حراج بهاره ایران خودرو با شرایط جدید آغاز شد | پیش فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری برای این افراد

کد خبر: 1219252
حراج بهاره ایران خودرو با شرایط جدید آغاز شد | پیش فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری برای این افراد

به گزارش پایگاه خبری سایت مه شو: ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود. گروه صنعتی ایران خودرو در فروش این هفته خود، سه محصول راناپلاس با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را به صورت فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می کند. 

شرکت خودروسازی ایران خودرو سهمیه‌ای ویژه برای مادران در نظر گرفته است. در این طرح قرار است دو خودروی پرطرفدار به قیمت نصف کارخانه به مادران اختصاص یابد.

جزییات پیش فروش ایران خودرو با عرضه دنا، پژو ۲۰۷ و سورن پلاس به نصف قیمت کارخانه ویژه مادران اعلام شد. موعد تحویل خودروها شهریورماه سال جاری است.

ایران خودرو در دومین پیش فروش از طریق سامانه یکپارچه خودرو سهمیه‌‌ای ویژه برای مادران در نظرگرفته است. مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند با واریز نصف قیمت کارخانه خودروها ثبت نام اولیه خود را کامل کنند.

دنا پلاس اتوماتیک با موتور شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن پلاس دوگانه‌سوز خودروهای عرضه شده در طرح جدید ثبت نام خودرو مادران است. مشمولان می‌توانند با واریز کمتر از ۵۰ درصد بهای قیمت کارخانه ثبت نام خود را انجام دهند و هنگام تحویل که شهریورماه ۱۴۰۲ است مابقی وجه را پرداخت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها