بهترین نوع شیرآلات توکار و ظرفشویی در سال ۲۰۲۳

کد خبر: 1228634

با مدرن شدن زندگی، افزایش جمعیت انسان‌ها و کوچک‌تر شدن فضای زندگی، متدها و روش‌های قدیمی دیگر سازگار نیست و زندگی انسان‌ها نیاز به راه‌حل‌های جدید دارد. به همین دلیل، دانشمندان، مهندسان و طراحان در حال کار بر روی وسایل و ابزارهایی هستند که زندگی ما را در دنیای مدرن جدید آسان‌تر کند.

بهترین نوع شیرآلات  توکار و ظرفشویی در سال ۲۰۲۳

 

 

یکی از این ابزارها و وسایل جدیدی که چند سالی است به بازار آمده، استفاده از شیرآلات توکار است. این نوع شیرآلات با ورودشان به بازار تحولی عظیمی رقم زدند؛ زیرا علاوه بر گرفتن جای کم در سرویس بهداشتی، جلوه زیبایی به آن می‌بخشند و ظاهرا سرویس بهداشتی را لوکس و مدرن نشان می‌دهند.

در ادامه این مطلب، قصد داریم برخی از بهترین انواع شیرآلات توکار را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

۱. شیرآلات توکار نوبیلی مدل Dress

یکی از بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران، برند نوبیلی است. شیرآلات توکار نوبیلی مدل Dress با طراحی ساده و کشیده‌ای که دارد، جلوه خاصی به سرویس بهداشتی شما می‌بخشد. جنس بدنه این شیرآلات از جنس برنج است و رنگ کروم و براقی دارد.

شیر روشویی توکار نیز همانند سایر شیرآلات توکار شامل یک مغزی، آبریز، پلاک و هندل می باشد. نصب این نوع شیرآلات نسبت به سایر شیرهای توکار سخت تر است چرا که تراز بودن و صاف بودن آبریز پس از اتمام کار بسیار مهم است.

شیرآلات توکار نوبیلی مدل Dress با ۲۰ سال گارانتی کارتریج انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید شیرآلات توکار هستند.

۲. شیرآلات توکار نوبیلی مدل Blues

یکی از دیگر از مدل‌های ساده و مینیمال شیرآلات توکار نوبیلی مدل Blues است. این شیرآلات چند پارچه برای استفاده از سرویس‌های بهداشتی بسیار پرکاربرد است. 

جهت نصب این شیرآلات بهتر است که ارتفاع آن از کف ۱۰۵ سانتی‌متر باشد. همچنین، در صورتی که از شیرآلات توکار استفاده می‌کنید، بهتر است که روشویی روکار برای آن استفاده کنید.

12

شیرآلات توکار نوبیلی مدل Blues از جنس برنج ساخته شده و در رنگ‌های طلایی و کروم در بازار موجود است. شما هم‌اکنون می‌توانید شیر نوبیلی بلوز را با ۲۰ سال گارانتی کارتریج در بازار ایران تهیه کنید.

۳. شیرآلات توکار نوبیلی مدل New Road

شیر روشویی توکار نوبیلی مدل New Road با طراحی خاص و منحصربه‌فرد و آبریز آبشاری خود، هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین مدل های شیرهای توکار برند نوبیلی در بازار است.

این شیر مجهز به تکنولوژی Live Drive است. این تکنولوژی موجب سایش کم سیستم دیسک سرامیکی و در نهایت، افزایش طول عمر شیر می‌گردد. در واقع، در این سیستم از سایش میان دیسک‌ها در هنگام بسته شدن شیر جلوگیری شده که باعث کاهش سایش دیسک‌ها و تضمین حرکت نرم و سیال‌گونه‌ی اهرم می‌شود.

شیر روشویی توکار نوبیلی مدل New Road از جنس برنج و در رنگ کروم براق در بازار موجود است. بنابراین، اگر به دنبال شیرآلات توکار جذاب برای خانه خود هستید، از مدل New Road غافل نشوید.

 

۴. شیرآلات توکار نوبیلی مدل ACQUAVIVA

شیرآلات توکار نوبیلی مدل ACQUAVIVA یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب شیر توکار برای آن دسته از افرادی است که به دنبال سبک مدرن و خلوت هستند.

شیرآلات توکار نوبیلی مدل ACQUAVIVA مجهز به اهرم کشیده و نرم، کارتریج دو مرحله‌ای و کم مصرف شیر همگی از مزایای این سری مدرن و زیبا است.

این شیر ایتالیایی نیز از جنس برنج ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی دارد و در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی در بازار قابل تهیه است. 

آیا شیر ظرفشویی توکار هم داریم؟

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که شیرآلات ظرفشویی خانه‌شان را نیز توکار نصب کنند تا با سایر بخش‌ها همخوانی داشته باشد. 

13

با این حال، در پاسخ به این پرسش باید اعلام کرد که بله. شیرآلات ظرفشویی توکار نیز وجود دارد. با این حال، بسیاری از متخصصان نصب این نوع شیرآلات را در آشپزخانه توصیه نمی‌کنند. 

دلیل این موضوع هم این است که شیرآلات ظرفشویی توکار از نظر طراحی کاربری از استاندارد بین‌المللی پیروی نمی‌کنند و در صورت بروز مشکل، تعمیرشان بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات ظرفشویی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است که این امکان در شیرآلات توکار وجود ندارد. به همین دلایل استفاده از این شیرآلات در خانه توصیه نمی‌شود.

جمع ‌بندی

امیدواریم که مطالب آورده شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشد. در صورتی که قصد خرید شیرآلات ظرفشویی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به فروشگاه گلزار هوم مراجعه کنید و مدل‌های اصل و باکیفیت از بهترین برندهای شیرآلات را مشاهده کنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها