دانلود جدیدترین آهنگ های سال 1400 با ترافیک نیم بها داخلی

کد خبر: 1051129

به گزارش فردا نیوز، امروز برای شما کاربران عزیز به معرفی بهترین وب سایت های مجاز دانلود رایگان موزیک خواهیم پرداخت پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید:

همان طور که می دانید تعداد وب سایت های موزیک آنقدر زیاد است که انتخاب بهترین رسانه خیکی مشکل شده است اما ما تعدادی از بهترین رسانه های موزیک را به شما معرفی میکنیم که هم رایگان می باشند هم  سرورهای ان ها در کشور واقع شده اند و ترافیک دانلودی از آن ها نیم بها محاسبه خواهد شد:

2- ویولن موزیک

وب سایت ویولن موزیک به ادرس اینترنتی (https://violinmusics.com) یکی از بهترین وب سایت های دانلود آهنگ های مجاز ایرانی می باشد که اهنگ ها را با بالاترین کیفیت و کاور اصلی به همراه متن ترانه در اختیار شما قرار می دهند این وب سایت از بخش های متنوعی تشکیل شده است:

Mto4oU8cXXin

با مراجعه به این وب سایت می توانید لیستی از خواننده های محبوب موسیقی پاپ را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هر خواننده می توانید به آرشیو آهنگ ها و موزیک ویدیوهای آن دسترسی داشته باشید.

دانلود از این وب سایت نیم بها می باشد و به دلیل واقع شدن سرورهای آن در ایران سرعت لودینگ بسیار بالایی دارد.

از بخش دانلود مداحی می توانید با آرشیوی از مداحی های شنیدنی ویژه تمام مناسبت ها دسترسی داشته باشید همچنین به زودی گلچین بهترین نوحه ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

2- گیتار موزیک

وب سایت بعدی ما گیتار موزیک به آدرس(https://guitarmusics.com) می باشد که یکی از پربازدیدترین و بهترین سایت های موزیک ایرونی و خارجی می باشد. در این سایت آرشیو خواننده های مشهور موسیقی پاپ و فول آلبوم آن ها در دسترس می باشد.

mrMSiNAPmxYo

گیتار موزیک نزدیک به 2 سال است که شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر میزبان کاربران زیادی می باشد از جمله ویژگی های آن عبارتند از:

  • آپدیت روزانه
  • آگاهی سریع از آهنگ های جدید
  • قالب کاربر پسند
  • لینک های دانلود پرسرعت
  • کیفیت بالای آهنگ ها(MP3 320)
  • سرعت لودینگ بسیار بالا

3- بی تاب موزیک

از جمله سایت های نوپا می باشد که می تواند با قوی تر کردن آرشیو خود می تواند به یکی از بهترین سایت های موزیک تبدیل شود این سایت برخلاف 2 سایت قبل فاقد ویژگی ترافیک نیم بها می باشد اما آهنگ ها با کاور اصلی و 2 کیفیت 320 و 128 در دسترس می باشند.

امیدواریم توانسته باشیم با معرفی بهترین وب سایت ها موزیک انتخاب و دسترسی شما را به موزیک های مورد علاقه تان تسریع ببخشیم از اینکه تا انتها این مقاله را مطالعه فرمودید متشکریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها