بهترین جاروبرقی ایرانی برای جهیزیه عروس

کد خبر: 1229761

جاروبرقی را می‌توانیم یکی از اصلی‌ترین وسایل در جهیزیه عروس‌ها بدانیم. مدل‌های مختلفی از این وسیله در بازار موجود است که شاید انتخاب از میان آن‌ها کمی سخت باشد. برخی از این محصولات توسط برندهای ایرانی و برخی خارجی تولید و روانه‌ بازار شده‌اند و هر کدام امکانات خاصی را در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند. اما به نظر شما از بین این مدل‌های کدام یک می‌تواند انتخاب بهتری باشد؟ در این مطلب به این سوال پاسخ خواهیم داد و در ادامه به معرفی چند نمونه‌ از بهترین جاروبرقی ایرانی خواهیم پرداخت.

بهترین جاروبرقی ایرانی برای جهیزیه عروس

 

جاروبرقی ایرانی یا خارجی؟ کدام برند بهتر است؟

خرید جهیزیه یکی از پر هزینه‌ترین مراحل ازدواج است. در این شرایط باید در یک بازه زمانی مشخص تعداد زیادی از وسایل لازم و ضروری برای منزل را که برخی از آن‌ها قیمت بالایی دارند، خریداری کنید. بنابراین انتخاب محصولاتی که علاوه بر کیفیتی و کارایی از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشند، معقولانه‌تر است. با این وجود به نظر می‌رسد، یک جاروبرقی ایرانی نسبت به برندهای خارجی برای جهیزیه مناسب‌تر باشد. این روزها جاروبرقی ‌های ایرانی با کیفیت بالایی در دسترس هستند و به خوبی می‌توانند با برندهای خارجی رقابت کنند.

بهترین جاروبرقی ایرانی برای خرید جهیزیه

در این قسمت می‌خواهیم به معرفی جارو برقی ایرانی مناسب جهیزیه برای خرید جهیزیه بپردازیم:

جاروبرقی پارس خزر طرح زیمنس مدل Turbo 2500WS

مدل 2500WS پارس خزر یک جارو برقی ایرانی خوب برای شماست که می‌توانید برای خرید جهیزیه آن را انتخاب کنید. وزن این مدل تنها 5.4 گرم بوده و با وجود فیلتر بهداشتی، فیلتر هپا، 2 عدد سری و 1 عدد پارویی، می‌تواند نیاز شما را به داشتن این وسیله در منزل برطرف کند. این مدل از جاروبرقی پارس خزر طراحی جذابی داشته و برای افرادی که به دنبال یک مدل امروزی هستند، انتخاب خوبی است.

جارو برقی سایا مدل FOTUN

13

FOTUN، جاروبرقی تولید شده توسط برند سایاست که با وزن 3.5 گرمی خود یک گزینه مناسب در جهیزیه عروس است. این محصول توان 2000 واتی داشته و از فیلتر بهداشتی برخوردار است. فوتون طراحی جمع و جور و زیبایی داشته و چرخ‌های بزرگ عقبی آن حرکتش را در حین جارو کردن راحت کرده است. چرخ جلویی کوچک آن نیز وظیفه هدایت جارو را به عهده دارد. روی بدنه این محصول یک کلید چرخان دیده می‌شود که تنظیم قدرت جارو و خاموش و روشن کردنش با استفاده از آن انجام می‌شود.

 

جارو برقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

مدل KOMPRESSOR VC-2500W، کیفیت ساخت بالایی داشته و در عین حال قیمت آن نیز در میان مدل‌های هم رده‌اش مناسب‌تر است. اولین ویژگی که در این مدل می‌توانیم به آن اشاره کنیم، مکش بسیار قوی و ورود فیلترهای ورودی و خروجی آن است که باعث می‌شود به راحتی بتوانید منزل خود را جارو کنید. این محصول دسته خرطومی دارد که کلیه کلیدهای تنظیم عملکردش روی آن قرار گرفته است. همچنین 4 پاکت برای آن در نظر گرفته شده که از نوع دائمی، ضد آلرژی و 2 پاکت کاغذی است. علاوه بر این برس‌هایی برای مبل، درزگیری، موکت و پرده را هم در بسته‌بندی آن خواهید دید.

جارو برقی سام الکترونیک مدل  VC-9015

سام الکترونیک نیز بهترین جارو برقی ایرانی برای جهیزیه موجود در بازار است که در میان مدل‌های تولیدی آن VC-9015 از فروش بیشتری برخوردار بوده است. این جاروبرقی تنها 4.7 کیلوگرم وزن داشته و با قدرت موتور 2000 وات، قدرت مکش بالایی دارد. توان مکش 550 وات را می‌توانید در میان مشخصات فنی‌اش ببینید. در بسته‌بندی این محصول یک سری تمیزکننده کاشی، یک برس گردگیری مبل و تمیز کننده درز نیز قرار گرفته است. وجود سیستم هشدار پر شدن کیسه و سیستم سیم جمع کن خودکار نیز نقاط مثبت آن را تکمیل کرده است.

جارو پارس خزر مدل Turbo 2000 Chrome

14

اگر دنبال یک جارو برقی ایرانی مناسب جهیزیه با وزن کم و ابعاد جمع و جور هستید، Turbo 2000 Chrome پیشنهاد ما به شماست. این وسیله تنها 4.8 گرم وزن داشته و قدرت موتور و توان آن برابر با 2000 وات است. از ویژگی‌های اصلی جاروبرقی می‌توانیم به فیلتر قابل شستشو، 2 عدد سری و 1 پارویی اشاره کنیم که باعث شده به یک محصول چندکاره تبدیل شود. به جز این، پارس خزر در این مدل از تولیدات خود میکروفیلتر مخصوص تصفیه گرد و غبار، سیم جمع کن پدالی، سیستم هوشمند کنترل حرارت را هم قرار داده است.

جارو برقی سایا مدل  Lotus

مدل بعدی در لیست بهترین جاروبرقی ایرانی از برند سایا بوده و با توان 2000 وات یکی از قوی‌ترین جاروبرقی‌های موجود در فروشگاه‌های لوازم خانگی به حساب می‌آید. این جارو 5 کیلوگرم وزن داشته و دو چرخ بزرگ در عقب و یک چرخ در جلو دارد که حرکتش را روی سطوح مختلف آسان‌تر کرده است. طراحی بدنه لوتوس به صورت تخم‌مرغی است و روی بدنه آن دکمه خاموش و روشن کردن جاروبرقی قرار گرفته است. شما می‌توانید برای تنظیم مکش جاروبرقی، از پیچ چرخشی آن که روی بدنه وجود دارد، استفاده کنید. در قسمت بالایی این دکمه‌ها نیز یک کپسول قرار گرفته که نشان‌دهنده خالی و پر بودن کیسه جارو است.

جارو برقی پارس خزر مدل VC- 2200 Chrome

آخرین گزینه پیشنهادی جارو برقی ایرانی خوب نیز توسط پارس خزر تولید شده و با مدل VC-2200 به بازار معرفی شده است. این محصول یک دسته بلند داشته و 3 سری مختلف را برای جارو کردن سطوح مختلف در اختیار شما قرار داده است. روی بدنه VC-2200 می‌توانید دکمه‌های خاموش و روشن و تنظیم کننده مکش دستگاه را ببینید. به علاوه نشانگری برای هشدار پر شدن کیسه جاروبرقی برای آن در نظر گرفته شده است. در این مدل نیز از پاکت یکبار مصرف و دائمی استفاده می‌شود که می‌توانید با سلیقه خود آن‌ها را تعویض کنید. خرید جاروبرقی پارس خزر با این مدل به دلیل قیمت مناسبی که دارد، بک انتخاب مناسب برای عروس‌های جوان است.

 

کلام آخر...

در انتخاب نوع جهیزیه عروس بیشتر از آن که به برند تولید کننده توجه کنید، باید به امکانات، کیفیت و قابلیت‌های توجه داشته باشید چرا برایتان اهمیت بیشتری در زمان مصرف خواهد داشت. در این مطلب سعی کردیم بهترین جارو برقی ایرانی برای جهیزیه را به شما معرفی کنیم تا با یک مقایسه کلی بتوانید انتخاب بهتری را برای خرید این وسیله داشته باشید. همچنین سعی کنید برای خرید، فروشگاه‌های معتبری را انتخاب کنید که از اورجینال بودن و سابقه درخشانشان مطمئن هستید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها