بسته بندی کدام کارتن سازی مناسب تر است؟

کد خبر: 1049419

5jd9Y4HIFkE2

وقتی صحبت از حمل و نقل یا انتقال کالا در میان باشد، تولیدکنندگان یا عرضه گنندگان چندان توجهی به کارتن های بسته بندی ندارند. درحالیکه کارتن اولین چیزی است مشتری با محصول شما می بیند. چه بسیار محصولاتی بودند که پیش از رسیدن به دست مصرف کننده به دلیل کیفیت پایین بسته بندی ، سالم در دسترس آنها قرار نگرفتند. با این حال، اگر کارتن ها مهم هستند، آنها را از کدام کارتن سازی بخریم؟

جزئیاتی چون اندازه، شکل ظاهری و کیفیت یک کارتن همواره در ذهن مشتری باقی میمانند؛ بنابراین توجه به کارتن بسته بندی بسیار اهمیت دارد. در ادامه خواهیم دید چطور یک کارتن مناسب را پیدا کنیم و آن را از کدام تولیدکننده کارتن بخریم.

انتخاب کارتن باید بر چه اساسی صورت بگیرد؟

پیچیدگی کارتن ها بر اساس نوع کاربری شان متفاوت است. برای مثال، وظیفه کارتن تخم مرغ پیشگیری از شکستن تخم مرغ ها است. پس باید بسیار محکم باشند. از طرف دیگر، کارتن میوه و تره بار باید بتوانند تازگی، عطر و طعم محتویات خود را حفظ کنند.

هنگامی که در تکاپوی انتخاب یک کارتن مناسب برای برند خود هستید، شرکت کارتن سازی را پیدا کنید که بتواند بر اساس نیازهای شما محصول را طراحی و تولید کند. برای مثال شرکت گلبرگ باکس هدف خود را روی طراحی و عرضه محصولات بر اساس نیازهای مشتریان خود بنا نهاده است؛ یعنی مطابق با خواسته شما از یک کارتن بسته بندی، آن را طراحی میکند. پس از گرفتن تاییدیه از سوی شما، آن را تولید مینماید.

به همین منظور، در ابتدا نیازهای خود را بشناسید. اینکه کارتن را برای چه محصولی و در چه ابعادی میخواهید. همچنین کارتن تا چه مدت زمانی و در چه شرایطی باید از محصول شما نگهداری کند. سپس بر اساس آن، بسته بندی مدنظر خود را به گلبرگ باکس، به عنوان بهترین کارخانه کارتن سازی در کرج، سفارش دهید.

یکی از مزیت های خرید از گلبرگ باکس تکنولوژی لازم برای ساخت انواع کارتن بسته بندی است. این شرکت قادر میباشد تا مطابق با هر نیاز و خواسته ای و در هر ابعاد و شکلی کارتن مد نظر شما را تولید نماید.

یک ابعاد مشخص برای همه کالاها مناسب نیست

اگر به دنبال خرید کارتن هستید که تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد، اصلا نگران نباشید. با توجه به چندین نکته، به شما قول میدهیم که یک کارتن خوب نصیبتان خواهد شد. اولین مورد سایز یا ابعاد آن است.

ابعاد کارتن بسته بندی، استانداردهای مخصوص به خود را دارد؛ یعنی کارتن سازی ها بر اساس استانداردهای از پیش تعریف شده و مطابق اندازه های استاندارد، بسته بندی ها را تولید میکنند. داشتن دانش حتی اندک در این زمینه به شما کمک میکند تا مناسب ترین کارتن را برای بسته بندی محصول خود انتخاب نمایید.

استانداردها شامل چه مواردی میشود؟

ابعاد کارتن ها بر اساس اندازه محتویاتشان در انواع مختلفی تولید میشوند. برای مثال، اندازه کارتن مواد شوینده با کارتن اسباب بازی متفاوت است. استانداردها نیز با توجه به این موارد، طول، عرض و ارتفاع های متفاوتی را شامل میشوند. لازم به ذکر است ارتفاع با نام عمق جعبه نیز شناخته میشود. برای اینکه بهتر متوجه شوید به چه ابعاد کارتنی نیاز دارید، محصولتان را اندازه بگیرید. سپس متناسب با آن، با متخصصان گلبرگ باکس مشورت کنید تا بهترین کارتن را برای بسته بندی محصول خود داشته باشید.

چرا ابعاد مهم هستند؟

مهمترین عاملی که در طراحی بسته بندی ها توسط کارشناسان کارتن سازی گلبرگ باکس در نظر گرفته میشود، ابعاد است. دلیل آن هم مشخص میباشد. اگر محصول شما درون یک بسته بندی قرار بگیرد که برای آن بیش از اندازه بزرگ است، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محتویات مجبورید کناره ها و قسمت های خالی را با مواد دیگر پر کنید. از طرف دیگر، مجبور به پرداخت هزینه بالاتر نیز هستید؛ زیرا متریال بیشتری در تولید کارتن بسته بندی به کار رفته است.

با این حال، اگر به صورت منظم از یک بسته بندی استفاده میکنید، حداقل ابعادی را انتخاب کنید که برای بیشتر محصولات شما مناسب باشند.

ظاهر کارتن بسته بندی باید چگونه باشد؟

g6GhKSzCtjTi

همانطور که کاربرد کارتن، ابعاد آن را معین میسازد، این امر درباره ظاهر آن نیز صدق میکند. بدین معنی که شکل ظاهری کارتن میوه و تره بار با مواد شوینده متفاوت است. البته در این مورد، وزن محتویات نیز موثر هستند. کارتن باید قادر باشد تا محتویات مدنظر را با هر وزنی در خود و در مدت زمان معین نگه دارد.

نکته بعدی که به هنگام تولید کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس مورد توجه قرار میگیرد نیز همین مسئله است. کارشناسان ما با سال ها تجربه، کارتن هایی را برای شما طراحی و تولید میکنند که علاوه بر تحمل وزن محتویات، شکل ظاهری خوب و موردنظرتان را داشته باشد. در واقع، تیم تولید ما، در تلاش است تا انتخاب و خرید کارتن برای شما ساده تر از همیشه باشد.

کیفیت مواد و سازگاری کارتن با محیط زیست

به هنگام خرید کارتن، مواد مصرفی دیگر مسئله ای است که باید مدنظر قرار بگیرد؛ به عبارت دیگر، مواد مرغوب و باکیفیت در کنار سازگاری آنها با محیط زیست باید اولویت یک کارخانه تولید کارتن باشد. درست مانند کارتن سازی گلبرگ باکس، بهترین کارتن سازی در تهران.

مواد مصرفی تاثیر به سزایی در مقاومت و استحکام یک کارتن دارند. خواه کارتن اسباب بازی باشد، خواه تخم مرغ. در هر صورت کارتن باید بتواند از محتویات خود به خوبی محافظت کند. علاوه بر آن، به محیط زیست نیز آسیبی وارد نکند. امری که امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و مردم اهمیت بیشتری برای آن قائل هستند.

تمام این موارد برای کارتن سازی گلبرگ باکس در اولویت قرار دارند. مواد به کار رفته نه تنها برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمیکنند، بلکه دوام لازم را برای مراقبت از محصولات شما خواهند داشت. مادامی که از کارتن های گلبرگ باکس استفاده میکنید، دیگر نگران محصولات خود نباشید.

البته لازم به ذکر است این امر طی فرآیند طراحی و تولید طبق نظر مشتری پیش میرود. هدف ما رضایت شما است. به همین منظور به جرات میتوان گفت کارتن بسته بندی تولید شده در گلبرگ باکس توانایی برطرف کردن همه نیازهای شما را خواهد داشت.

چاپ اطلاعات روی کارتن چقدر مهم است؟

کارتن بسته بندی اولین و ابتدایی ترین راه برای ارتباط با مخاطب یا مشتری است. بدین معنی که اطلاعات مهمی نظیر نام محصول، شکل ظاهری آن، کیفیت، قیمت، تاریخ تولید و موارد دیگر روی آن ثبت میشوند. همین اطلاعات یکی از عوامل مهم در جذب مشتری و بازاریابی است؛ بنابراین توجه به آن بسیار اهمیت دارد.

مطالعه ای که اخیرا روی عوامل موثر در زمان خرید انجام شد، نشان میدهد که تقریبا 90% از مردم تمایل به خرید اجناسی را دارند که اطلاعات و تصاویری روی بسته بندی شان پرینت شده باشد؛ زیرا محصول را برایشان ملموس تر میکند. 90% مقدار کمی نیست. پس با این حساب چرا به این عامل توجه نکنیم؟

به علاوه، در اعتباربخشی و هدف قراردادن مخاطب نیز بسیار موثر است. در دیگر روش های بازاریابی مانند ایمیل ها، افراد چندان توجهی به خرج نمیدهند. میتوان گفت پیش از خواندن نیز آن را حذف میکنند. کارتن سازی ها بر اساس این موضوع، اطلاعات محصول را روی بسته بندی ها چاپ میکنند. اگر شکل و شمایل طراحی خلاقانه و واضح باشد، مخاطب هدف حتما محصول را خریداری خواهد کرد.

گلبرگ باکس نیز تمام اطلاعات لازم و موردنظر را با تصویر و رنگ دلخواه شما روی کارتن بسته بندی ثبت میکند. با این کار، هم شما به عنوان تولیدکننده سود خواهید کرد، هم مشتری.

قیمت کارتن ها

DqZN4GKajBww

شرکت ها در زمان خرید کارتن به قیمت آن نیز توجه میکنند. اما همانطور که میدانید عوامل متعددی در قیمت کارتن تاثیرگذار است. تمام مواردی که یک کارتن خوب را تعریف میکند، در قیمت گذاری آن توسط کارتن سازی نیز موثر است.

ابعاد اولین فاکتور است. اندازه یک کارتن مشخص میکند که ساخت آن به چه صورت باشد و چه میزان مواد در آن به کار برده شود. علاوه بر آن، مواد مصرفی دومین فاکتور مهم است. مواد مصرفی کاملا وابسته به استحکام موردنیاز و البته درخواست مشتری است. برای مثال، مواد مصرفی در کارتن مواد شوینده متفاوت از تخم مرغ است.

دیگر تاثیر کاربرد در قیمت گذاری، لایه های کارتن است. بسته به نوع استفاده از کارتن، تعداد لایه های بسته بندی نیز متفاوت خواهد بود.

گلبرگ باکس، بهترین کارتن سازی در تهران، هدف خود را رضایت مشتریان خود قرار داده است. همکاری با شرکت های خوب و سرشناسی چون تبرک، مارال، هایپ، به به و ... نشان از کیفیت بالای کارتن های ما دارد. علاوه بر آن، کارتن های تولیدی نیز با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش میرسند. شاید این فکر در ذهنتان ایجاد شود که دلیل قیمت مناسب محصولات ما، کیفیت پایین کارتن ها است. درحالیکه گلبرگ باکس با توجه به شرایط موجود، در تلاش است تا سهم خود را ایفا نماید و با ارائه کارتن های باکیفیت، قیمت را پایین نگه دارد.

به همین منظور، اگر به دنبال یک کارتن سازی حرفه ای هستید، حتما با ما تماس بگیرید. مشاوران ما کارتن مدنظرتان را با کیفیتی عالی و قیمتی باورنکردنی برایتان تهیه میکنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها