وعده‌ای که زودتر از موعد عملی شد/ آغاز شماره‌گذاری و تحویل نیسان سیلفی

کد خبر: 1281281

در واپسین روزهای سال جاری، شرکت آمیتیس از زیرمجموعه‌های گروه ایران‌روور از شماره‌گذاری و تحویل سدان ژاپنی نیسان Sylphy e-Power خبر داده است.

وعده‌ای که زودتر از موعد عملی شد/ آغاز شماره‌گذاری و تحویل نیسان سیلفی

به گزارش  خودروتک  ،  نیسان  سیلفی هیبریدی همان‌طور که وعده داده شده بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سامانه یکپارچه فروش  خودرو  بارگذاری و بسیار زودتر از پیش‌بینی‌ها مجوز شماره‌گذاری آن از سوی  پلیس راهور  صادر و پروسه شماره‌گذاری و تحویل آن انجام شد.

این خودرو نیسان سیلفی نامی خودرو از قوای محرکه پیچیده و مدرن بنزینی و برقی هم‌زمان استفاده می‌کند.

به این شکل که پیشرانه بنزینی آن با حجم ۱.۲ لیتر و آرایش سه سیلندر  تنفس  طبیعی به‌صورت مستقیم در مدار قدرت این خودرو حضور ندارد و تنها وظیفه آن شارژ باطری‌های سیلفی است.

خروجی نهایی نیسان سیلفی ۱۳۶ اسب‌بخار با ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است که این نیرو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. استفاده از این ترکیب فناورانه در بخش قوای محرکه باعث شده تا مصرف سوخت این خودرو به ۳.۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر برسد که عدد فوق‌العاده‌ای است.

این سدان ژاپنی با امکاناتی مانند اتوهلد، ترمز اضطراری اتوماتیک، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی، چراغ‌های LED،  دوربین  ۳۶۰ درجه، رادار کنترل حرکت بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور باران، سنسور نور، سیستم صوتی BOSE، سانروف چند حالته، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای،  فناوری  چرخش چراغ‌های جلو، قابلیت روشن کردن خودرو با ریموت، کروز کنترل هوشمند، نوربالای اتوماتیک، هشدار جلوگیری از  تصادف  با عابر پیاده و چندین و چند آپشن دیگر توسط شرکت آمیتیس وارد بازار خواهد شد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها