5 ترفند خانم‌های شیک هنگام استفاده از ساعت زنانه

کد خبر: 1051325

ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم‌ها اصول و قواعد خاص خودش را دارد و اگر به درستی رعایت نشود ممکن است به استایل شما صدمه بزند. خانم‌های شیک انتخاب‌های هوشمندانه‌ای دارند که کمک می‌کند بدون اینکه لازم باشد هزینه زیادی بپردازند همیشه متفاوت و آراسته به‌نظر برسند. انتخاب‌هایتان در درجه اول به سلیقه شما مرتبط است اما همیشه راهی هست که بین سلیقه شخصی خودتان و اصول دنیای مد تعادل برقرار کنید.  در این مطلب 5 ترفند مهم که کمک می‌کند ساعت زنانه خود را با انواع لباس‌ها ست کنید به شما معرفی می‌کنیم

Untitled

چرا ست کردن لباس با ساعت مچی مهم است؟

اغلب افراد دوست دارند یک ساعت داشته باشند و آن را با استایل‌های مختلف خود ست کنند اما در عمل این کار چندان عملی نیست و هر استایلی ساعت زنانه مخصوص به خود را می‌طلبد، در غیر اینصورت ممکن است مرزهای بدتیپی جابه‌جا شود و معمولا مردم در این مورد خیلی بی‌رحم هستند و ممکن است عدم تناسب لباس‌هایتان را به روی شما آورند که چندان خوشایند نیست، برای اینکه چنین چیزی را تجربه نکنید چند راهکار ساده وجود دارد.

  1. ساعت مچی خود را با استایلتان هماهنگ کنید

در دنیا هر سال چندین مدل ساعت زنانه تولید می‌شود و تنوع طرح‌ها بسیار زیاد است، ممکن است با دیدن یک ساعت عاشق آن شوید و دلتان بخواهد هرچه سریع‌تر آن را بخرید. این روزها با وجود امکان خرید اینترنتی و با چند کلیک می‌توانید ساعت را بخرید اما اگر موقع خرید دقت نکنید ممکن است بعدا پشیمان شوید.

قبل از سفارش هر ساعتی اول از خود بپرسید آیا این مدل و طرح با استایل من هماهنگی دارد یا نه. همه ما معمولا از یک استایل خاص پیروی می‌کنیم و برای انتخاب خود هم دلایل شخصی زیادی داریم، اگر هنگام خرید ساعت این نکته را فراموش کنید ممکن است یک ساعت زیبا داشته باشید که نتوانید با هیچ کدام از لباس‌هایتان آن را بپوشید. خانم‌های شیک هیچ‌گاه از روی هیجان خرید نمی‌کنند بلکه چیزهایی را می‌خرند که با نوع پوشش آن‌ها هماهنگ باشد.

  1. موقع انتخاب لباس و ساعت زنانه به محلی که می‌روید هم توجه کنید

قرار است به کجا بروید، افرادیکه در آنجا حضور دارند چطور افرادی هستند، اگر موقع رفتن به یک پیک نیک یا سفر دوستانه یک ساعت مجلسی جواهر نشان به دست داشته باشید حتما همراهان شما متعجب می‌شوند و به نظرشان آدم خودنمایی جلوه می‌کنید.

به عنوان یک خانم شیک پوش هنگام خرید ساعت مچی باید به جزئیات دقت زیادی داشته باشید، یکی از خط قرمزهایی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که ساعت را در کجا قرار است استفاده کنید. استفاده از ساعت اسپورت با استایل مجلسی اشتباهی است که نباید مرتکب شوید، چون شما را بی‌تفاوت نشان داده و ممکن است باعث سرزنش‌تان شود.

همچنین هنگام انتخاب ساعت زنانه بهتر است به سراغ مدل‌های ظریف و ویژه خانم‌ها بروید، بسیاری خانم‌ها همچنان که از لباس‌های مردانه استقبال می‌کنند بدشان نمی‌آید که ساعت مچی مردانه هم به دست ببندند اما این ساعت‌ها دست شما را بیش از اندازه کوچک نشان می‌دهد و مناسب خانم‌ها نیستند. تنوع مدل‌های زنانه به اندازه‌ای هست که از مدل‌های موجود بتوانید دلخواه خود را پیدا کنید و نیازی به خرید مدل‌های مردانه نیست.

بنابراین اگر ساعت مچی و استایل شما هماهنگ باشد اما متناسب با جمع و مجلسی که در آن حضور نباشد هم یک خطای تاکتیکی در دنیای مد مرتکب شده‌اید که شما را بدتیپ می‌کند.

  1. ساعت  باکیفیت بخرید

چه بخواهید و چه نخواهید ساعت شما نشانگر سلیقه و نگرش شما به زندگی است، اگر یک ساعت تقلبی به دست ببندید باعث می‌شود تصویر و وجهه شما در نظر دیگران خراب شود. لازم نیست ساعت‌های گرانقیمت بخرید تا شیک پوش باشید، می‌توانید به جای برندهای لوکس از ساعت‌های زنانه باکیفیت معمولی استفاده کنید.

داشتن یک ساعت معمولی با قیمت مناسب خیلی بهتر از به دست بستن یک ساعت فیک که ناشیانه شبیه ساعت‌های برندهای معروف طراحی شده است به نظر می‌رسد.

برای اینکه بتوانید یک ساعت باکیفیت بخرید باید شناخت خوبی از برندها داشته باشید و از مراکز معتبر هم ساعت خود را تهیه کنید.

  1. چرم با چرم، فلز با فلز

اگر بند ساعت شما چرمی است رنگ و طرح آن باید با کفش چرمی، کمربند و هر بخش دیگر استایل شما که در آن چرم بکار برده شده هماهنگ باشد. بندهای فلزی ساعت از نظر رنگ و شکل باید با تمام زیورآلات و اکسسوری‌های فلزی که استفاده می‌کنید و همچنین بخش‌های فلزی لباس شما هماهنگ باشد، درغیراین‌صورت استایل شما آشفته به نظر می‌رسد و جلوه خود را از دست خواهد دارد.

اگر به غیر از بند ساعت هیچ بخش دیگری از نوع پوشش شما چرمی نیست برای احتیاط آن را با کفش خود ست کنید تا یک تناسب در استایل شما ایجاد شود.

  1. آنتیک‌ها از قانون تبعیت نمی‌کنند

ساعت‌های قدیمی و آنتیک که از نظر احساسی یادآوری خاطرات زیادی هستند و از سوی دیگر آنتیک به شمار می‌آیند از قاعده ست کردن تبعیت نمی‌کنند. این ساعت‌ها نمایانگر تاریخ و ریشه‌های شما هستند و هر جا که تشخیص می‌دهید باید اصالت خود را یادآوری کنید، می‌توانید از ساعت‌های قدیمی که ممکن است از اجداد شما باقی مانده باشد استفاده کنید.

یک ساعت آنتیک خودش به ستاره استایل شما تبدیل می‌شود و خیلی حرف‌ها در مورد شما می‌زند، پس هنگام استفاده از آن لازم نیست خیلی نگران مد باشید.

شما میتوانید با وارد شدن به فروشگاه اینترنتی نیک گالری انواع مدل ها را مقایسه و انتخاب کنید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها