مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

آس برنده مدیران خودرو رو شد + مشخصات

کد خبر: 1257547

شرکت مدیران خودرو دور جدید فروش خودروی وارداتی جدید خود را ویژه شب یلدا آغاز کرده است. جزئیات و مشخصات این خودروی وارداتی جدید مدیران خودرو را در ادامه با هم می خوانیم.

آس برنده مدیران خودرو رو شد + مشخصات

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

فروش ویژه شب یلدای خودروی جدید مدیران خودرو

 اکستریم TXL یا اکسید (EXEED) همانند برند فونیکس، زیرمجموعه جدیدی از تولیدات چری است که توسط مدیران خودرو در ایران مونتاژ می‌شود که قرار است برند پریمیوم مدیران خودرو باشد. به این ترتیب محصولات این شرکت تحت عنوان سه زیرشاخه مدیران خودرو (اقتصادی)، فونیکس (لوکس) و اکستریم (تمام لوکس یا پریمیوم) دسته‌بندی می‌شود.

برند اکسید در بازار چین، زیرمجموعه شرکت خودروسازی چری به شمار می‌رود که آغاز فعالیت آن به سال 2017 باز می‌گردد.

اکستریم TXL با دو پیشرانه متفاوت در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

پیشرانه اول چهار سیلندر با حجم 1.6 لیتر و تکنولوژی TGDI استفاده می‌کند که قادر به تولید حداکثر قدرت 194 اسب‌بخار و گشتاور 275 نیوتن‌متری است. این خودرو از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه (DCT) بهره می‌برد و انتقال قدرت را در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل انجام می‌دهد که احتمالاً، نسخه تک دیفرانسیل آن وارد بازار شود.

پیشرانه دوم با همان تعداد سیلندر و حجم دو لیتر، قادر به تولید 257 اسب‌بخار و 400 نیوتن‌متر گشتاور است که با همان گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، انتقال قدرت را به صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل انجام می‌دهد.

طبق اعلام رسمی شرکت اکسید، مصرف سوخت ترکیبی اکسید TXL در نسخه 1.6 لیتری به حدود 6.9 لیتر و در نسخه دو لیتری به 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. البته مصرف سوخت دقیق این کراس‌اوور چینی پس از ورود به بازار ایران و بررسی در شرایط آب‌وهوایی داخل کشور، قابل اندازه‌گیری است.

طراحی ظاهری اکستریم TXL مدیران خودرو

اکسید TXL از نمای جلو شباهت بسیاری به کراس‌اوور فیدلیتی پرستیژ دارد که به تازگی توسط بهمن موتور معرفی شد.

در نمای جانبی، به جز نوار کرومی رنگ اطراف پنجره‌ها و رینگ‌های 19 و 20 اینچی، دیگر اجزای بدنه نسبتاً ساده طراحی شده‌اند.

چراغ‌های پشتی خودرو اما، بسیار شبیه به محصول تیگو 7 پرو و پرومکس طراحی شده که محصولی از خود شرکت مدیران خودرو است.

نام این خودرو در اصل همان اکسید TX نسخه بزرگ‌تر یا همان (Long) است و حرف L انتهای آن، اشاره به این موضوع دارد که بنابراین انتظار می‌رود که با خودرویی در ابعاد SUV طرف باشیم. این کراس‌اوور 4780 میلی‌متر طول، 1885 میلی‌متر عرض و 1730 میلی‌متر ارتفاع دارد که برخلاف تصور، چندان هم بزرگ نیست.

طراحی داخلی اکستریم TXL مدیران خودرو

داخل کابین اکستریم TXL در نسخه جدید، کاملاً دگرگون شده و اکثر کلیدهای فیزیکی از قسمت کنسول حذف شده است. این خودرو از نورپردازی داخلی 64 رنگ (امبینت لایت) استفاده می‌کند که ظاهر جالبی هنگام شب به داخل خودرو می‌دهد.

تنها دکمه‌های فیزیکی که دیده می‌شود، کنترل مربوط به سیستم تهویه و حالت‌های مختلف رانندگی بوده که در قسمت میانی داشبورد به چشم می‌خورد. همچنین صفحه پشت آمپر و مالتی‌مدیا به صورت دو نمایشگر 12.3 اینچی و یکپارچه، شبیه به اکثر محصولات چینی جدید در بازار طراحی شده است.

آپشن‌ها و امکانات رفاهی اکستریم TXL مدیران خودرو

همان‌طور که اشاره شد برند اکستریم، نسخه پریمیوم و لوکس شرکت مدیران خودرو به شمار می‌رود و به این ترتیب، اکستریم TXL باید در سطح بالایی از لحاظ آپشن و امکانات رفاهی قرار بگیرد.

این کراس‌اوور در بخش ایمنی دارای امکاناتی همچون شش کیسه‌هوای 10 نقطه‌ای، کنترل کشش و پایداری، اتوهلد، رادار تابلوخوان، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری و و کنترل حرکت در سربالایی است. همچنین TXL توانسته پنج ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP دریافت کند که خیال خریدار را از بابت امنیت خودرو راحت می‌کند.

از جمله امکانات رفاهی اکستریم TXL می‌توان به کروزکنترل تطبیقی، 6 حالت رانندگی، سطح دوم رانندگی خودکار، سنسور باد تایرها، مموری صندلی راننده، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، سیستم صوتی حرفه‌ای سونی، دوربین ثبت وقایع، سقف پانارومای برقی و ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

قیمت اکستریم TXL مدیران خودرو

این خودرو در بازار جهانی و در فول‌ترین حالت ممکن، حدود 28 هزار دلار قیمت‌گذاری شده که احتمال دارد باتوجه به هزینه‌های جانبی، مالیات و دیگر هزینه‌های مربوطه در محدوده 3 میلیارد تومان برای مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

اکستریم TXL یک خودروی لوکس محسوب می‌شود و با توجه به اینکه شرکت‌های چینی، یک نماینده لوکس (هونگچی H5) با قیمت پایین‌تر را در بازار ایران دارند، باید منتظر ورود آن به بازار بود و مشاهده کرد که آیا توانایی فروش موفق در بازار ایران خواهد داشت یا خیر

منبع: باما

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها