قیمت دلار کولاک کرد | قیمت دلار امروز 27 تیر ماه 1402

کد خبر: 1233864
قیمت دلار کولاک کرد | قیمت دلار امروز 27 تیر ماه 1402

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: قیمت دلار با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی  قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد.طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیرمستقیم بر بازار  خواهد داشت.مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند.در ادامه قیمت دلار در بازار امروز را مشاهده می کنید.

روز گذشته روند افزایشی قیمت دلار محدود بود اما همین افزایش ۲۰۰ تومانی این اسکناس را در کانال بالاتر نشاند. معامله‌گران تنها، سیگنالی برجامی را محرک کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

دیروز ۲۶ تیر،‌ قیمت دلار افزایش ۲۰۰ تومانی داشت و با قیمت ۴۹ هزار تومان معامله شد. این اسکناس روز یکشنبه به کانال ۴۸ هزار تومانی ورود کرد و همین کاهش قیمت منجر به رشد تقاضا شد. رشد تقاضا نیز دلار را در کانال بالاتر نشاند.

برخی از معامله‌گران بازار ارز معتقدند دست بازارساز در این نوسانات محدود، در کار است. آنها می‌گویند بازارساز با همین حرکت پینگ‌پنگی دلار در محدوده‌ای مشخص، نوسانگیری و کسب سود می‌کند.

کارشناسان اقتصادی کاهش‌های قیمت دلار را مقطعی می‌دانند و معتقدند اقتصاد کشور با موضوع برجام و مذاکرات سیاسی خارجی شرطی شده است. آنها می‌گویند تا زمانی که مولفه‌های اقتصادی در کشور تغییر نکند، قیمت دلار در روند کاهشی منطقی، قرار نخواهد گرفت.

فعلا توافقی در کار نیست

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر توافق موقت ایران و آمریکا از سوی رسانه‌های خارجی مطرح شد. اما جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید آب پاکی را روی دست معامله‌گرانی که امید به اخبار مساعد در خصوص توافق برجامی داشتند ریخت. سالیوان در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه واشنگتن نزدیک به هر گونه توافق واقعی در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران است، گفت: در رابطه با برنامه هسته‌ای، ما به هیچ گونه توافقی نزدیک نیستیم.

از همین رو به نظر می‌رسد اگر توافقی نیز پشت پرده روابط دیپلماسی کشورها باشد فعلا دو طرف تمایلی به علنی کردن آن ندارند و بازارهای مالی نیز از مزایای آن بی‌بهره‌اند.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز ۲۶ تیر قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی همچنان فریز بود. قیمت اسکناس دلار همچنان با رقم ۴۱ هزار و ۲۵۷ تومان ارائه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۰۶ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

در آخرین معامله دیروز یورو در بازار آزاد با قیمت ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد و افزایش ۳۰۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی به قیمت ۴۶ هزار و ۲۹۴ تومان رسید و ۸۰ تومان کاهش داشت. یوروی حواله نیز با افزایش ۲۰ تومانی با قیمت ۴۲ هزار و ۸۶ تومان عرضه شد و کاهش ۱۰۰ تومانی داشت.

درهم امارات دیروز با رقم ۱۳ هزار و ۵۲۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی نیز قیمت درهم نسبت به آخرین معامله هفته گذشته تغییری نداشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۲ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان عرضه شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها