آموزشگاه و فروشگاه کشاورزی سرچنار

کد خبر: 1031010

آموزشگاه و فروشگاه کشاورزی سرچنار سایتی دانش محور در زمینه کشاورزی و شاخه های وابسته به این صنعت است. ما در سرچنار با جذب بهترین عرضه کنندگان حوزه صنعت کشاورزی، به ایشان کمک می کنیم تا بدون هیچ هزینه ای خدمات و محصولاتشان را به علاقه مندان و مشتریان خود ارائه دهند.

هدف آموزشگاه و فروشگاه کشاورزی سرچنار

آیا تولید کننده و یا عرضه کننده محصولات و خدمات کشاورزی با کیفیت هستید؟ آیا تمایل دارید که در کنار بازار سنتی، فروش اینترنتی خود را نیز شروع یا ارتقا دهید؟ ما به شما کمک خواهیم کرد.

آیا به دنبال یک آموزش دقیق و کامل میگردید؟ آیا در جستجوی محصولی هستید ولی فروشگاه مناسبی پیدا نکرده اید؟

با ما همراه باشید.

اگر می خواهید مشتری از شما متنفر شود تبلیغ کنید

تعجب نکنید و به داستان ما گوش دهید:

به عنوان یک مشتری به فروشگاه محصولات کشاورزی وارد شده اید و با دو شخصیت متفاوت روبرو می شوید.

۱- فروشنده: فروشنده به استقبال شما می آید و با هیجان کامل از خوبیهای محصول خود تعریف می کند و به قول معروف قصد دارد محصول خود را قالب کند. کافی است متوجه شود شما قصد خرید ندارید و برای کسب اطلاعات وارد شده اید ترجیح می دهد مشتری دیگر را امتحان کند.

۲- مشاور: مشاور قبل از اینکه از محصول خود تعریف کند خواهد گفت خوشحال می شوم بتوانم کمکی انجام دهم. مشاور به نیاز شما توجه خواهد کرد و با شما به مانند یک همراه رفتار می کند و کمک می کند که بهترین انتخاب را انجام دهید حتی اگر آن محصول را خود نداشته باشد.

اولویتهای آموزشگاه و فروشگاه کشاورزی سرچنار

فروش را متوقف کنید کمک کردن را شروع کنید

فروشنده و مشاور در دنیای اینترنت هم وجود دارند!!!

احتمالا با تبلیغات در سایتهای تبلیغی مواجه شده اید "فروش بهترین محصولات کشاورزی با بهترین قیمت" همراه با آدرس و شماره تلفن.

اینها فروشندگانی هستند که از فروش پایین خود متعجبند.

در مقابل با سایتهایی مواجه هستیم که چندین صفحه آموزش متنی و ویدیوئی در اختیار مخاطب قرار می دهند و به کوچکترین نیاز مخاطب اهمیت می دهند و در آخر با محترمانه ترین حالت ممکن محصول یا خدمت خود را نیز معرفی می کنند

سوال: انتخاب شما چیست

فروشنده یا مشاور

اول آموزش بعد فروش

اگر آمادگی تعامل مناسب با مخاطبان خود را دارید و دیدگاه شما با مجموعه سرچنار همسو می باشد. ما متعهد می شویم که به بهترین شکل، محیطی برای این تعامل و در پی آن فروش و عرضه محصولات و خدمات کشاورزی شما را فراهم کنیم.

۱- سرچنار با در دست داشتن شبکه گسترده ای از تبلیغات محصول شما را در معرض دید مخاطبان قرار خواهد داد.

۲- سرچنار خدمات خود را به صورت رایگان عرضه خواهد کرد.

۳- مشاوره رایگان و ارجاع مخاطبین شما توسط کارشناسان ما

۳- ویرایش ویدیوها و مقالات شما جهت انتشار در بستر اینترنت

عرضه کنندگان آموزشگاه و فروشگاه کشاورزی سرچنار چه ویژگیهایی باید داشته باشند

هدف اصلی آموزشگاه و فروشگاه کشاورزی سرچنار، آموزش دقیق و کامل است. و اولین و اصلی ترین خصوصیت عرضه کنندگان باید بر مبنای آموزش و مشاوره دقیق باشد. به عنوان مثال یک فروشنده گیاهان آپارتمانی باید بتواند به بهترین شکل ممکن خصوصیات، شرایط نگهداری و مقابله با آفات گیاه خود را به مخاطب آموزش دهد و همواره پاسخگوی مشکلات آنها باشد.

توجه داشته باشید که اولویت با آموزش ویدیوئی می باشد

آ موزشگاه کشاورزی و فروشگاه سرچنار چگونه به مخاطبین خود کمک می کند آموزشگاه و فروشگاه کشاورزی سرچنار ابتدا سعی در جذب بهترین عرضه کنندگان خدمات و محصولات کشاورزی را دارد. سپس بنا به وظیفه ای که در قبال ایشان دارد در چندین سایت خبری و تبلیغی محصولات و خدمات ایشان را در معرض دید مخاطبان آنها قرار می دهد. و با راههای ارتباطی مختلف و به صورت کاملا رایگان، مشتریان را به ایشان ارجاع می دهد.

نگران تولید محتوای آموزشی نباشید اگر اطمینان دارید که اطلاعات کاملی از محصول خود دارید با ما تماس بگیرید ما به شما کمک خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها