دانلود جدیدترین آهنگ ها از کاست باز

کد خبر: 1229657

کاست باز یکی بزرگترین و پرطرفدار ترین سایت های دانلود آهنگ در ایران می باشد که در طول فعالیت خود توانسته کاربران بسیاری را با خود همراه سازد ، در ادامه با ما همراه باشید .

دانلود جدیدترین آهنگ ها از کاست باز

 

 

بیوگرافی پر طرفدار ترین خوانندگان کاست باز

بهنام بانی

 

بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن بود. او پدرش را که نوازنده آکاردئون است، علت گرایش او را به موسیقی می‌داند. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد. سپس در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت.

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود می باشد که یک خواهر بزرگتر از خود دارد و فاصله سنی با مادرش 19 سال است .

 

کسری زاهدی

 

کسری زاهدی در تاریخ پنجم خرداد 1368 در تهران چشم به جهان گشود. او کار هنری خود را در سال های 95 شروع کرده است. زمینه تخصصی این خواننده مطرح موسیقی کشور ، خوانندگی ، آهنگ سازی ، ترانه سرایی و تنظیم کنندگی است. ژانر کاری کسری موسیقی پاپ ایرانی می باشد که در برنامه دورهمی نیز اجراهایی داشته است .

 

این خواننده محبوب این روزهای ایران در زمینه خوانندگی، ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم کنندگی فعالیت دارد که از تخصصات این خواننده نوازندگی گیتار و پیانو می باشد .

 

کسری زاهدی از سن 10 سالگی شروع به نوازندگی کرده که وی از کودکی علاقه عجیبی به کارهای هنری داشت که در نهایت از سن 17 سالگی خوانندگی را شروع و در کنار خوانندگی کار ترانه سرایی و آهنگسازی خوانندگان محبوب دیگر را انجام میداد .

 

آهنگ مو به مو از رضا بهرام با ترانه سرایی کسری زاهدی بود و همچون شعر آهنگ شبهای بعد از تو با صدای رضا بهرام که برا تیتراژ سریال خانگی ممنوعه پخش شد که ترانه سرایی آهنگ مو به مو کاندیدای بهترین ترانه جشنواره حافظ شده است .

 

دانلود ریمیکس جدید

کاست باز یکی بزرگترین وبسایت هایی است که به تولید ریمیکس و پادکست می پردازد ، آرشیو غنی کاست باز یکی از کامل ترین بخش های وبسایت میباشد .

 

 

8

امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران ، خواننده ماکان بند و بازیگر است . تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخواند اما با سرودن شعر کارش را شروع کرد سپس با آهنگسازی و خوانندگی در گروه ماکان بند به اوج شهرت رسید . در کنار ساز زدن و خواندن برای امرار معاش بعنوان پیک موتوری کار می کند تا اینکه بعد از مدتی تصمیم گرفت کارش را رها کند و بصورت حرفه ای وارد خوانندگی شود .

 

 

دانلود جدیدترین آهنگ ها از کاست باز

یکی از بزرگترین آرشیو های موسیقی ایرانی بدون شک وبسایت کاست باز می باشد ، وبسایتی که با یک سال فعالیت در حال حاضر یکی از پربازدید ترین سایت های موزیکی ایرانی می باشد . برای دانلود آهنگ جدید می توانید به وبسایت کاست باز مراجعه نمایید تا با دنیایی از موسیقی آشنا شوید .

 

 

دانلود با ترافیک نیم بها

با دانلود از وبسایت کاست باز از ترافیک نیم بها استفاده می کنید و هزینه دانلود نصف می شود ، همچنین برای پخش آهنگ های خود می توانید با کاست باز در ارتباط باشید .

kasetbaz.ir

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها