بهترین موسسه مهاجرتی ایران را بشناسید.

کد خبر: 1238382

موسسه مهاجرتی در واقع موسسه‌ای است که به‌صورت قانونی در حوزهٔ مهاجرت فعالیت می‌کند و در تلاش‌ است که این فرایند تا جای ممکن، به راحت‌ترین و ساده‌ترین حالت پیش رود.

بهترین موسسه مهاجرتی ایران را بشناسید.

 

موسسه مهاجرتی در واقع موسسه‌ای است که به‌صورت قانونی در حوزهٔ مهاجرت فعالیت می‌کند و در تلاش‌ است که این فرایند تا جای ممکن، به راحت‌ترین و ساده‌ترین حالت پیش رود. این موسسات با قوانین کلیهٔ کشورها، در ارتباط با مهاجرت آگاه هستند و اطلاعات خود را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. بهتر است قبل از مهاجرت، از مشاوره‌های موسسات بهره گرفته و در مسیر درست قدم بردارید، زیرا اکثر موسسات مهاجرتی ایران از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای مجوز قانونی بوده و می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. در ادامه جهت بررسی دقیق و همچنین معرفی بهترین موسسه مهاجرتی ایران، با ما همراه باشید.

 

اهمیت انتخاب موسسات مهاجرتی

امروزه موسسات مهاجرتی نه تنها در تهران، بلکه در بسیاری از شهرستان‌ها در حال فعالیت بوده و آماده ارائه خدمات درزمینه‌های مختلف، از اخذ ویزا تا مهاجرت و اقامت به متقاضیان هستند. این موسسات معتبر به ۴ دستهٔ کلی تقسیم می‌شوند که شامل: مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت برای زندگی و اخذ ویزای توریستی هستند. چند نکتهٔ مهم دربارهٔ موسسه مهاجرتی عبارتند از:

  • هیچ پاسخ محکمی در ارتباط با این سؤال که کدام کشور، بهترین کشور برای مهاجرت است وجود ندارد و این مسئله کاملاً به شرایط کشورهای مقصد و سلیقهٔ فرد بستگی دارد.

  • قبل از اقدام به انتخاب موسسه مهاجرتی، ابتدا مشخص کنید که کدام کشور را برای مهاجرت برگزیده‌اید، زیرا هر موسسه‌ای به‌صورت تخصصی برای یک یا چند کشور فعالیت می‌کند و با توجه به سابقهٔ موسسه، احتمال موفقیت در مهاجرت افزایش می‌یابد.

  • موسساتی را در اولویت قرار دهید که در قرارداد خود، تضمین مالی در صورت عدم موفقیت در پروندهٔ مهاجرتی می‌دهند، زیرا در این صورت کلیهٔ توان خود را جهت موفقیت مهاجرت متقاضیان به‌کار می‌گیرد.

  • کارهای مهاجرتی توسط خود فرد و گاهی توسط آشنایان قابل انجام است، ولی سپردن کار به یک موسسهٔ معتبر و بالا رفتن درصد موفقیت در این زمینه، بهتر است از انجام اشتباهات جبران‌ناپذیر که روال کار را به تعویق می‌اندازد.

ویژگی‌های موسسه‌های مهاجرتی معتبر

یافتن موسسه مهاجرتی معتبر، اولین شرط شروع این مسیر پرچالش است. برای این کار می‌بایست ضمن پرس‌وجو در این زمینه، رضایت افراد مراجعه‌کننده به این موسسه‌ها و میزان اعتماد آن‌ها را نیز مدنظر قرار داد. باید توجه داشت که یک موسسه مهاجرتی معتبر شامل فاکتورهایی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • دارای مجوز قانونی؛

  • دارای نظم و صداقت در انجام مراحل کار؛

  • میزان سابقهٔ زیاد فعالیت؛

  • بررسی دقیق پرونده‌های مهاجرتی؛

  • داشتن اطلاعات به‌روز و مفید؛

  • داشتن وکلا و مشاوران باتجربه و متخصص؛

  • برگزاری جلسات متعدد در ارتباط با روند پیشرفت کار؛

  • عقد قرارداد رسمی به همراه ضمانت.

وظیفهٔ شرکت و موسسه مهاجرتی چیست؟

شرکت مهاجرتی توسط وکلایی که در کشورهای مقصد دارد، بدون نیاز به رفت‌وآمد و پرداخت هزینه‌های کلان، کلیهٔ کارهای مربوط به اقامت متقاضیان را به نیابت انجام داده و بستر مهاجرت را تا دریافت کارت سبز فراهم می‌کند. مشاوره و کمک گرفتن از این موسسات، بسیار مهم و حیاتی است، زیرا در برخی موارد مشاهده شده‌است که افراد پس از سپری کردن مراحل گوناگون و پرداخت هزینه‌های گزاف، درنهایت به هدف خود نرسیده و ناکام مانده‌اند. پس بدون برخورداری از راهنمایی و مشاورهٔ مهاجرت، کاری نشدنی و بسیار سخت است. از طرفی هر کشوری برای مهاجرت و پذیرش افراد، قوانین خاص خود را دارد که این قوانین هرساله دستخوش تغییرات نیز می‌شوند و ممکن است متقاضیان از آن‌ها آگاهی نداشته باشند. وظیفهٔ مهم موسسه مهاجرتی آگاهی از کلیهٔ اطلاعات مربوط به مهاجرت و راهنمایی کامل و جامع افراد جهت موفقیت آن‌ها در این مسیر است. همچنین وظایف دیگر موسسات مهاجرتی عبارتند از:

  • صداقت در ارائه خدمات مهاجرتی؛

  • اجرای کلیهٔ مراحل مهاجرت به شیوهٔ کاملاً قانونی؛

  • برگزاری جلسات مشاوره و توجیهی؛

  • بررسی شرایط فعلی متقاضیان و راهنمایی آن‌ها با توجه به شرایط و ارائه بهترین پیشنهاد؛

  • تشریح کامل و واضح مشکلات و مزایای مهاجرت.

مزایای اقدام از طریق موسسه مهاجرتی

قطعاً انجام امور مهاجرتی به تنهایی و بدون راهنمایی گرفتن از افراد متخصص، کاری دشوار و ناممکن است. به همین دلیل باید در این مسیر، از یک موسسه مهاجرتی معتبر و مشاوران کاربلد کمک گرفت. این موسسات با توجه به اعتبار و سابقهٔ کاری خود در این زمینه، افراد را از سردرگمی نجات داده و آن‌ها را در رسیدن به اهداف خود یاری می‌کنند. برخی از مزایای مهم موسسات مهاجرتی عبارتند از:

اطلاعات شما کم و اطلاعات موسسات مهاجرتی زیاد است

این موسسات در درک قوانین مهاجرتی، پروسه‌های حقوقی، مدارک موردنیاز و نحوهٔ اخذ ویزا اطلاعات کامل‌تری دارند و شما را راهنمایی می‌کنند تا بهترین انتخاب تحصیلی یا شغلی را داشته باشید.

تجربه و دانش فنی بالا

موسسات مهاجرتی به دلیل دانش، اطلاعات و همچنین تجربهٔ بالای خود در این زمینه، به شما در انتخاب بهترین راه‌حل‌های مهاجرتی کمک می‌کنند و جهت افزایش شانس شما درزمینهٔ موفقیت در مهاجرت، بهترین پیشنهادات را ارائه می‌دهند.

مناسب‌ترین مقصد، کمترین هزینه‌ها

تنها در صورتی که درزمینهٔ اطلاعات مربوط به مهاجرت آگاه و خبره باشید، هزینه‌های شما کم می‌شود، زیرا در این حالت نیازی به مراجعه به موسسه مهاجرتی نیست. در غیر این صورت، کلیهٔ مراحل قطعاً باید تحت‌نظر موسسات مهاجرتی معتبر صورت گیرد تا از اتلاف‌وقت و هدررفتن هزینه‌ها جلوگیری شود.

پیشگیری از خطاهای احتمالی

از آن‌جایی که ریجکت شدن برای افراد بسیار دردناک است، موسسات مهاجرتی با نهایت دقت و تمرکز کمک می‌کنند تا از خطاهای احتمالی طی انجام پروسه کاسته شده و همچنین احتمال ریجکتی شدن به شدت کاهش یابد. تلاش این افراد بر آن است که مدارک موردنیاز را به‌صورت دقیق تهیه کرده و مصاحبه‌های مهاجرتی با موفقیت طی شوند.

پیشنهادات کاری و تحصیلی

موسسه مهاجرتی با داشتن پایگاه داده‌های فراوان و کاملی که در اختیار دارد، انواع پیشنهادات شغلی یا تحصیلی را با توجه به رشته تحصیلی، مهارت‌ها و سبک زندگی شما، پیش پایتان قرار می‌دهد و شما را در رسیدن به مقصد موردنظرتان یاری می‌کند.

آرامش و کاهش استرس

موسسه مهاجرتی در تلاش‌ است که برای متقاضیان در طی انجام مراحل مهاجرت، راحتی و آرامش خاطر را فراهم کند. با این کار افراد می‌توانند با خیال راحت بر روی برنامه‌های دیگر خود درزمینهٔ مهاجرت تمرکز کنند.

ضرورت‌های مهم در مؤسسه‌های مهاجرتی

در انتخاب موسسه مهاجرتی باید بسیار دقت کرد، زیرا مشاوره گرفتن و عقد قرارداد در این موسسه، امر مهمی است که قبل از هر اقدام باید به آن‌ها توجه کرد. پس بهتر است قبل از تصمیم درمورد روش مهاجرت خود، با یک وکیل مجرب در موسسه مهاجرتی معتبر، مشورت و صحبت کنید. وکیل مهاجرتی با توجه به تجربیات خود و همچنین بررسی شرایط متقاضیان، بهترین تصمیم را ارائه می‌دهد. این مشاوره‌ها هزینهٔ چندانی نداشته و می‌توانند مسیر افراد را رو به جلو حرکت دهند. همچنین متقاضی برای مهاجرت، باید از شرایط و روش‌های مهاجرتی که موسسه در نظر می‌گیرد، اطلاعات کافی داشته باشد، زیرا این اقدامات نیازمند تعهدات حقوقی است که باید متقاضی به آن عمل کند.

شایان ذکر است که هیچ‌کدام از این تعهدات نباید ندانسته توسط متقاضیات تأیید شوند، چراکه در صورت ایجاد مشکلات قانونی و حقوقی یا در صورت پایبند نبودن متقاضی به تعهداتی که بدون آگاهی پذیرفته، احتمال برخورد جدی و لغو اقامت دائم وی در آن کشور وجود دارد.

کارت سبز

کارت سبز یکی از بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران است که در جهت تأمین رفاه حال متقاضیان، خدمات بی‌نظیری ارائه کرده‌است. این مجموعه کلیهٔ امور را با بالاترین کیفیت پیش برده‌است به‌طوری که تاکنون توانسته رضایت و اعتماد مراجعه‌کنندگان بسیاری را کسب کند. اگر شما نیز قصد دارید در یکی از کشورهای مدرن و توسعه‌یافتهٔ آمریکا و کانادا زندگی کنید، مجموعهٔ کارت سبز یاری‌دهنده و همراه شماست. برخی از خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت مهاجرتی عبارتند از:

مشاوره و انتخاب بهترین روش مهاجرت براساس شرایط متقاضی

شرکت مهاجرتی کارت سبز به نشانی www.cartesabz.net درزمینهٔ مهاجرت، مشاوران بسیار توانمندی داشته که متقاضیان را در چگونگی به‌دست آوردن اسناد موردنیاز و همچنین چگونگی کامل کردن این پروسهٔ حساس راهنمایی می‌کنند. این مشاوران در یک بازهٔ زمانی بسیار دقیق کارها را پیش برده و به‌طور مداوم از طریق ایمیل یا تلفن با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند. شرح وظایف این مشاوران جهت بدون مشکل طی شدن روند کار عبارت‌اند از:

  • نظارت بر کلیهٔ اسناد مربوط به ویزا و مهاجرت؛
  • تهیه و بررسی دقیق مدارک و اسناد قانونی و اطمینان از صحیح بودن آن‌ها؛
  • کمک به متقاضی جهت دریافت ویزا، گرین کارت و سایر مدارک.

برنامه‌ریزی اختصاصی برای هر فرد

مهاجرت به کشورهای دیگر به هر دلیلی که باشد، به برنامه‌ریزی دقیق و آماده ساختن متقاضی توسط موسسه مهاجرتی نیاز دارد. شرکت کارت سبز برای کلیهٔ مراجعه‌کنندگان برنامه‌ریزی لازم را ارائه داده که عبارت‌اند از:

  • محاسبهٔ هزینهٔ تکمیل مدارک؛
  • ترجمهٔ مدارک تحصیلی؛
  • ترجمهٔ رزومه؛
  • هزینهٔ بلیط هواپیما، عوارض بین‌المللی، هزینهٔ مسکن، حمل بار و هزینهٔ چندماههٔ اول زندگی؛
  • تحقیق درزمینه‌های مختلف برای کشور مقصد.

پشتیبانی حضوری و آنلاین و پاسخگویی به سؤالات متقاضیان

موسسه مهاجرتی کارت سبز جهت رفاه حال متقاضیان، کلیهٔ خدمات خود را به‌صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌دهد. پذیرش غیرحضوری از طریق تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام صورت می‌گیرد. همچنین جهت پرداخت هزینه‌ها، به سامانه آنلاین و درگاه امن بانکی شاپرک می‌توان مراجعه کرد.

بررسی و اعلام نتایج مراحل به متقاضیان

افسر کنسولی شرکت کارت سبز در پایان مصاحبهٔ مهاجرتی، به متقاضیان اطلاع می‌دهد که تقاضای ویزای آن‌ها پذیرفته شده‌است یا خیر. تقاضای برخی متقاضیان نیاز به فرایند تکمیلی دارد که توسط افسر به اطلاع افراد رسانده می‌شود.

تکمیل فرم‌های سفارتی و کنسولی برندگان

یکی از مهم‌ترین مراحل قبل از ورود به ایالات متحده، تکمیل فرم‌های سفارتی و تحویل آن‌ها به مراکز مربوطه است. در این مدارک اطلاعات هویتی، سوابق کاری و علمی، اهداف سفر و سایر اطلاعات موردنیاز سفارت بیان می‌شود. شرکت کارت سبز در این زمینه، به کلیهٔ متقاضیان خدمات تخصصی ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که این مرحله باید توسط موسسه مهاجرتی صورت گیرد، زیرا پاسخ دادن به سؤالات، نیازمند آشنایی با مسائل حقوقی است. در برخی از این فرم‌ها سؤالاتی ذکر شده‌است که به امنیت ملی آمریکا مربوط می‌شود. بنابراین در چنین شرایطی باید با شیوهٔ پاسخگویی آشنا بود.

اخذ وقت مدیکال، واکسیناسیون و سفارت

برای مهاجرت به این آمریکا و دریافت ویزای این کشور، می‌بایست تاییدیه‌های پزشکی و انجام آزمایشات مدیکال را در اولویت قرار داد. انجام این مرحله بسیار مهم است و کلیهٔ متقاضیان ملزم به انجام تست‌ها هستند. این معاینات و آزمایشات باید توسط پزشکان تأییدشده سفارت انجام شوند. شرکت مهاجرتی کارت سبز در این مرحله به‌صورت دقیق و بدون خطا در کنار متقاضیان خواهد بود.

پشتیبانی VIP و کانال اختصاصی

مشاوران دلسوز و کارآزموده شرکت کارت سبز، پشتیبانی VIP از متقاضیان داشته و با ایجاد کانال‌های اختصاصی، مشتاقانه پاسخگوی آن‌ها هستند. این افراد در خصوص انواع ویزا، بررسی شرایط افراد و معرفی بهترین و مناسب‌ترین راه برای مهاجرت، متقاضیان را راهنمایی خواهند کرد.

پیکاپ پاسپورت و مزایای آن

بعد از صدور ویزا، کارگزار موسسهٔ مهاجرتی کارت سبز، پاسپورت شما را به سفارت آمریکا یا کانادا در یک کشور خارجی برده و پس از آنکه ویزا بر روی آن چسبانده شد، پاسپورت را به ایران بازمی‌گرداند و تحویل شما می‌دهد. برخی از خدمات دیگری که توسط شرکت مهاجرتی کارت سبز ارائه می‌شود عبارتند از:

  • شبیه‌سازی مصاحبه و مشاورهٔ قبل از سفارت؛
  • پیگیری امور برندگان تا دریافت ویزا؛
  • پروسهٔ اصولی و افزایش شانس برنده شدن و دریافت ویزا؛
  • رفع ایرادات و تکمیل مدارک توسط کارشناس ارشد.

مهاجرت آسان و بی‌دغدغه

افراد و متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، باید با کمک گرفتن از موسسات معتبر و شرکت‌های مهاجرتی خوش‌نام، بهترین و کوتاه‌ترین راه را جهت رسیدن به مقصد انتخاب کرده و از ایجاد اشتباه در ابتدای مسیر و سردرگمی جلوگیری کنند، زیرا مشکلات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت. با تحقیقات و بررسی‌های دقیقی که هر موسسه مهاجرتی، نسبت‌به کشورهای مقصد دارد و همچنین طبق شرایط متقاضیان، بهترین پیشنهادها را ارائه و افراد را در این مسیر یاری می‌کنند. البته همان‌طور که ذکر شد، بهتر است در ابتدا با بررسی پرونده‌های موفق هر موسسه یا شرکت مهاجرتی و میزان رضایت مراجعه‌کنندگان از آن‌ها، بهترین گزینه را برای عبور این مسیر حساس انتخاب کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها