چرا هر کسب و کاری نیاز به یک سایت دارد؟

کد خبر: 1050673

اغلب افراد به این فکر می کنند که برای داشتن سایت فروشگاهی یا خدماتی می بایست چند ده میلیون تومان هزینه کنند و به همین خاطر هیچوقت سمت این کار نمی روند.اما دقت داشته باشید که گروه وبری با یک تیم بسیار عالی و قیمت های مناسب می تواند برای شما عزیزان یک سایت بسیار عالی طراحی کند و دیگر نیازی به استرس در این زمینه نیست.ما این تضمین را به شما می دهیم که بالاترین کیفیت ممکن با بودجه مورد نظرتان را برای شما فراهم کنیم و حتی اگر سایت کاملا اختصاصی می خواهید,ما می توانیم در مدت 1 الی 2 ماه تمام کارهایش از قبیل طراحی رابط کاربری در قالب PSD و پیاده کردن آن را انجام دهیم.

چرا هر کسب و کاری نیاز به یک سایت دارد؟

اغلب افراد و بازاریان عزیز این سوال را از خودشان می پرسند که وقتی من دارم ماهانه N میلیون تومان در میاورم چه دلیلی دارد که برای سایت هزینه کنم؟ اما دقت داشته باشید که اگر شما به شکل عادی می توانید 5 میلیون تومات در ماه درامد داشته باشید,قطعا با یک سایت و رسیدگی به آن می توانید درامدتان را تا 10 برابر افزایش دهید.این افزایش درامد کاملا واقعیست و ما به هیچ عنوان برای بازار گرمی و گرفتن پروژه یا کسب درامد این کار را انجام نمی دهیم.شاید برای شما سوال باشد که چطور می توانید به این درامد دست پیدا کنید,خا اگر شما مغازه یا دفتر داشته باشید حداکثر روزانه 50 الی 200 نفر وارد دفترتان خواهند شد و دیگر افرادی که در شهرهای مختلف زندگی می کنند اصلا اطلاعی از وجود کسب و کار شما نخواهند داشت! چه بسا اگر کیفیت و قیمت بسیار مناسبی هم داشته باشید.اما اگر یک سایت حرفه ای داشته باشید و آن را در موتورهای جستجو بالا بیاورید (سئو سایت),قطعا مشتریان زیادی از تک تک نقاط ایران پیدا خواهید که همه آنها باز هم مشتریان بیشتری برای شما خواهند آورد.

33

طراحی انواع سایت شرکتی,شخصی,خدماتی و فروشگاهی با وبری

اقا اصلا نیازی به نگرانی نیست که هزینه طراحی سایتتون چقدر میشه! چرا که ما در گروه وبری پلن های ارزان قیمتی داریم که می توانید با 2 میلیون تومان (به اندازه حقوق یک نفر هم نمی شود) یک سایت زیبا و حرفه ای برای خودتان داشته باشید که برای کسب و کارهای نوپا بسیار عالی و خوش قیمت است.دلیل اصلی که ما با قیمت پایین هم کار می کنیم این است که در آینده که پیشرفت زیادی در کسب و کارتان کردید,قطعا با ما تماس خواهید گرفت که سایتتان را ارتقا دهیم و سود اصلی ما در همان لحظه خواهد بود.الان شاید به این فکر کنید که با 2 میلیون تومان سایت خوبی نخواهید داشت! اما تنها کافیست یک سری به نمونه کارهای ما بزنید تا بیشتر متوجه کیفیت شوید.ما برای طراحی سایت شما نیاز به 1 الی 3 هفته زمان خواهیم داشت که شامل موارد مختلفی مانند طراحی لوگو,بنر گرافیکی و صفحات فرود می شود که هیچ شرکتی با همچین قیمتی این موارد را به شما نخواهد داد.

دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام مارکتینگ متفاوت است!

ما این ماه توی چند تا سایت مطرح ایران مقاله انتشار کرده ایم که توی همه آنها هم این موضوع را که خیلی باب شده به شما عزیزان توضیح داده ایم.شما وقتی اینستاگرام را باز می کنید,با تعداد زیادی از افراد رو به رو خواهید شد که درباره اینستاگرام و روش های رشد در آن مطالب زیاد و البته مفیدی را منتظر می کنند که واقعا جای تحسین دارند.اما نکته این است که تعداد زیادی از این افراد خودشان را دیجیتال مارکتر حرفه ای می دانند و تصور می کنند که دیجیتال مارکتینگ تنها در اینستاگرام خلاصه می شود و دیگر کانال های آن اصلا وجود خارجی ندارند! به هر حال این کار کاملا اشتباست و یک دیجیتال مارکتر تمام عیار باید حتی برنامه نویس هم باشد تا بتواند تمام جنبه های یک سایت,اپلیکیشن یا پروژه را درک کند.دقت داشته باشید که هیچ شخصی تنها با یک صفحه اینستاگرام 10 هزار تایی و فتوشاپ,دیجیتال مارکتر نخواهد شد و نباید در دام این تله ها بیوفتید.شاید از ما بپرسید که چرا داریم این حرف ها را به شما می زنیم؟ دلیلش این است که افراد زیادی را دیده ایم که پول های هنگفتی را به این افراد می دهند و در آخر چیزی نصبیشان نمی شوند و دیگر هم راهی برای بازگشت پول نخواهد بود...! 

34

دقت داشته باشید که ما,یعنی گروه وبری هم هیچ ادعایی در این زمینه نداریم و تنها می خواهیم پروژه های شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و شما آنقدر راضی باشید که تا آخرین لحظه همکاری را با ما ادامه دهید.امیدواریم صحبت هایی که در خط بالا انجام شد دل کسی را نشکانده باشد و تنها خواستیم شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم و این را بگوییم که دست در این زمینه زیاد شده و برای ورود باید یک نقطه مثبت متفاوت تری داشته باشید! اگر هم خواستید می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا به عنوان کار آموز (دورکار) در مجموعه ما فعالیت داشته باشید.

تضمینی در گوگل بالا باشید؟ اصلا امکان دارد؟ دروغی بزرگ!

 خیلی از افراد هستند که به شما تضمین این را می دهند که در جایگاه نخست نگهتان خواهند داشت که این حرف کاملا از روی بی تجربگی و بی منطقی می باشد و هیچکس نمی تواند همچین حرفی را بزند! گوگل هر ماه در حال آپدیت شدن می باشد و هر دفعه موارد جدیدی به آن اضافه یا از آن حذف می شوند و شما تنها باید با روش های درست کارتان را پیش ببرید تا همه کلمات کلیدی به مرور زمان بالا بیایند.ما هم در گروه وبری در تلاش خواهیم بود که سایت شما را بدون اسپم کردن یا تولید محتوا بی کیفیت بالا بیاوریم و خودتان بعد از مدتی تغییرات را احساس خواهید کرد.برای شروع تنها کافیست با شماره پشتیبانی 09050642428 تماس داشته باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها