راه های آپلود عکس ها و معرفی سایت پی ام آپلود

کد خبر: 1048420
راه های آپلود عکس ها و معرفی سایت پی ام آپلود

تفاوت آپلود و دانلود چیست؟

برای ذخیره کردن عکس هایی که برای ما جالب هستند یا به آن ها نیاز داریم، فرآیند دانلود به کار می آید. اما وقتی بخواهیم عکسی را از دستگاه خودمان به سایت مد نظر یا فضای اینترنتی انتقال دهیم، عملیات آپلود عکس در سایت یا پیام رسان ها را انجام داده ایم. به طور خلاصه دانلود یعنی بارگیری داده ی مورد نظر و آپلود یعنی انتقال فایل از دستگاه به اینترنت. این دو عمل تقریبا بر عکس هم هستند و هر کدام کارایی خاصی دارند.

راه های آپلود عکس ها و معرفی سایت پی ام آپلود

مورد گفته شده؛ تنها یکی از تفاوت های دانلود و آپلود عکس و فایل بود؛ این دو اصطلاح فرق های دیگری هم با یکدیگر دارند:

  • احتمال ویروسی شدن دستگاه در دانلود بالاتر است.
  • برای آپلود عکس ، سرعت بالای اینترنت نیاز نیست؛ اما در دانلود افراد نیازمند سرعت بالای داده می باشند.
  • پروتکل اینترنت در دانلود عکس HTTP، و در آپلود عکس FTP است و ...

آپلود تصاویر یعنی چه؟

آپلود فرآیندی است که طی آن یک یا چند فایل از رایانه به اینترنت منتقل می شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گستردگی و کارایی آن، امروزه مردم زیادی از فضای اینترنتی استفاده می کنند. تحقیقات علمی، فیلم های آموزشی، اطلاعات عمومی، پیگیری اخبار، کلاس های آنلاین، خرید و فروش کالا به صورت مجازی و ... نمونه هایی از کاربرد اینترنت در زندگی است. یکی از فایل هایی که در جنبه های مختلف بهره گیری از اینترنت به کار افراد می آید، عکس است. تصاویر، کاربرد های مختلفی دارند و به عنوان محتوای بصری، بین کاربران زیادی رایج هستند.

بیشتر بخوانید :

آپلود عکس یکی از موضوعاتی است که خیلی از افراد با آن رو به رو می شوند. نحوه ی آپلود عکس به صورتی که هر کاربری بتواند آن را مشاهده و از آن استفاده کند، یک مسئله ی مهم برای افرادی است که در کار های اینترنتی ماهر هستند و یا شغلشان کار های مجازی است.

ارسال ایمیل به دوستان یا یک گروه، قرار دادن عکس مورد نظر در وب سایت شخصی و ارسال فایل به عکس به مخاطب، از نمونه هایی است که در آن عملیات آپلود عکس یا آپلود فایل صورت می گیرد.

سخت افزار ها و فضا های دیجیتال، جزو کاربردی ترین ابزار انتقال فایل به فرد دیگر در چند سال گذشته بود؛ اما در حال حاضر با آپلود عکس و آپلود فایل از فضای اینترنت، می توان به راحتی محتوا را با استفاده از لینک یا به صورت مستقیم در اختیار دیگران قرار داد.

چه راه هایی برای آپلود و ارسال تصاویر به دیگران وجود دارد؟

  • استفاده از پیام رسان ها

برای آپلود فایل ، پیام رسان ها، گزینه ی مطمئن و کم هزینه ای هستند؛ زیرا وقتی فایل ارسال می شود، هزینه

ای پرداخت نمی شود و فایل به صورت دائم در آن فضا باقی می ماند. اما استفاده از پیام رسان ها معایبی هم دارند، مانند: سقف حجم فایل ارسالی یا محدودیت حجمی که ممکن است در پیام رسان های مختلف متغیر باشد.

با این روش می توان با سرعت زیاد محتوا را منتقل کرد تا کاربر گیرنده بتواند به راحتی فایل را آپلود کند. البته عملیات آپلود عکس و آپلود فایل با این روش فقط برای فردی میسر است که فایل برایش ارسال شده است.

  • ساخت هاست

فضای ذخیره سازی فایل ها و انتقال دهنده ی آن به اینترنت، هاست - host نامیده می شود. بهتر است افراد کاربلد و آشنا با برنامه نویسی، این فضا را بسازند؛ زیرا فضای ساخته شده توسط خود فرد، مطمئن تر از وب سایت های اینترنتی آپلود عکس و آپلود فایل می باشد. البته شاید این روش برای خیلی از افراد کاربردی نباشد؛ زیرا بعضی ها قادر نیستند این کار را انجام بدهند یا برای آن ها هزینه بردار است.

  • استفاده از وب سایت های آپلود عکس

این روش، کم هزینه و بدون دردسر است. افراد می توانند با استفاده از سایت های معتبر و حتی رایگان، فرآیند آپلود عکس و فایل را تکمیل کرده و از آن استفاده کنند. نا محدود بودن زمان و مکان جزو مزایای مهم این راهکار برای آپلود عکس هاست. باید به این نکته هم اشاره کرد که بعضی از وب سایت های معتبر مانند سایت پی ام آپلود قادر هستند، فایل ها را برای همیشه در فضای خود برای کاربران نگهداری کنند.

راه های آپلود عکس ها و معرفی سایت پی ام آپلود

استفاده از سایت پی ام آپلود چه مزایایی دارد؟

  • دریافت لینک مستقیم برای اشتراک گذاری تصاویر

با آپلود عکس در سایت پی ام آپلود ، می توان با گرفتن لینک، آن را به فضا های دیگر منتقل کرد. برای مثال فایل ها را برای افراد، گروه ها، کانال ها و وب سایت ها ارسال کرد. سایت پی ام آپلود می تواند فایل هایی با فرمت عکس، ویدئو، صوت، زیپ و ... را آپلود کند.

  • ذخیره سازی دائمی

مهم ترین مزیت این سایت این است که افراد می توانند بدون عضو شدن، از قابلیت ذخیره سازی همیشگی سایت استفاده کنند. در صورتی که اکثر سایت های فعلی معتبر، اجازه ی دسترسی به فایل های نگهداری شده را تا چند ماه می دهند و بعد این مدت، فایل یا عکس ها به طور اتوماتیک حذف شده و از بین می روند. بعضی از سایت ها فایل ها را در فضای ذخیره سازی یا هاست نگهداری می کنند، اما در قبال آن باید در آن سایت عضو شد یا مبلغی پرداخت کرد.

  • قابلیت حذف فایل و عکس آپلود شده در هر زمان

بعضی مواقع افراد باید فایل های آپلود شده ی خود را حذف کنند. این امر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از جمله: نیاز نداشتن به فایل های آپلود شده.

این سایت چیزی بیشتر از سایت های دیگر در اختیار کاربران خود قرار می دهد. سایت های دیگر نهایتا تا چند مگابایت { در حد 2 الی 5 } عکس را برای آپلود پشتیبانی می کنند؛ اما سایت پی ام آپلود ، تا 100 مگابایت.

  • حریم خصوصی مطمئن

این سایت تضمین می کند که آپلود عکس و فایل ی که انجام شده و ذخیره شده است را در خود نگه دارد و هیچ گونه استفاده ی نا به جایی از آن نکند.

نحوه ی آپلود عکس در سایت پی ام آپلود

در این قسمت می خواهیم استفاده از سایت پی ام آپلود در آپلود عکس را به صورت آموزشی بیان کنیم. با این سایت، عملیات آپلود به راحتی و با زمان کم امکان پذیر می شود. وقتی با سرچ این عبارات: پی ام آپلود - سایت پی ام آپلود -pmup.ir وارد سایت مربوطه می شویم، می توانیم در صفحه ی اصلی فرمت فایل را انتخاب کنیم؛ مثلا: آپلود عکس . همچنین باید به این نکته اشاره کرد که اگر نام فایل در پسوند های مجاز سایت نبود، می توان آن را به فایل زیپ تبدیل کرد. بعد از انتخاب فایل و قرار دادن آن روی کادر، گزینه ی شروع آپلود را می زنیم تا عملیات انجام شود.

راه های آپلود عکس ها و معرفی سایت پی ام آپلود

وقتی فرآیند تکمیل شد، صفحه ای باز می شود که می توان در آن لینک مد نظر را انتخاب کرد. برای آپلود عکس ، موارد زیر نمایش داده می شود:

  • لینک مستقیم: با انتخاب این گزینه می توان به صورت مستقیم فایل را منتقل کرد یا آن را به اشتراک گذاشت.
  • دکمه ی دانلود برای سایت ها: کدی در این قسمت وجود دارد که با استفاده از آن، کاربران قادر خواهند بود، فایل یا عکس آپلود شده را در سایت یا وبلاگ قرار دهند.
  • لینک صفحه ی دانلود: این گزینه مربوط به دانلود کردن با استفاده از ورود می باشد.
  • ارسال عکس به: افرادی که می خواهند بعد از عملیات آپلود عکس ، آن را در صفحات مجازی و پیام رسان ها ارسال کنند یا به یکی از مخاطبین خود انتقال دهند، می توانند از این بخش بهره ببرند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها