محصولات نوین تندیس

کد خبر: 1050672

11

تندیس چیست؟

تندیس پیکره‌ای است که اغلب به هدف یادآوری یا به نمایش گذاشتن وجود یک انسان، شیء، حیوان یا واقعه ساخته می‌شود. به کسی که تندیس می‌سازد پیکرتراش می‌گویند که با حجم‌سازی تفاوت دارد. مجسمه‌های بسیاری برای بزرگ‌داشت وقایع تاریخی ساخته شده‌اند. مجسمه‌ها ممکن است به یادبود بزرگان تاریخ ساخته شوند، همچون مجسمه مهاتما گاندی و بسیاری مجسمه‌ها نیز به عنوان هنری عمومی به نمایش گذاشته می‌شوند. معدودی مجسمه‌ها خود به مظهری از تاریخ بدل می‌شوند، مانند مجسمه آزادی در ایالات متحده. یک نفر انسان هم می تواند یک مجسمه باشّد . مجسمه‌ها می‌توانند از مواد مختلفی چون گچ، فایبرگلاس، فلزاتی همچون طلا، نقره و برنز، انواع سنگ‌ها مانند سنگ مرمر و ساخته شوند و بسته به موارد استفاده در اندازه‌های مختلفی وجود دارند:  مجسمه‌های کوچک را تندیسک نیز خوانده‌اند. مجسمه‌هایی که تنها سر و شانه را به تصویر می‌کشند نیم‌تنه نامیده می‌شوند. و به مجسمه‌هایی که در آن‌ها تنها شکل سر تصویر شده باشد، سردیس گفته می‌شود.  تندیسک‌هایی که به عنوان یادبود در مراسم‌های مختلف اهدا می‌شود را در ایران با همان عنوان تندیس می‌شناسند.

 

کاربرد تندیس چیست؟

می توانید برای تقدیر از افراد مورد نظرتان از انواع مختلف این تندیس بهره بگیرید بیشتر افراد تمایل دارند از تندیس پلکسی ساده تندیس فلزی یا تندیس حجمی و انواع تندیس با متریال متفاوت استفاده کنند

اما امکان ساخت دو بعدی و سه بعدی این تندیس ها وجود دارد که می توانید چهره ی افراد، لوگو یا آرم تجاری یا نشان جشنواره خاصی را به شکل دو بعدی و سه بعدی طراحی کنید.

 در بیشتر مواقع بدنه تندیس ها به آرم یا لوگو یا نمادهای مختلف اختصاص یافته و متن تقدیر در پایه ی چوبی یا فلزی آن حکاکی می شود.

لوح تقدیر چیست؟

لوح تقدیر انواع متعددی دارد که به عنوان یادگاری، تقدیر و تشکر و امروزه بیشتر به عنوان تبلیغات به افراد می دهند.

لوح تقدیرها می توانند از متریال های مختلفی مانند چوب، بافت یا پارچه، فلز یا پلکسی گلاس ساخته شده باشند.

در حال حاضر فلز و پلکسی گلاس به عنوان پرکاربرد ترین متریال در ساخت این محصول شناخته می شوند.

لوح تقدیر را معمولا در مراسم ویژه، جشنواره ها، مسابقات و برای قدردانی از افراد اهدا می کنند.

در سال های اخیر از لوح تقدیر به عنوان یک گزینه ی تبلیغاتی استفاده می کنند.

افراد می توانند با چاپ لوگو یا آرم تبلیغاتی خود این لوح ها را به دیگران هدیه بدهند.

12

مزایای استفاده از لوح تقدیر و تشکر چیست:

از مزایای استفاده از لوح تقدیر و تشکر این است که حس وفاداری مخاطبان به نهاد یا سازمان مربوطه افزایش می دهد.

به دلیل وجود لوگو و آرم نهاد اهدا کننده باعث می شود که نوعی تبلیغات محسوب شده و باعث آشنایی بیشتر افراد با برندها خواهد شد.

متن لوح تقدیر باید از مضمون مناسبی برخوردار باشد در کل این لوح را برای تقدیر و تشکر افراد به ایشان هدیه می دهند.

تفاوت اصلی تندیس و لوح تقدیر و تشکر در مقدار متن آن ها است.

بج سینه چیست؟

بج سینه به شکل نشان تجاری یا لوگوی برند بر روی لباس کارکنان سازمان ها و شرکت های تجاری نصب می شود. همچنین در ارگان هایی مانند ارتش برای نشان دادن درجه و رتبه استفاده شده در برخی مواقع نام و نام خانوادگی افراد بر روی آن حک می شود مانند پزشکان و پرستاران و بر روی لباس نصب می شود.

بج سینه به دو دسته فلزی و غیر فلزی تقسیم می شود.

بج های سینه غیر فلزی معمولا از پلاستیک و پلکسی ساخته می شود.

به شکل معمول شرکت ها و سازمان ها علاقه مند هستند از جنس فلزی این محصول استفاده کنند و دلیل آن نیز دوام بالا و شکل ظاهری زیباتر آن نسبت به دیگر متریال های به کار رفته در این محصول است.

13

اهمیت بج سینه:

اهمیت استفاده از بج سینه و انواع آن در سال های اخیر برای شرکت ها و سازمان ها قابل توجه بوده و با توجه به ساخت انواع مختلف این محصول مدیران می توانند. با سلیقه و پسند خود مناسب ترین نوع این محصول را در طرح خاص و منحصر به فرد سفارش و تهیه نمایند.

پوشش دهی پلی استر یکی دیگر از کارهایی می باشد که با سفارش کاربران و مخاطبان اجرا شده و باعث روشن و براق تر شدن بج می شود.

از این رو در اولویت انتخاب و سفارش بسیاری از مخاطبان واقع می شود.

این نوع از محصول و انواع آن توسط کارکنان و مدیران در جلسات مهم و ضروری بر کت و مقنعه شان نصب می شود که نشان از هویت کاری و برند تجاری شان می باشد.

و کمتر سازمان ها و شرکت هایی وجود دارد که از تهیه و استفاده از بج امتناع  کنند.

هر یک از بج ها در طرح های خاص با توجه به نوع فعالیت و کسب و کار افراد تولید شده و با نصب آن بر سینه خود

نماد محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند و تصویر بسیار جذاب و زیبایی را از کسب و کار و فعالیت خود نشان می دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها