معرفی 5 کولر گازی پرطرفدار

کد خبر: 1234919

کولر گازی پرطرفدار : چندین مورد از محبوب ترین کولرگازی های حال حاضر را به شما خریداران محترم معرفی می کنیم.

معرفی 5 کولر گازی پرطرفدار

 

تابستان گرم و آفتابی را می توان با استفاده از کولر های گازی باکیفیت و قدرتمند، قابل تحمل کرد. با گرم شدن شدید هوا، بسیاری از مردم به دنبال تهیه تجهیزی برای تامین آسایش در خانه یا محل کارشان هستند.

کولرگازی های استاندارد دارای چندین ویژگی هستند که مهمترین آنها شامل مصرف پایین انرژی، توان سرمایشی بالا، پرتاب باد قوی، صدای کم و ... هستند. خرید کولر گازی مناسب باید با توجه به مشخصات و قیمت آن صورت گیرد. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین کولرگازی های کم مصرف و استاندارد می پردازیم؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

خرید کولرگازی گری ( یک کولر گازی پرطرفدار )

کولرگازی های گری نیز از جمله با کیفیت ترین و پرکاربردترین تجهیزات تهویه مطبوع هستند که مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می گردند. در تولید کولر گازی های گری علاوه بر دقت در نحوه ساخت و اطمینان از کیفیت کالا به شکل ظاهری آن نیز توجه ویژه ای شده است. این کولر گازی در مدل های مختلفی ساخته شده که هر یک دارای قابلیت ها و مشخصات فنی مختلفی هستند. از بهترین نوع گاز مبرد برای ساخت این کولرگازی استفاده شده است.

کولرگازی های گری دارای چندین ویژگی بسیار مهم شامل صدای بسیار پایین، سرمایش حداکثری، قابلیت سرمایش محیط در کوتاهترین زمان ممکن، طول عمر بالا و کمترین میزان خرابی و... هستند. اکثر کولرگازی های گری نیز به صورت دو منظوره ( سرمایشی – گرمایشی )، تولید می شوند.

خرید کولرگازی هایسنس

کولر گازی هایسنس، محصولی بسیار پرطرفدار است که سهم فروش قابل توجه ای در ایران دارد. یکی از ویژگی های مثبت تولیدات برند هایسنس، طراحی های منحصر به فرد و زیبا است. کولرگازی هایسنس با توجه به عملکرد بسیار خوبی که دارد، توانسته است با محصولات شرکت های مطرح مانند سامسونگ و ال جی رقابت کند. این کولر گازی دارای قابلیت های مختلفی است که در ادامه شرح داده شده است.

از خصوصیات قابل توجه کولرگازی هایسنس میتوان به مواردی همچون برخورداری از فیلترهای متعدد، فناوری هوش مصنوعی، سیستم Self- Clean Mode، نمایشگر و ... اشاره نمود. قیمت مناسب کولر های گازی هایسنس با توجه به راندمان و عملکرد فوق العاده آنها، موجب شده است که بسیاری از متقاضیان، برند هایسنس را انتخاب نمایند.

20

خرید کولر گازی جی پلاس

اخیراً کولر گازی جی پلاس بسیار موردتوجه و استقبال خریداران قرار گرفته است.  به طوریکه این کولر گازی، در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین کولرگازی های ایرانی می باشد. ویژگی بسیار خوب این کولرگازی،  استفاده از تکنولوژی اینورتر در دستگاه خود می باشد. در واقع کولر گازی جی پلاس دارای یک کمپرسور هوشمند و مجهر به کیت اینورتر است که می تواند مصرف برق دستگاه را به شدت کاهش دهد.

پره های طلایی دستگاه ، مود Turbo ( ایجاد سرمایش در سریعترین زمان )، قابلیت Auto Restart ( روشن شدن خودکار پس از قطعی برق )، قابلیت Sleep Mode ( قابلیت کنترل خودکار دما به منظور آسایش بیشتر شما در زمان خواب ) و عملکرد Eco ( قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی با کنترل خودکار دما ) و ...  از ویژگی های قابل توجه کولرهای گازی جی پلاس هستند.

خرید کولر گازی ایران رادیاتور

اگر از طرفداران کالاهای ایرانی هستید، بهترین انتخاب برای شما کولر گازی ایران رادیاتور خواهد بود. ایران رادیاتور، برند پرطرفدار و محبوب ایرانی است که محصولات با کیفیتی از جمله کولر های گازی را با ظرافت در طراحی، استفاده از قطعات مرغوب و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا تولید و با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماید. کولر گازی ایران رادیاتور به صورت دو منظوره ( سرمایشی – گرمایشی ) و در ظرفیت های مختلف وجود دارد. مشتریان با انتخاب این کولر گازی، محصولی را با حداکثر راندمان، مناسب ترین قیمت، زیباترین طراحی و بهترین کیفیت خریداری نموده اند که می تواند نیاز سرمایشی و گرمایشی فضای مد نظرشان را تا سال ها تامین نماید.

خرید کولر گازی گرین ( یک کولر گازی پرطرفدار )

کولر گازی های گرین در مدل ها و ظرفیت های گوناگونی تولید می شوند و آپشن ها و خصوصیات هر یک متفاوت از دیگری است. خریداران کولرگازی گرین می توانند این دستگاه را در یکی از مدل های ایستاده، پرتابل، دیواری خریداری کنند. انتخاب نوع کولر گازی مناسب شما، بستگی به  شرایط مکان نصب دستگاه دارد.

تمامی مدل های کولر گازی گرین از گارانتی و خدمات بعد از فروش برخوردار هستند. ویژگی بسیار خوب اسپیلت های دیواری گرین این است که به چند صورت اینورتر، پیستونی، حاره ای و ... ساخته شده اند که این امکان را به متقاضیان می دهد تا متناسب با هر نوع اقلیم و آب و هوایی، بهترین نوع کولر گازی با راندمان حداکثری را انتخاب نمایند.

21

خرید کولر گازی ال جی

می توانیم بگوییم که،  LGیک برند شناخته شده و پرطرفدار در تمام کشورهای دنیا است. کولر گازی ال جی LG علاوه بر طراحی زیبا، دارای عملکرد فوق العاده خوبی است. بهترین خصوصیات این کولرگازی شامل برخورداری از سیستم محافظ برق، سیستم بهبود کیفیت هوای محیط، تنظیمات و اسکن خودکار، کمپرسور روتاری، قابلیت تمیزکنندگی خودکار، فیلترهای قابل شستشو، پنل های زیبا، قدرت پرتاب باد بالا و ... است. کیفیت کولرگازی ال جی، واقعاً بسیار خوب است. مصرف کولر گازی ال جی، پایین است. تمامی این موارد سبب شده است که به خرید کولرگازی ال جی، تمایل زیادی نشان داده شود.

قیمت  انواع کولر گازی پرطرفدار و محبوب در ایران

نرخ کولر گازی در ایران نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است که این مسئله با توجه به تورم شدید و افزایش قیمت دلار، طبیعی است. هر یک از کولرگازی های ذکر شده در چندین مدل و ظرفیت ساخته شده اند که هر یک نرخ متفاوتی دارند. قابلیت ها و مشخصات فنی یک کولر گازی، تعیین می کند که قیمت کولرگازی چقدر باشد. البته نباید از اهمیت برند کولرگازی غافل شد. مسلماً کولرگازی های برند و شناخته شده، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان

 

دما تجهیز

با ذکر مطالب فوق سعی نمودیم شما را با چندین نمونه کولر گازی پرطرفدار آشنا نمائیم.  امیدواریم  توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم. مجموعه دما تجهیز، اولین و معتبرترین مرجع کارشناسی انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سیستم های تهویه مطبوع است که شرایط بسیار خوبی را برای مشتریان جهت خرید کولرگازی فراهم کرده است.

این مجموعه، کالاها و محصولاتی را به دست مشتریان گرامی می دهد که از اصالت و کیفیت آنها اطمینان خاطر دارد. محصولات بی کیفیت و فیک، هیچ جایی در لیست محصولات این فروشگاه ندارند. تابستان گرم را با کولر گازی های عرضه شده از سوی این مجموعه، خنک و دلپذیر کنید.

22

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها