سلیقه خانواده ها و نوع نیاز آن ها لحاظ گردد به عنوان مثال در خانه های کوچک که آشپزخانه کوچکی هم دارند نیاز است بهترین استفاده از فضای داخلی کابینت در طراحی آن لحاظ گردد تا تمام وسایل آشپزخانه در جایگاه مناسب قرار گرفته و به اصطلاح user-friendly باشد. در آشپزخانه های کوچک بهتر است از رنگ کابینت روشن استفاده گردد تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

FghGsTp8vs3Y

درک صحیح از اصول طراحی کابینت آشپزخانه به شما کمک خواهد کرد تا در تصمیم گیری در مورد فضای آشپزخانه انتخابی هنرمندانه و کاربردی داشته باشید.

هنگام طراحی آشپزخانه جدید، بسیاری از عناصر مختلف لوازم خانگی، کاشی های بین کابینت زمینی و دیواری، سنگ یا صفحه روی کابینت، کف تمام شده آشپزخانه، قطعات تزئینی و... باید به یک مجموعه کامل و متحد تبدیل شوند تا در رنگ، بافت و فرم با یکدیگر هارمونی داشته باشند.

یکی از راه های درست انتخاب کابینت مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه کمک گرفتن از طراحان حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد.

از این رو شرکت جهان ساخت شارین می تواند گزینه مناسبی جهت طراحی کابینت آشپزخانه شما باشد.

شرکت جهان ساخت شارین از سال 1396 با چندین سال فعالیت در زمینه معماری ، طراحی داخلی ، شهر سازی ، محوطه سازی و... در شهر تهران آغاز به کار کرده است و هم اکنون در اغلب شهر های ایران مجری پروژه های کوچک و بزرگ ملی می باشد. بهینه سازی هزینه ها، کیفیت و سرعت در طراحی و اجرای تمامی مراحل پروژه های عمرانی با هدف رضایتمندی کارفرمایان از اساسی ترین دیدگاه های مدیران این شرکت است که با تلاش های بی وقفه تمام فعالان این مجموعه و مدیران آن به وضح قابل مشاهده می باشد.

این شرکت معماری که زیر مجموعه هلدینگ شه دوست می باشد، در تمامی فعالیت های ساختمانی اعم از طراحی و بازسازی ، فروش برخی مصالح ساختمانی ( سنگ، سرامیک، پروفیل کناف و ...) و همچنین مشارکت در ساخت، در زمره برترین و مطرح ترین شرکت های ساختمانی در سطح کشور می باشد.

شارین با اتکا به تیم متخصص، نخبه و جوان خود و با بهره گیری از تجارب گروه عالی، طراح پروژه های کلان با علم روز معماری است. تجربه  چندین ساله گروه ساختمانی عالی در صنعت ساختمان، در کنار خلاقیت نیروهای جوان، تکیه گاه شارین برای موفقیت در طراحی پروژه های فاخر می باشد.

متخصصین این مجموعه با درک بالای خود از ماهیت فضا و بهترین استفاده از متریال و بودجه، خالق پروژه های ارزشمند و ماندگار تجاری، اداری، مسکونی و چند منظوره هستند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شارین آرک در تهران به عنوان یک شرکت معماری و دکوراسیون داخلی ، بسته به نیاز مخاطب و با توجه به ضوابط نظام مهندسی فعالیت می کند و همواره در این شرکت سعی کرده است بهترین عملکرد در حرفه خود را داشته باشد و با افتخار اعلام می کند که در طی این سال ها با داشتن و به کار گیری کادری مجرب و حرفه ای در تمام زمینه های ساختمان در خدمت شما کارفرمایان عزیز می باشد و این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که بتوانید پروژه های خود را با خیالی راحت به شارین بسپارید.

xl9JwppgniIl

با توجه به مطالب گفته شده کابینت های آشپزخانه به عنوان عنصری مهم در نمای آشپزخانه و منزل به کار گرفته می شوند. هر گونه سهل انگاری و عدم دقت در انتخاب طراحی و خرید کابینت آشپزخانه می تواند شما را خیلی زود خسته کند و در نتیجه شما ناچار شوید کابینت های منزل خود را خیلی زودتر از آنچه تصور می کردید تعویض کنید. تنوع زیاد جنس، طرح و سبک کابینت های آشپزخانه بدان معنی است که شما باید وقت بیشتری صرف کنید تا مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

شارین چند نمونه طراحی به شما ارائه خواهد داد و شما می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. جهت ثبت سفارش و مشاهده نمونه پروژه های این مجموعه می توانید به سایت و صفحه اینستاگرام شارین مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91007005_021 تماس حاصل فرمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها