خرید رپورتاژ آگهی از راش وب چه مزایایی دارد؟

کد خبر: 1020691
خرید رپورتاژ آگهی از راش وب چه مزایایی دارد؟

در گذشته، رایج ترین شکل بازاریابی و تبلیغات آنلاین از طریق استفاده از تبلیغات بنری بوده است. با معرفی و تکامل ابزارهای دیجیتال، امروزه بازاریابی دیجیتال به طور فزاینده ای پیچیده شده است. تبلیغات در حال حاضر تنها وجهی است که یک کسب و کار باید به آن توجه بسیاری داشته باشد تا با مشتریان خود بصورت آنلاین ارتباط برقرار کند. تبلیغات در طی سال ها تغییر شکل می یابد تا خلاق تر و مطابق با انتظارات کاربران باشد.

خرید رپورتاژ آگهی از راش وب چه مزایایی دارد؟

در حال حاضر اغلب کسب و کارها دارای وبسایت و شبکه های اجتماعی هستند که به واسطه آنها می توانند برند خود را مطرح کرده، اطلاعات تماس خود را در اختیار کاربران قرار دهند، به صورت مستقیم فروش داشته باشند و یا خدمات خود را ارائه دهند. در همین راستا، یک فرصت تبلیغاتی فوق العاده موثر که اکثر مشاغل اغلب از آن چشم پوشی می کنند، استفاده از رپورتاژ آگهی تبلیغاتی برای ایجاد تأثیر قوی بر روی تجارت شما به روشی جالب و در عین حال طبیعی است.

اگر چه به نظر می رسد این یک ایده کاملا نوین است، باید بگوییم که این روش تبلیغات مفهوم جدیدی نیست و از سال 1946 که اولین بار این اصطلاح استفاده شد، وجود دارد. رپورتاژ آگهی برخی از بهترین عناصر تبلیغاتی را در محتوایی که هدف اصلی آن معرفی کسب و کار و خدمات است، با یکدیگر ترکیب می کند و مخاطب شما بیشتر از یک آگهی تبلیغاتی اطلاعات بدست می آورند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ راش وب

شرکت دیجیتال مارکتینگ راش وب به عنوان مجری مارکتینگ در فضای وب و در زمینه هایی مانند طراحی سایت، سئو سایت، تولید محتوا، لینک سازی های خارجی مانند فروش رپورتاژ آگهی و بک لینک فعالیت می کند. راش وب با بهره گیری از تجارب و تخصص خود در زمینه خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک می تواند با قیمت های کاملا رقابتی و مقرون به صرفه به مدیران وبسایت ها در این زمینه خدمات رسانی کند.

در واقع تمام آن چیزی که شما برای دیده شدن در فضای مجازی و موتور جستجوگر گوگل به آن نیاز دارید را می توانید با کمک راش وب بدست بیاورید و وبسایت خود را در لینک های ابتدایی صفحه نتایج گوگل قرار دهید. چرا که گوگل با در اختیار داشتن 90 درصد حجم ترافیک کاربران قدرتمندترین موتورجستجو در فضای مجازی محسوب می شود. بسته به وبسایتی که تصمیم دارید در آن آگهی تبلیغاتی داشته باشید، انتخاب شما می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از صرف همان مقدار پول برای انواع تبلیغات دیگر باشد.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از راش وب

  1. بیش از 500 وبسایت فارسی و انگلیسی

شما می توانید با بازدید از وبسایت راش وب تنوع بی نظیری از وبسایت های مختلف اعم از تخصصی، خبری، مجله و ... را مشاهده کنید و با توجه به زمینه کاری وبسایت خود و همچنین توجه به فاکتورهای اساسی مانند دامین اتوریتی یا اسپم اسکور، وبسایتی که می خواهید را انتخاب کنید. فراموش نکنید هر چقدر زمینه کاری شما و وبسایت مورد نظرتان برای لینک سازی خارجی به هم نزدیک باشد، میزان تاثیرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

  1. پکیج های تخفیفی رپورتاژ آگهی

راش وب با فراهم کردن یک بستر مناسب توانسته پکیج های رپورتاژ آگهی را ارائه دهد و با توجه به هدف شما و همچنین میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید یک پکیج کاملا مقرون به صرفه و در عین حال مفید را به شما عرضه کند. این پکیج های رپورتاژ آگهی با توجه به فاکتورها و معیارهای اساسی انتخاب وبسایت چیده شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

  1. امکان خرید آنلاین

شما می توانید با مراجعه به وبسایت راش وب به صورت آنلاین، مشخصات وبسایت های مورد نظر خود را مشاهده کنید و بر اساس نیاز خود آنها را انتخاب کرده و به سبد خریدتان اضافه کنید. همچنین با استفاده فیلترهای جستجویی که بر روی سایت قابل مشاهده است می توانید خیلی سریع و راحت وبسایت با مشخصات مورد نیاز خود را پیدا کنید. با ثبت سفارش بر روی سایت و آپلود کردن فایل، لینک رپورتاژ آگهی شما به صورت پیامک برایتان ارسال خواهد شد.

  1. مشاوره رایگان

همکاران ما در راش وب با بهره گیری از سال ها تجربه، مطالعه و گذراندن دوره های مختلف سئو و بهینه سازی سایت می توانند در انتخاب مناسب ترین گزینه انتشار رپورتاژ اگهی به شما مشاوره دهند. اکثر وبسایت ها بسته به میزان جستجو، نمره دامین اتوریتی، میزان اسپم اسکور و برند تجاری خود، نرخ تبلیغاتی متفاوتی دارند. همچنین برخی از ناشران ممکن است تبلیغات بسیار زیادی در وب سایت خود انجام دهند و این باعث می شود بسیاری از خوانندگان آنها در مورد صحت محتواها دچار تردید شوند. به همین علت مشاوره با افراد متخصص بهترین گزینه ها را پیش روی شما قرار می دهد.

فراموش نکنید که رپورتاژ آگهی را به نوعی آماده کنید که به خواننده سود و فایده ببخشد، همچنین به خواننده کمک کند برند شما را از دید بهتری درک کند و آنها را در داشتن اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما مشتاق کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها