آیا لیزر مو‌های زائد برای صورت تاثیر گذار است؟

کد خبر: 1148383

آیا لیزر موهای زائد تاثیرگذار است؟ این سئوالی است که ممکن است برای خیلی از افراد پیش آید. در پاسخ می توانیم قاطعانه بگوییم که بله تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن مو‌های زائد آن هم به شکل دائمی دارد. اگر جلسات لیزر درمانی را به طور مرتب ادامه دهید، قطعاً نتیجه خواهید گرفت. البته که برند دستگاه لیزر، تخصص و تجربه ی تکنسین لیزر موهای زائد و میزان رعایت مراقبت های قبل و بعد از لیزر در کسب بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد بسیار تاثیر گذار می باشد.

البته باید گفت که منظور از نوع دستگاه، میزان درجه ‌ای که برای شات زدن (تابیدن نور در موضع) استفاده می شود، می باشد. همچنین باید گفت که برخی از دستگاه های لیزر دارای سیستم خنک کننده هستند که تمامی این عوامل در از بین بردن مو‌های زائد تأثیر دارد. بسیاری از مراکز تعداد شات‌های لیزر را کم می‌کنند و جلسات درمانی را بیش‌تر می‌نمایند. چنین کاری هیچ نتیجه مطلوبی ندارد. باید کاملاً درست و اصولی برای نتیجه گرفتن و از بین رفتن صد در صد مو‌های زائد بدن و صورت پیش رفت. البته که در نهایت مراحل لیزر موهای زائد در تمامی این دستگاه ها بسیار شبیه به یک دیگر می باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چگونه موجب از بین رفتن موهای زائد می شود؟

لیزر مو‌های زائد توسط دستگاه‌های لیزر که در انواع و مدل‌های مختلفی وجود دارند، انجام می‌شود. عملکرد همه‌ی این دستگاه‌ها در اصل هستند. اما برخی از آن ها در برخی ویژگی ها، نسبت به دیگری ها برتری دارند. و به همین دلیل مورد استقبال کلینیک ها و متقاضیان لیزر موهای زائد قرار می گیرند. در فرایند از بین بردن موهای زائد به کمک لیزر باید گفت که ریشه‌ی مو به تدریج تضعیف شده و اگر به دفعات این کار انجام شود، مو‌ها به طور کامل از بین ‌می‌روند.

 

در حالت کلی عملیات لیزر کردن برای از بین بردن مو زائد صورت می‌پذیرد. مو‌های زائد در تمامی نقاط بدن وجود دارند و اگر این مو‌ها در صورت افراد خصوصاً خانم‌ها پدیدار شوند، برای افراد جالب نخواهند بود و وجود آن ها آزار دهنده است. به همین دلیل اکثر خانم‌ها برای لیزر موهای زائد صورت، لیزر بیکینی و لیزر فول بادی به مراکز زیبایی و تخصصی لیزر مو‌های زائد مراجعه می‌کنند تا این مو‌های زائد خود را به طور دائم از بین ببرند و برای همیشه از اصلاح بدن خود راحت شوند.

لیزر موهای زائد صورت خانم ها

بسیاری از خانم­ها باید با موهای زائد و ناخوشایند صورتشان کنار بیایند و در آرزوی داشتن پوستی صاف و تمیز بمانند. در واقع آن ها مجبورند به طور مرتب موهای صورتشان را وکس، اصلاح با نخ و یا اپیلاسیون کنند. مهم تر از همه این روش های موقتی رفع مو می توانند باعث حساسیت پوست شوند که به مراتب خجالت آورتر از موهای صورت است. به همین دلیل است که لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش ها در از بین بردن دائمی و یا با ماندگاری بالا از بین بردن موهای زائد می باشد.

لیزر موهای زائد صورت در آقایان

شیو کردن و اصلاح موهای زائد در آقایان نیز خسته کننده است و می تواند موجب سوزش و حساسیت پوستی بشود. بسیاری از مردان اصلاح کردن را به عنوان یک کارسخت اما ضروری تصور می کنند و قبول کرده اند که  بخشی از روال نظافت و پاکیزگی آن هاست، در حالی که اینطور نیست. و آقایان نیز مانند خانم ها می توانند از  لیزر که یک راه دائمی است برای از بین بردن موهای زائد صورتشان استفاده نمایند. لیزر موهای زائد در آقایان به آن ها اجازه می دهد که هر روزه مدت زمان کمتری را در مقابل آینه برای اصلاح صورت خود وقت بگذرانند.

چه نقاطی از صورت آقایان را می توان لیزر نمود؟

بسیاری از آقایان تمایلی به حذف دائمی موهای پشت لب و چانه خود ندارند. مطالعات اخیر نشان داده که مردان به طور متوسط ۶ ماه از زندگی خود را صرف اصلاح موی صورت خود می کنند.

در حالی که آن ها می توانند وقت خود را به جای اصلاح کردن، صرف انجام کارهایی کنند که دوست دارند. لیزر موهای زائد بهترین راه برای رفع موها است که نه تنها به شما کمک می کند که به ظاهری آراسته و مرتب دست یابید، بلکه نیاز به اصلاح بیشتر را نیز از بین می برد. همچنین در لیزر موهای زائد این مزیت وجود دارد که لیزر باعث کاهش درد و برآمدگی­های ملتهب حاصل از تیغ می شود.

روش لیزر موهای زائد صورت

جالب است بدانید که روش رفع موهای زائد صورت با لیزر نه تنها موهای روی پوست را به طور کامل از بین می برد، بلکه موهای زیر پوست را نیز از بین می برد. این حذف کامل به این معنی است که دیگر هیچ موی تیره ای پس از لیزر بر روی صورت شما وجود نخواهد داشت.

 

 

مدت زمان لیزر موهای زائد

هر جلسه لیزر موهای صورت معمولاً ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان می برد. این درمان توسط تکنسین مجرب لیزر با تکنولوژی لیزری که به طور خاص برای حذف دائمی طراحی شده، انجام می شود.

شما می توانید هر ناحیه از صورتتان را لیزر کنید. این نواحی شامل: پشت لب، چانه، گردن، خط ریش، ابرو و موارد دیگر می باشد.

از آنجا که فولیکول های مو مراحل مختلف رشد را طی می کنند، ما جلسات درمان را هر ۴ تا ۶ هفته برنامه ریزی می­کنیم، تا از حذف مو در هر مرحله از رشد مطمئن شویم. البته که تعداد جلسات لیزر و همچنین فاصله ی بین جلسات لیزر برای هر فرد متفاوت می باشد. که این موارد به عوامل مختلفی چون جنس موهای زائد و رنگ موهای زائد بستگی دارد.

لیزر موهای زائد در مرکز جراحی پوست و مو دکتر مهدوی نیا، با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا انجام می شود که همین موضوع باعث اطمینان خاطر مخطبان برای انجام لیزر در این مرکز می شود.

خدمات سئو سایت

امروزه با توجه گسترش حضور کسب و کار ها در فضای مجازی به خصوص فضای گوگل، داشتن وبسایت شخصی و کاری برای کسب و کار ها به خصوص کلینیک ها از ضروری ترین کار ها می باشد. پس از این که کلینیک ها و سایر کسب و کار ها وب سایت های شخصی و کاری خود را به وجود آوردند، به کمک خدمات سئو سایت می توان آن ها را گسترش داد و بهترین رتبه را برای آن ها در نتایج گوگل به دست آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها