اهمیت خرید بک ‌لینک طبیعی در سئو سایت

کد خبر: 1228268

در این مقاله از فردا نیوز به زبان سئو طلوع با اهمیت خرید بک لینک طبیعی در سئو و به مزایای خرید بک لینک باکیفیت خواهیم پرداخت.

اهمیت خرید بک ‌لینک طبیعی در سئو سایت

 

 

اگر شما در زمینه سئو و تولید محتوا فعالیت کرده باشید، احتمالاً با اصول و قوانین آن آشنا هستید و می‌دانید که یک سری نکات را باید در نظر بگیرید و تعدادی کلمات کلیدی مرتبط را به کار ببندید تا بتوانید در فهرست صفحه اول موتور جستجو ظاهر شوید. از طرفی نکات دیگری هم هستند که می‌توانند به شما کمک کنند که آن هم وجود لینک‌های کمکی یا بک لینک‌های معتبر است. اما سوال اینجاست که اهمیت خرید بک لینک طبیعی در سئو سایت دقیقا چیست و چقدر می‌تواند کمک کننده باشد؟! تا انتها ما را همراهی کنید تا توضیحات کافی برای شما داشته باشیم.

بک لینک چیست؟

بک لینک

بهتر است که اول یک تعریف دقیق و اصولی راجع به بک لینک داشته باشیم و بعد راجع به اهمیت آنها برای سئوی سایت توضیح دهیم. اگر بخواهیم بک لینک را برای شما تعریف کنیم، می‌توانیم بگوییم لینک ورود به یک سایت از طریق سایت‌های دیگر را بک لینک می‌گویند. زمانی که آدرس یک صفحه از سایت را در یک سایت دیگر مشاهده می‌کنید، یعنی با یک بک‌ لینک مواجه شده‌اید که دیگران روی آن کلیک می‌کنند و به سایت شما یا سایت‌های دیگر وارد می‌شوند. نام دیگر بک لینک، لینک ورودی است. در واقع این لینک‌ها می‌توانند معیار و سنجشی برای بررسی و ارزیابی رتبه سایت باشند که قطعا تاثیر زیادی در بهبود رتبه و سئو سایت خواهد داشت.

اهمیت خرید بک لینک برای سئو سایت

اهمیت خرید بک لینک برای سئو

بهتر است که به سراغ اصل مطلب رفته و بگوییم که بک لینک‌ها می‌توانند چه تاثیری در بهبود سئوی سایت داشته باشند و چرا خرید بک لینک طبیعی باکیفیت می تواند بهترین روش و کم هزینه ترین روش برای بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجو باشید.

ارتقای رتبه در موتور جستجو

اگر شما یک بک لینک معتبر داشته باشید، یعنی اعتماد مخاطب را جلب کرده‌اید. اعتبار سایت شما از این طریق افزایش پیدا می‌کند و در موتور جستجو جایگاه بهتر و بالاتری خواهید داشت. زمانی که مخاطب، موضوع و مطلبی را سرچ می‌کند که داخل سایت شما هست، احتمال اینکه بالاتر از دیگر سایت‌ها قرار بگیرید، افزایش خواهد یافت.

افزایش ترافیک ارجاعی در سایت

بک لینک در واقع همان لینک ارجاعی است؛ یعنی مخاطب را به سایت شما ارجاع می‌دهد و باعث می‌شود که آنها بتوانند به منابع مفید و با کیفیتی که داخل سایت هست، دسترسی پیدا کنند. در نتیجه ترافیک ارجاعی به داخل سایت افزایش پیدا می‌کند که همین باعث افزایش بازدید رتبه و کلیک در سایت نیز خواهد شد.

افزایش سرعت ایندکس شدن

اگر لینک سایت شما داخل سایت دیگری وجود داشته باشد، گوگل و دیگر موتورهای جستجو خیلی راحت‌تر محتوای جدید داخل سایت‌تان را کشف می‌کنند. در نتیجه شناسایی شما توسط ربات گوگل بهبود یافته و رتبه‌بندیتان هم ارتقا پیدا می‌کند. همین باعث افزایش بازدید خواهد شد و به خاطر همین است که خیلی‌ها به سراغ خرید بک لینک معتبر می‌روند که سایت ما با عنوان سئو طلوع می‌تواند در این زمینه به شدت کمک کننده باشد و کارتان را تا حد زیادی جلو خواهد انداخت.

تبدیل شدن سایت به یک سایت مرجع

چه چیزی بهتر از اینکه اعتبار سایت شما آنقدر افزایش پیدا کند که همه آن را به عنوان سایت مرجع ببینند؟! بک لینک معتبر دقیقا همین کار را با وبسایت‌تان می‌کند. زمانی که شما از سایت معتبری بک لینک داشته باشید و دیگران از یک سایت شناخته شده وارد صفحه سایت‌تان بشوند، شما را به عنوان یک سایت مرجع شناسایی می‌کنند که همین باعث شناسایی بهتر توسط موتور جستجوی گوگل نیز خواهد شد.

ایجاد فرصت برای برقراری ارتباطات جدید

ورود کاربر به وسیله بک لینک به سایت شما می‌تواند یک فرصت بسیار عالی باشد تا  با دیگر قسمت‌های سایت نیز آشنایی پیدا کند. این گونه اگر احساس کند که شما مطالب جذاب زیادی دارید، احتمالاً به یک مخاطب پر و پا قرص تبدیل خواهد شد و حتی می‌تواند در دیگر پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم شما را دنبال کند که همین خودش برگ برنده بزرگی است.

افزایش اعتبار برند

از مزایایی که می‌توانیم برای بک لینک خوب نام ببریم، این است که باعث ارتقاء برند تجاری می‌شود که این اتفاق کاملا طبیعی است. فرض کنید که شما یک وب سایت با محتوای خوب  و محصولات با کیفیت بالا را ارائه می‌دهید. اگر بک لینک شما داخل یک سایت معتبر و باکیفیت قرار بگیرد، اعتبارتان برای طیف وسیعی از مخاطبان اثبات می‌شود و همین می‌تواند به افزایش اعتبار برندتان هم کمک کند.

ویژگی‌های بک لینک با کیفیت بالا

تا این قسمت از مطلب سعی کردیم که اهمیت بک لینک در سئو سایت را به شما توضیح دهیم. احتمالا خیلی از شما تمایل پیدا کردید که بک لینک معتبر خریداری کنید و ما هم مجموعه سئو طلوع را به شما معرفی کردیم که مدت زمان طولانی است در این زمینه فعالیت می‌کند و میتوانید به کمک این مجموعه بک لینک‌های معتبر، قوی و با کیفیت را برای بهبود وضعیت سایت خود خریداری کنید. حال در ادامه برای‌تان توضیح میدهیم که ویژگی‌های یک بک لینک با کیفیت چیست.

ارتباط موضوعی

فرض کنید شما وارد یک سایت می‌شوید و می‌خواهید از طریق آن سایت، به موضوعات و محتواهای مرتبط در سایت دیگر ارجاع پیدا کنید و متوجه یک بک لینک می‌شوید. سپس روی آن کلیک می‌کنید اما می‌بینید مطلبی که برای شما نمایش داده می‌شود، هیچ ربطی به جستجوی شما ندارد. عدم ارتباط موضوعی باعث می‌شود که مخاطب دیگر از سایت شما بازدید نکند و به دیگر لینک‌های موجود در آن سایت اعتماد نداشته باشد.

پس اولین و مهم‌ترین ویژگی بک لینک معتبر این است که با موضوع و محتوای مطالب کاملا مرتبط باشد که همین باعث می‌شود گوگل هم ارزش و اعتبار بیشتری به شما بدهد. مثلا اگر وب سایت شما در حوزه فروش لوازم آرایشی فعالیت می‌کند، بهتر است بک لینک‌ها راجع به سایت‌های نقد و بررسی لوازم آرایش در برندهای مختلف یا آموزش استفاده از لوازم آرایش باشد که کاملاً ارتباط مشخص و دقیق با یکدیگر دارند.

محل قرارگیری مناسب برای بک لینک

زمانی که یک بازدیدکننده وارد سایت شما می‌شود، به احتمال زیاد به دنبال لینکی نمی‌گردد؛ بلکه لینک باید کاملا جلب توجه کند. در نتیجه بک لینک شما زمانی دیده شده و کلیک می‌خورد که در محل کاملاً قابل مشاهده‌ای قرار بگیرد. پس محل قرار گرفتن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ مخصوصاً اگر شما از یک رنگ و فونت متفاوت نسبت به دیگر قسمت‌های متن استفاده کنید تا یک حالت برجسته روی صفحه سایت ایجاد شود که بیشتر به چشم ‌آید.

استفاده از انکرتکست

انکرتکست به کلمات یا کاراکترهایی گفته می‌شود که آنها را روی لینک قرار می‌دهند و برای کاربر قابل مشاهده است. یک سری از انکرتکست‌ها برای سئو گزینه مناسب‌تری هستند و مخاطب را تشویق می‌کنند که روی آنها کلیک کند. یک متن کوتاه با انکرتکست جذاب می‌تواند گزینه مناسبی برای کلیک کردن باشد. بهتر است حاوی کلمات کلیدی هدف هم باشد که می‌تواند روی لینک قرار داده شود و نرخِ کلیک‌های روی بک لینک را بالا ببرد.

کیفیت وب‌سایت مورد نظر

اینکه بک لینک شما در کدام وبسایت قرار بگیرد، بخش بسیار مهمی از ماجرا است. خیلی از سایت‌ها از روش‌های فیک و جعلی استفاده کرده‌اند تا ارتقای رتبه داشته باشند و بعد از مدتی به شدت افت می‌کنند. قطعا این وبسایت‌ها نمی‌توانند ترافیک خوبی را وارد سایت شما کنند، چراکه مخاطب واقعی ندارند. پس کیفیت وب‌سایتی که بک لینک شما داخل آن قرار داده می‌شود، به شدت تاثیرگذار است.

بدون شک اهمیت بک لینک در سئو سایت را نمی‌توان نادیده گرفت. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که می‌تواند از چندین جنبه به ارتقا و رتبه سایت شما کمک کند. بخاطر همین ما سئو طلوع را معرفی کردیم که بک لینک‌های دائمی و معتبر را به شما عرضه می‌کند و می‌توانید از این طریق، ترافیک و رتبه سایت خود را بالا برده و در کوتاه مدت رشد چشم‌گیری داشته باشید‌.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها