لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد؟

کد خبر: 1234042

یکی از سوالات مهم افراد برای انتخاب لیزر به منظور حذف موهای زائد در ناحیه بیکینی این است که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد؟ تعداد جلسات لیزر بیکینی برای دستیابی به نتایج مطلوب به عوامل متعددی همچون نوع پوست، رنگ، ضخامت موها و مدل دستگاه لیزر بستگی دارد. با‌توجه‌به این موارد نتایج حذف موهای زائد بیکینی ممکن است بین افراد مختلف باشد. در این مقاله با بررسی این موارد به شما پاسخ خواهیم داد که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد؟ همچنین اگر می‌خواهید با‌توجه‌به نوع پوست، ضخامت و رنگ موهای‌تان با بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد در ناحیه بیکینی آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد؟

 

نتیجه جلسات لیزر بیکینی در افرادی با موهای ضخیم

یکی از مواردی که در پاسخ به سوال «لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد» باید مورد بررسی قرار بگیرد، مقدار ضخامت موهای زائد است. جنس و ضخامت مو از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. به‌همین‌دلیل تعداد جلسه مشخصی برای پاسخ به این سوال نمی‌توان ذکر کرد. افرادی که در ناحیه بیکینی موهای ضخیم و تیره دارند، معمولا زودتر از سایرین ریزش موهای زائد را تجربه می‌کنند و سریع‌تر به نتیجه دلخواهشان می‌رسند. در‌صورتی‌که موهای بیکینی ضخامت بالایی داشته باشد، معمولا در یک بازه استاندارد 6 تا 8 جلسه‌ای شاهد ریزش موهای ناحیه بیکینی خواهید بود. سپس جلسه‌های یادآور در فاصله‌های زمانی 3 ماهه یا 6 ماهه تجویز می‌شوند. در افرادی که تار موهای نازک و روشن دارند، تعداد جلسات ممکن است به 10 تا 12 مرتبه برسد.

کلینیک‌های زیبایی پوست و مو برای عرضه بهترین خدمات در حوزه حذف موهای زائد با لیزر باید علاوه‌بر قیمت دستگاه لیزر، به ویژگی‌های دیگری همچون وجود هندپیس‌های متنوع توجه کنند که برای موهای ضخیم و نازک مناسب باشند.

21

تعداد جلسات مورد‌نیاز برای حذف موهای زائد بیکینی با‌توجه‌به نوع دستگاه

نوع دستگاه، قدرت و تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن یکی از مواردی مهم و تاثیرگذار بر تعداد جلسات لیزر بیکینی است. در ایران دستگاه لیزر الکساندرایت (Alexandrite) به‌عنوان یکی از دستگاه‌های موثر برای برداشتن موهای زائد در ناحیه بیکینی شناخته می‌شود و خرید لیزر الکساندرایت برای مراکز زیبایی پوست و مو آمار بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. در لیزر الکساندرایت از نور لیزر با طول موج 755 نانومتر استفاده می‌شود که به‌خوبی با ملانین (پیگمنت موها) هماهنگ است. نور لیزر به‌ صورت انتخابی توسط ملانین در پوست جذب می‌شود و انرژی را به ریشه مو منتقل می‌کند. این انتقال انرژی منجر‌به تخریب ساقه مو و کاهش رشد موها در آینده می‌شود.

تعداد جلسات لیزر بیکینی با استفاده از لیزر الکساندرایت معمولا بین 6 تا 8 جلسه است. فاصله زمانی برای هر بار مراجعه نیز حدود 4 تا 6 هفته خواهد بود. به‌طورکلی بهتر است برای دقت بیشتر و تعیین تعداد جلسات دقیق، با پزشک یا تکنسین لیزر مشورت کنید.

تعداد جلسات لیزر بیکینی با‌توجه‌به تایپ پوستی

نوع و ویژگی‌های پوستی تاثیر قابل‌توجهی بر تعداد جلسات لیزر بیکینی دارند. تایپ پوستی ویژگی‌های مختلفی همچون رنگ پوست، قدرت رشد موها، ضخامت موها و حساسیت پوست نسبت به نور اشاره دارد. افراد با موهای تیره و پوست روشن بهترین کاندید برای حذف موهای زائد با لیزر محسوب می‌شوند. این تایپ‌های پوستی سریع‌تر و به نحو بهتری نور لیزر را جذب می‌کنند.

در مقابل پوست‌های تیره‌تر و موهای روشن‌ و نازک‌ برای جذب کامل ملانین چالش بیشتری دارند. به‌همین‌دلیل ممکن است جلسات لیزر بیکینی برای افرادی با این تایپ پوستی طولانی‌تر باشد؛ بنابراین اگر برای حذف موهای زائد در ناحیه بیکینی قصد سپری کردن جلسات لیزر درمانی را دارید، بهتر است از برنزه کردن پوستتان خودداری کنید.

یکی از بهترین دستگاه لیزر مناسب برای پوست‌های روشن و تیره دستگاه لیزر shr است مجهز به مد استاندارد IPL است. در این مد، پس از دریافت جنسیت، تایپ پوستی، ضخامت، رنگ و تراکم موی ناحیه درمان، هر شات لامپ دستگاه به‌صورت پیش‌فرض و هوشمند چند‌بار روشن و خاموش می‌شود. این کار به‌منظور ارسال حداکثر انرژی بدون ایجاد عارضه به بافت هدف صورت می‌گیرد.

22

انتخاب بهترین دستگاه برای دریافت نتیجه سریع‌تر و ماندگارتر از جلسات لیزر بیکینی

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد؟ تعداد این جلسات با‌توجه‌به فاکتورهای مختلفی همچون نوع پوست، ضخامت و رنگ مو و نوع دستگاه لیزر متفاوت خواهد بود. برای دریافت نتیجه دلخواه در کمترین زمان بهتر است قبل از شروع جلسات لیزر با پزشک متخصص برای انتخاب بهترین دستگاه متناسب با نوع پوستتان مشورت کنید. همچنین در دوره درمان، تکنسین لیزر یا پزشک متخصص با بررسی وضعیت پوست و موهایتان، میزان رشد و واکنش موها به جلسات قبلی، تعداد و فواصل جلسات لیزر بیکینی را تعیین خواهد کرد.

فراموش نکنید که برای دستیابی به نتایج بهتر و دائمی‌تر، بعد از ریزش کامل موهای زائد ناحیه بیکینی نیاز به جلسات تکمیلی و یادآور خواهید داشت. این جلسات معمولا به‌صورت دوره‌ای با فواصل زمانی طولانی‌تر برگزار می‌شوند. مراکز زیبایی و لیزر موهای زائد برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر و سازگار با تایپ‌های پوستی متنوع می‌توانند از طریق شماره 02188107070 با کارشناسان آفا در تماس باشید. همچنین از طریق مراجعه به سایت afateb.com می‌توانید مشخصات و ویژگی‌های کامل انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد را مشاهده کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها