تایل ترموود چیست؟

کد خبر: 1225854
تایل ترموود چیست؟

 

 

 

منظور از تایل ترموود چیست؟

یکی از سوالاتی که تا به امروز ذهن برخی افراد را درگیر کرده این است که تایل ترموود چیست؟

تایل ترموود یا در واقع کفپوش ترموود انواع خاصی از ترموود هستند که استفاده از تایل ترموود بسیار می تواند به زیبایی کفپوش اضافه کند.بنابراین اگر قصد دارید بدانید که تایل ترموود چیست؟ و چه مزایایی دارد با ما همراه باشید.

نحوه ساخت تایل ترموود چیست؟

نیاز است که با اره مخصوصی که با استفاده از آن می شود چوب ترموود را برید به برش ترموود در اندازه های مناسب پرداخت..

چه بسا می توان از اره های معمولی در نجاری هم جهت برش آن استفاده نمود ولیکن به شرط اینکه تیغه اره حتما باید مخصوص چوب ترموود باشد.

چرا باید با تیغه مخصوص به برش تایل ترموود پرداخت؟ چرا که استفاده از این تیغه از لب پر شدن و همچنین دندانه شدن چوب ترموود جلوگیری می نماید.

طبیعتا می دانیم که اگر چوب ترموود لب پر شود و به حالتی همچون پوسته پوسته شدن در بیاید زیبایی خود را از دست می دهد.

از چه نوع رنگی برای تایل ترموود استفاده کنیم؟

رنگ مورد نیاز تایل ترموود هم باید مخصوص باشد تا بتوان ماندگاری و زیبایی بیشتر تایل ترموود را شاهد بود.

رنگ های مخصوص تایل ترموود دارای هشت طیف می باشند و از آنجا که این طیف های رنگی متعدد هستند زمانی که به هنگام نصب در کنار یکدیگر قرار بگیرند به نوعی سایه روشن ایجاد کرده و زیبایی بسیار زیادی را رقم می زنند چرا که برخی طیف های رنگی تایل ترموود تیره و برخی روشن می باشد.

با توجه به در نظر داشتن میزان قیمت تایل ترموود نیز می توان دریافت که بهره گیری از این تایل بسیار می تواند برای افراد به صرفه و مطلوب باشد چرا که مناسب بودن هزینه و قیمت تایل ترموود یکی از مزایای آن تایل است که سبب رضایت خاطر مشتریان زیادی گشته است..چه بسا در ادامه به سایر مزایای این محصول اشاره می کنیم.

تایل ترموود چیست؟

مزایای تایل ترموود چیست؟

طبیعتا تایل ترموود دارای مزایای متعددی می باشد که تا به امروز دارای طرفداران بسیاری گشته است به همین سبب قصد داریم به برخی از مزایای تایل ترموود اشاره کنیم.

  • تایل ترموود نیز به راحتی جا به جا می شود
  • زیرسازی تایل ترموود با پلاستیک بسیار مقاومی می باشد که برای محیط های خارجی مناسب است.
  • نصب این تایل بسیار سریع می باشد و نیازی هم به استفاده از ابزارآلات تجاری خاصی نیست
  • به سبب زیره پلاستیکی تایل ترموود نیازی نیست که جهت نصب از متخصصین در این حوزه کمک گرفت
  • از این تایل می توان در کف اماکنی مثل تراس، حمام، پشت بام، حیاط و..استفاده نمود
  • هزینه های نصب کم می باشند چرا که نیازی به آهن کشی، چوب های زیر کار و..نیست
  • ترموود نیز یکی از متریال های بسیار عالی که در برابر عوامل جوی به خوبی مقاوم است می باشد
  • جهت نصب کفپوش ترموود مانعی مهندسی سر راه افراد قرار نمی گیرد
  • کفپوش ترموود دارای انواع متعددی می باشد که از جمله آن ها تایل ترموود یا تایل ( کفپوش ) الواری ترموود هستند

ابعاد تایل ترموود چقدر است؟

تایل های ترموود در ابعاد 40*40_30*30_27.5*27.5 نیز تولید می شوند چرا که هر یک از مصرف کنندگان با توجه به نیازهای شخصی خود از این محصول بهره می گیرند و با توجه به آن نیاز طبیعتا از تایل ترموود در ابعاد متعددی استفاده می کنند.

کاربردهای تایل ترموود چیست؟

چرا خوب است که از تایل ترموود استفاده کنیم؟ و چگونه می توان از آن بهره گرفت؟ در این بخش قصد داریم به برخی کاربردهای تایل یا کفپوش ترموود اشاره کنیم..

از کفپوش ترموود می توان برای ویلاها و ساختمان ها استفاده نمود ولیکن این نکته حائز اهمیت است که برای فضاهایی مثل اتاق خواب یا لابی و..به طور کل در اماکنی( خصوصا فضاهای داخلی ) که در معرض جدی عوامل جوی و.. قرار دارند بهتر است از کفپوش الواری ترموود بهره گرفت.

ولیکن در اماکن سر باز و فضاهای خارج از محیط داخلی مثل اطراف استخر، روف گاردن، حیاط و..می توان از تایل ترموود استفاده نمود تا زیبایی محیط هم چندین برابر گردد.

میزان هزینه کفپوش ترموود چقدر است؟

میزان قیمت کفپوش ترموود در مقایسه با کفپوش های الواری ترموود و کفپوش های مشابه نیز بسیار مناسب تر و بهتر می باشد‌ و از آنجا که به سبب مزایایی که دارد خصوصا رنگ های مطلوبش بین مشتریان محبوبیت بسیاری را به خود اختصاص داده است.

قیمت تایل ترموود را هم به صورت تعداد و هم به صورت در نظر گرفتن متر مربع تعیین می کنند.

همچنین همانطور که پیشتر اشاره نمودیم میزان قیمت تایل و کفپوش ترموود نیز بسیار مناسب و به صرفه می باشد و از آنجا که تنوع کفپوش های ترموود بسیار زیاد است افراد به سبب این تنوع و زیبایی بسیار این کفپوش ها با توجه به میزان هزینه خوبی که دارند، تمایل بسیار زیادی به تهیه  تایل های ترموود دارند.

تایل ترموود چیست؟

نحوه نصب کفپوش ترموود

همانطور که اشاره نمودیم در نصب تایل یا کفپوش ترموود نیازی به زیرسازی نمی باشد همچنین در نصب آن دیگر به شاسی کشی فلزی هم نیاز نیست.افراد می توانند با کمک های نصاب های متخصص نیز در مدت زمان کوتاهی به نصب تایل ترموود بپردازند.

از خبرهای خوب نصب تایل ترموود این است که جهت نصب این نوع کفپوش نیازی به استفاده از میخ‌ برای چسبیدن تایل به زمین و کف نیست به همین دلیل اگر افراد بخواهند در طی زمان تایل ترموود را از محل مورد نظر جمع کنند می توانند به راحتی به این امر بپردازند.

چگونه از تایل ترموود نگهداری کنیم؟

در راستای تکمیل پاسخ به تایل ترموود چیست؟ باید بیان داریم:

جالب توجه است که تایل ترموود تا به امروز دردسری برای افراد و مشتریان نداشته است و میزان کاربردهای بسیاری را هم در بر داشته است چه بسا به سبب مزایا و عمر و دوام بالایی که دارد نیز محبوبیت بالایی دارد ولیکن وقتی نتوان به خوبی از تایل ترموود مراقبت نمود و نحوه نگهداری از آن را به خوبی ندانست دوام تایل یا کفپوش ترموود کمتر شده و حتی احتمال آسیب دیدن کفپوش ترموود بسیار افزایش می یابد.

به همین دلیل بهتر است افرادی که قصد تهیه تایل ترموود را دارند حتما به نکات ذیل توجه داشته باشند و در صورتی که سوال و ابهامی را در خصوص نحوه نگهداری از کفپوش ترموود دارند از متخصصین مربوطه کمک و مشورت بگیرند.

  • ضروری است که تایل ترموود از شرکت و مرکز فروش معتبر با سابقه فروش بالایی تهیه گردد چرا که اگر کیفیت کفپوش ترموود بالا نباشد مزایایی که برای تایل ترموود معرفی کردیم در این کفپوش کمتر از میزان اصلی بوده و همچنین میزان احتمال خرابی بسیار بالایی هم دارد.
  • مهم است که به میزان ضخامت تایل ترموود دقت و توجه زیادی داشته باشید چرا که ضخامت کفپوش ترموود نباید کمتر از نوزده یا یا بیست میلی متر باشد.
  • باید در نظر داشته باشید که رنگ تایل ترموود باید هر سه سال عوض شود بنابراین به این نکته توجه داشته باشید و پس از گذشت سه سال به تعویض رنگ کفپوش ترموود بپردازید.
  • زیره پلاستیکی کفپوش ترموود باید به خوبی بررسی گردد چرا که اگر زیره پلاستیکی تایل ترموود قدیمی باشد یا از مواد قابل قبولی در بر نگرفته شده باشد تایل ترموود در مدت زمان کوتاهی خراب شده و یا آسیب می بیند که سبب می گردد طول دوام و ماندگاری این کفپوش بسیار کمتر از چیزی که باید گردد.
  • حائز اهمیت است که به این نکته توجه داشته باشید که نباید فشار نقطه ای، زیاد و سنگینی بر روی تایل ترموود وارد کنید بنابراین این مساله را نادیده نگرفته و برای حفظ دوام و ماندگاری کفپوش ترموود حتما از وارد کردن فشار به تایل خودداری نمایید.
  • به پیچ های تایل ترموود دقت و توجه نمایید زیرا مهم است که پیچ های استفاده شده نیز برای تایل ترموود و گالوانیزه باشند و از پیچ های دیگری استفاده نشده باشد..بهتر است این مساله را نادیده نگیرید تا بتوانید در مدت زمان بالایی با حفظ مقاومت و دوام تایل ترموود از آن استفاده نمایید.
  • به زیرسازی تایل ترموود مورد نظر خود توجه بسیاری داشته باشید و با دقت بالا آن را وارسی نمایید. چرا که زیرسازی تایل ترموود باید حتما به شکلی باشد که جریان آبی که در زیر آن قرار دارد به سمت فاضلاب هدایت شود و آب در زیر تایل یا کفپوش ترموود تجمع نکند.
  • و..

رعایت نکاتی که اشاره شد در حفظ ماندگاری و جلوگیری از آسیب رسی به تایل های ترموود بسیار ضروری می باشد چرا که اگر به این نکات توجه نداشته باشید و تنها به زیبایی تایل ترموود اهمیت دهید در مدت زمان کوتاهی شاهد خرابی و آسیب دیدگی کفپوش ترموود خواهید بود..خصوصا وقتی این تایل را از مرکز فروشی معنبر تهیه نکنید..

بنابراین خوب است برای تهیه کفپوش ترموود دقت بالایی را صرف پیدا کردن مرکز فروشی کاملا مطمئن کرده و از کیفیت بالا و قیمت مناسب آن اطمینان حاصل نمایید..تهیه تایل ترموود که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده ولیکن قیمت و هزینه کاملا مناسبی دارد می تواند انگیزه ای برای حفظ نکات نگهداری از تایل برای حفظ ماندگاری بالای آن گردد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها