پیش بینی یک بانک آمریکایی قیمت‌های نفت را افزایش داد

کد خبر: 1021043

قیمت نفت به علت پیش بینی مواجه شدن بازار‌های نفتی با کسری و وقوع یک طوفان دیگر در آمریکا افزایش یافت و در مسیر ثبت افزایش هفتگی ۱۰ درصدی قرار گرفت.

پیش بینی یک بانک آمریکایی قیمت‌های نفت را افزایش داد

خبرگزاری فارس: به نقل از رویترز، پس از انتشار برآورد بانک گلدمن ساکس که بازار نفت با کسری مواجه است و همچنین وقوع یک طوفان جدید در خلیج مکزیک، قیمت نفت در معاملات امروز برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت و در مسیر ثبت افزایش هفتگی ۱۰ درصدی قرار گرفت.

هر بشکه نفت برنت با ۲۹ سنت افزایش ۴۳.۵۹ دلار افزایش یافت و هر بشکه نفت خام آمریکا با ۲۷ سنت افزایش ۴۱.۲۴ دلار فروخته شد.

هر دو شاخص نفتی در این هفته پس از وقوع طوفان «سالی» که تولید نفت آمریکا را کاهش داد، به شدت افزایش یافت.

بانک گلدمن ساکس در گزارش جدید خود اعلام کرد: ذخیره سازی اخیر در نفتکش‌ها برای تحویل‌های آتی «به علت مشکلات تخصیص موقتی ذخایر بوده است» نه افزایش ذخایر جهانی نفت. «برآورد ما این است که بازار نفت همچنان با کسری مواجه است.»

این بانک پیش بینی کرد که بازار با کسری ۳ میلیون بشکه در روز تا سه ماهه چهارم مواجه خواهد بود و نفت برنت تا پایان سال به ۴۹ دلار و در سه ماهه سون سال آینده به ۶۵ دلار در هر بشکه برسد.

در عین حال، یک طوفان گرمسیری در بخش غرب خلیج مکزیک شکل گرفته است و می‌تواند در روز‌های آتی به گردباد تبدیل شود که تاسیسات نفتی بیشتری از آمریکا را به تعطیلی بکشاند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها