چگونه از دردسرهای خانه تکانی نجات پیدا کنیم؟

کد خبر: 1049077

22

خدمات نظافت منزل همواره یکی از مهم ترین دغدغه‌ها برای بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها است که همیشه دوست دارند منزلشان تمیز و مرتب باشد. پس برای اینکه کارها خیلی بهتر و دقیق تر پیش برود بهتر است که از یک شخص وارد به این کار کمک بگیرند و یا اینکه با مراجعه به شرکت های خدمات نظافت منزل از جمله پالسین ( https://pulsein.app/ )، فردی که کارهایی از قبیل مرتب کردن منزل، نصب پرده، اتو کردن لباس، نظافت سرویس بهداشتی و ... را انجام می‌دهد را استخدام کنند.

تمیز کردن منزل و خانه تکانی ها به یک سری معضلات بزرگ در زندگی ما انسان ها به خصوص خانم ها تبدیل شده است. قطعا می دانید  که بیش تر این کار ها بر عهده خانم ها است و فرقی هم نمی کند که شما شاغل و یا حتی خانه دار باشید و یک سری کار های روزانه و همیشگی را باید انجام بدهید.  یکی از بهترین کار هایی که می توانید خود را از دست درد سر های خانگی نجات بدهید این است که با شرکت های خدماتی تماس بگیرید و از آن ها درخواست کمک کنید. این افراد چندین سال است که در این زمینه فعالیت می کنند و می دانند که چگونه  با سرعت هر چه تمام تر منزل شما را تمیز کنند. چنان چه برای خانه تکانی عید چند وقتی است که ذهنتان درگیر شده است با توجه به حجم کاری شما تعداد افراد را کم و یا زیاد کنید. این افراد در خدمات زیر به شما کمک می کنند.

  • نظافت پذیرایی و اتاق خواب ها
  • نظافت سرویس های بهداشتی
  • گرد گیری و شیشه پاک‌ کردن
  • شستن فرش و پرده ها
  • تمیز کردن قسمت های مشاع ساختمان مثل پارکینگ، پشت بام و آسانسور و راهرو
  • باغ بانی
  • خرید کردن
  • نگهداری از کودک و سالمند
  • و غیره

23

این افراد چه ویژگی دارند؟

مهم ترین نکته ای که در چنین مواقعی وجود دارد انتخاب کارگر است. قطعا می دانید که خانه برای هر کسی یک مکان امن است و شما نمی توانید هر کسی را به درون آن راه بدهید. زیرا خانه ی شما حریم شخصی شما است و قطعا یک سری مدارک و لوازم ارزشمند دارید که امکان به سرقت رفتن آن ها وجود دارد. دقت کنید که این در صورتی اتفاق می افتد که شما فرد مورد نظر را نشناسید و هیچ کس آن را تضمین نکند اما معمولا این افراد که از طرف شرکت ها به منزل شما می آیند شرکت تضمین کننده ی آن ها است. زیرا آن ها با یک فیلتر سخت گیرانه این  افراد را استخدام می کننو پس این افراد در کنار  حرفه ای بودن مورد اعتماد نیز می باشند. چنان چه کار تمیز کردن و گرد گیری دارید از خانم ها کمک بخواهید زیرا خانم ها از دقت و تمرکز بالا تری برخوردار هستند و کار را به نخو احسن انجام می دهند و اگر کار سنگین و سخت تری داشتید از آقایان کمک بخواهید‌

می توانید کارهای زیر را نیز انجام بدهید و به کار خود نظم بدهید

قبل از هر جایی به سراغ کشو ها ، زیر تخت و آشغال ها بروید. بهترین کار این است که هر چیز کهنه و به درد نخوری که دارید را دور بیندازید زیرا این وسایل سبب می شوند که خانه ی شما آشفته تر نشان داده شوند و این که درد سر خانه تکانی بیش تر شود تصور کنید که یک کمد به درد نخور دارید که سال ها است از او دل نمی کنید این کمد رنگ‌ و رو رفته سبب می شود که ظاهر خانه بد شود و هم‌ این که هر بار که می خواهید خانه تکانی کنید دغدغه جا به جا کردن آن را داشته باشید.  اگر دست و دل بازی دراورید کار خود را راحت تر می کنید و انباری و بالکن تمیز تر و مرتب تری خواهید داشت.

پذیرایی مهم ترین بخش خانه است

وقت آن رسیده است که یک تغییر و تحول اساسی به خانه ی خود بدهید پرده ها را کنار بکشید و یک آهنگ شاد و یا آرامش بخش بگذارید و به جان مبل ها و آواژور و دیگر وسایل تزئینی خود بیفتد و همه را جا به جا کنید و به خانه یک جان تازه ببخشید مطمئن باشید اگر این کار را با علاقه انجام بدهید خود را از درد سر های خانه تکانی نجات داده اید. زیرا این فکر شما است که این کار را به تفریح و یا یک درد سر عوض می کند. پس از این کار به سراغ بوفه و کتاب خانه ها بروید. شستنی ها را بشویید و آن‌ چیز هایی که باید با دستمال گرد و غبار را پاک کنید تمیز کنید. یک تابلو و گلدان جدید بخرید و به خانه ی خود یک جلای تازه ببخشید با ما همراه باشید تا به سراغ غول مرحله آخر برویم.

24

آشپزخانه درد سر ساز ترین بخش یک خانه است

آشپزخانه به خاطر اهمیت زیادی که در خانه دارد همیشه باید تمیز و عاری از چربی باشد و قطعا می دانید که به خاطر غذا درست کردن همیشه مورد حمله ی چربی ها قرار می گیرد. قبل از هر چیزی به سراغ لوازم درون‌ کابینت بروید و آن ها را تمیز کنید و برق بیندازید. سپس به سراغ هود و اجاق گاز بروید سعی کنید با اسلحه های قوی به سراغ این دو وسیله بروید. می توانید با یک ماده شوینده قوی قاتل تمام چربی های روی اجاق گاز و هود بروید. پس از آن به سراغ سایر لوازم برقی بروید و آن ها را نیز دستمال بکشید. می توانید به عنوان حسن ختام کار نیز بدنه و کف آشپزخانه را طی بکشید و آن وقت با خیال راحت از آشپزخانه بیرون بیاید.

آخرین نکته در رابطه با خانه تکانی

کمی فکر کنید که کدام بخش را جا انداختیم. بله درست حدس زدید سرویس بهداشتی جا مانده است. به جرات می توان گفت که نظافت سرویس بهداشتی به اندازه ی آشپزخانه مهم است. قطعا می دانید که اگر در نظافت سرویس های بهداشتی کم کاری کنید ممکن است دچار بیماری های پوستی و یا عفونتی شوید پس چنان چه قصد دارید کار خانه تکانی خود را خودتان بر عهده بگیرید از هیچ کدام از این مناطق غافل نشوید و چنان چه قصد دارید ‌کار را به شرکت های نظافتی بسپارید از آن ها بخواهید که با وسواس تمام کار نظافت را برای شما انجام بدهند هر چند که این افراد در کار خود خبره هستند و می دانند باید چه کنند اما خب باز هم همیشه اولویت با نظر مشتری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها