معرفی بهترین های گریس مولیکوت Molykote + خرید از فروشگاه معتبر

کد خبر: 1048331
معرفی بهترین های گریس مولیکوت Molykote + خرید از فروشگاه معتبر

11

گریس مولیکوت مانند سایر گریس های صنعتی روان کننده ای نیمه جامد است که از صابون امولسیون با روغن معدنی یا روغن گیاهی تشکیل شده است و و در مواردی استفاده می شود که روغن به ندرت در جای خود باقی می ماند. سه عنصر وجود دارند که گریس صنعتی را تشکیل می دهند؛ این اجزاء شامل روغن صنعتی، عامل غلیظ کننده و مواد افزودنی هستند. روغن پایه و مواد افزودنی مهمترین عناصر در فرمولاسیون گریس هستند و به همین ترتیب تأثیر قابل توجهی در رفتار گریس ها دارند.گریس های مبتنی بر روغن معدنی معمولا در اکثر کاربرد های صنعتی، عملکرد مطلوبی را ارائه می دهند.

مهم ترین ویژگی گریس ها این است که وقتی از این مواد برای کاهش اصطکاک بر روی بلبرینگ یا هر سطح لغزنده دیگر استفاده شود، باقی بماند؛ یعنی از زیر سطح شره نکند و این قابلیت را داشته باشند که در دمای معین یخواص خود را از دست ندهد. لازم به ذکر است گریس دارای ویژگی های است که روغن صنعتی آنها را ندارد. ماندگاری بالا، ویسکوزیته اولیه بالا، راحتی استفاده و کاهش دفعات روان کاری از ویژگی های منحصر به فرد گریس صنعتی نسبت به روغن صنعتی است.

گریس و روغن قابلیت استفاده به جای هم را ندارند و گریس در مواقعی که استفاده از روغن کاربردی و مناسب نباشد استفاده می شود. گریس صنعتی به عنوان یک عامل درزگیر برای به حداقل رساندن نشت و جلوگیری از ورود آلودگی عملکرد را دارد. گریس همچنین برای موثر نگه داشتن انواع کاسه نمد نیز کاربرد دارد. در دستگاه هایی که تحت شرایط شدید مانند دماهای و فشار بالا، بارهای ضربه ای یا سرعت پایین تحت بار سنگین هستند، گریس برای روانکاری آنها بهترین گزینه است.

وجود گریس های تقلبی و فروشنده های غیر معتبر در بازار می تواند صدمات جبران ناپذیری را به تجهیزات گران قیمت صنایع وارد کند؛ بنابراین خرید گریس اورجینال از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر برای صاحبان صنایع بسیار حائز اهمیت است. ما امروز در فردا نیوز به معرفی بهترین گریس های مولیکوت Molykote بازار ایران و معرفی نمایندگی معتبر فروش این محصولات پرداخته ایم تا بتوانیم دغدغه شما را برای خرید گریس اصل و اورجینال رفع کنیم.

گریس مولیکوت یکی از معروف ترین برند های گریس صنعتی و خودرویی می باشد و در دماهای بالا کاربرد زیادی دارد. برند مولیکوت انواع گریس های نسوز و معمولی با درجه و صابون های پایه مختلف نظیر گریس کلسیم، لیتیوم، سدیم، نسوز، سیلیکون، پمپ و ... تولید می کند. گریس صنعتی مولیکوت دارای روغن پایه مرغوب و افزودنی های مقاوم در برابر اکسیداسیون و حرارت، محافظت قطعات در برابر خوردگی و مقاوم در برابر بارهای زیاد است. محصولات MOLYKOTE برای روانکاری بهینه و همچنین کاهش و صرفه جویی مصرف انرژی طراحی و توسط کارشناسان مطرح بین المللی در حوزه روانکاری تایید شده اند.

بهترین های گریس مولیکوت

گریس مولیکوت 1000 یک کیلوگرمی

22

گریس مولیکوت 1000 یک کیلوگرمی برای انواع اتصالات صنعتی از جمله اتصالات پیچ شده که در دمای بین منفی 30 درجه سانتیگراد تا 650 درجه سانتیگراد قرار دارند استفاده می شود. این گریس دارای خاصیت ضد سایش و ضد خوردگی است و از سرب و نیکل عاری می باشد. از ترکیبات اصلی و اساسی molykote 1000 می توان به فلزات پودری و روغن های صنعتی اشاره کرد که در اتصالات سرسیلندر و سر پیچ ها، دستگاه های قالب گیری، اتصالات پیچ و مهره ای و صنایع گسترده پلاستیک استفاده می شود.

قبل از استفاده از این گریس مولیکوت باید محل اتصالات کاملا تمیز شود و عاری از هر گونه چربی و گرد و غبار باشد. بیش از ۷۵ سال است که مهندسان صنایع مختلف در سراسر جهان، به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی از محصولات مولیکوت استفاده می کنند.

گریس مولیکوت P37

گریس مولیکوت P37 نوعی روانکار جامد خمیری و بسیار خالص، بدون کوچکترین مقدار سرب، نیکل، گوگرد، کلر و فلوئور است که برای اتصالات پیچ دار بسیار مناسب است. از این محصول برند مولیکوت برای روانکاری اتصالات پیچ و مهره که در معرض دماهای 1400+ درجه سانتیگراد هستند و از جنس فولاد ضد حرارت (مانند آلیاژ های دارای نیکل) ساخته شده اند، استفاده می شود. از ویژگی های این محصول منحصر به فرد می توان به تحمل فشار بالا، نشتی بسیار کم و مقدار گوگرد کم اشاره کرد. از این گریس جهت روانکاری پیچ و مهره های سنگین در توربین های گاز و بخار نیروگاه های برق نیز استفاده می شود.

33

این گریس یک خمیر مبتنی بر پلی آلفا اولفین است که با روان کننده های جامد مانند گرافیت و زیرکونیوم دی اکسید تهیه شده است. از تخریب پیچ های استفاده شده در دماهای بالا جلوگیری می کند و برای استفاده در بسیاری از پیچ های تنظیم مورد استفاده در توربین های نیروگاه و تولید کنندگان اتصالات شیر بخار تأیید شده است. قابلیت حمل بار بالا، عملکرد بسیار مناسب در دمای بالا، عملکرد خوب در سرعت پایین و دامنه استفاده گسترده از ویژگی های این محصول است.

گریس مولیکوت 1102

این گریس برای استفاده در تجهیزات داخلی و خانگی و آب گرم کن های خانگی و صنعتی و تجهیزات مشابه آن مناسب است. مقاومت عالی در برابر آب بدون ریزش یا ذوب شدن به هنگام روانکاری ویژگی منحصر به فرد این گریس از برند Molykote می باشد. گریس 1102 در آب بندی خروجی های گاز طبیعی از خطوط اصلی و فرعی در تجهیزات خانگی، آبگرمکن های فوری و تجهیزات مشابه استفاده می شود. روانکاری دریچه های کوچک ساخته شده از فلز، شیشه یا پلاستیک تخصص این گریس است. علاوه بر این، این محصول در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم بوده و با انواع گازهای طبیعی نیز سازگار است. 

44

خب، حالا که با نمونه های پر فروش این برند آشنا شده اید، در جریان باشید که محصولات برند مولیکوت تنوع بیشماری دارد و هر کدام از آنها برای نیازهای متفاوت شما می توانند کاربرد داشته باشند. اگر خرید گریس مولیکوت متناسب با نیازهای شما از یک فروشگاه معتبر که اصالت و کیفیت کالا را تضمین می کند برای شما یک دغدغه بزرگ است، ما امروز با معرفی یکی از نماینده های رسمی این برند در ایران، این دغدغه را برای شما حل می کنیم.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی البرز با بیش از سی سال سابقه در زمینه ارائه محصولات صنعتی و خودرویی اورجینال در ایران، می تواند شما را برای انتخاب بهترین محصولات متناسب با نیاز شما راهنمایی کند. مشاوره با کارشناسان پشتیبان بازرگانی البرز کاملا رایگان است و همه روزه آماده ارائه مشاوره و فروش محصولات برند مولیکوت و سایر برندهای صنعتی و خودرویی بزرگ دنیا به مشتریان داخل کشور می باشند. کافیست به وبسایت فروشگاه اینترنتی بازرگانی البرز به آدرس www.alborzoil.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 02133998363 و 02133944605 تماس حاصل فرمائید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها