سرانجام زیمنس چه شد؟ آیا نمایندگی زیمنس درتهران وجود دارد؟

کد خبر: 1052810

آیا بازهم طرفداران زیمنس می‌توانند محصولات اصل و باکیفیت این شرکت آلمانی را در ایران خریداری کنند؟‌ 

این روزها بحث حضور شرکت‌های خارجی در بازار ایران داغ است. تحریم‌های اخیر باعث شده‌است که، محصولات برخی شرکت‌های خارجی دیگر در بازار وجود نداشته باشند. برندهایی که سال‌های زیادی در سطح بازار در حال رقابت بودند، حال دیگر اثری از آنها دیده نمی‌شود. نگرانی مشتریانی که در سطح بازار محصولات مورد علاقه خود را پیدا نمی‌کنند، قابل درک است. افرادی که سال‌ها پیش محصولی را خریداری کرده‌اند و حال نیاز به خدمات پس از فروش دارند سردرگم هستند. آیا بازهم می‌توانیم محصولات و قطعات موردنیاز خود را از نمایندگی‌های معتبر زیمنس تهیه کنیم؟آیا بازهم می‌توانیم از خدمات پس از فروش محصولات خارجی استفاده کنیم؟

زیمنس

زیمنس یک شرکت آلمانی است که در حوزه‌های صنعت، انرژی، سلامت، زیرساخت و صنایع شهری فعالیت می‌کند. پایگاه اصلی و مرکز مدیریتی کمپانی زیمنس در شهرهای مونیخ و برلین آلمان مستقر است. واحد اتوماسیون صنعتی زیمنس از بخش‌های پرفروش این شرکت است. شهرت جهانی و برتری سیستم‌های اتوماسیون صنعتی زیمنس علاوه بر کیفیت بالای محصول، بیشتر به دلیل تعهد کمپانی زیمنس به مهندسی برتر و فناوری می‌باشد. پیشرفت چشمگیر فناوری اتوماسیون صنعتی زیمنس به ویژه در زمینه‌ی ساخت پی ال سی، طرفداران این برند را افزایش داده است. جالب است که بدانید زیمنس در سال 1867 حق تجاری ماشین دینام را به نام خود ثبت کرد و پس از ده سال به تولید انبوه رسید. سابقه درخشان بیش از 170 سال این شرکت و محصولات با کیفیت آن، زیمنس را به یک برند جهانی معتبر تبدیل کرده‌است. خبر خوش آن است که، نمایندگی‌های رسمی و فعال زیمنس همچنان به کار خود در ایران ادامه می‌دهند. اگر شما از مشتریان قدیمی زیمنس هستید یا به تازگی قصد خرید محصولات آن را دارید، با خیال آسوده به نمایندگی های رسمی زیمنس مراجعه کنید.

پارس اتوماسیون توانا نمایندگی زیمنس در تهران

 نمایندگی‌های فروش محصولات زیمنس در تمام دنیا وجود دارند. خوشبختانه زیمنس در ایران همچنان با قدرت در دسترس است.

یکی از نمایندگی‎های فعال شرکت زیمنس در تهران، پارس اتوماسیون توانا شعبه لاله زار است. این شرکت در زمینه اتوماسیون صنعتی، بهبود و تولید سیستم‌های اتوماسیون، پی ال سی زیمنس و ارائه مشاوره در پروژه‌ها فعالیت دارد. این روزها واردات محصول اورجینال و باکیفیت کار بسیار سختی است. پارس اتوماسیون توانا به عنوان نمایندگی رسمی زیمنس در تهران محصولات کمپانی را مستقیما به کشور وارد می کند و پس از انجام کارهای محصولات وارداتی آنها را در سطح کشور توزیع می کند. پس خیالتان راحت باشد؛ شما به محصولات اورجینال و باکیفیت زیمنس دسترسی دارید. کلیه تجهیزات این شرکت به مدت 6 ماه گارانتی می‌شوند. با توجه به دارا بودن متخصصین اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف، کلیه محصولات این شرکت شامل 3 سال خدمات پس از فروش است. محصولات اورجینال، پشتیبانی قوی، قیمت مناسب، استعلام قیمت فوری و فروش های ویژه از خدمات این شرکت است. 

نمایندگی زیمنس پارس اتوماسیون توانا با راه اندازی سایت، انتخاب و خرید محصول را برای مشتریان آسان کرده‌است. برای اطلاع از لیست موجودی انبار شرکت به آدرس ایترنتی

(https://parssiemens.com/) مراجعه کنید. در فروشگاه سایت می‌توانید انواع پی ال سی زیمنس، کلید هوایی، کلیدمینیاتوری، کلید حرارتی، کنتاکتور، فشارضعیف، فشار متوسط و دیگر محصولات را با قیمت و جزئیات کامل ببینید.

اگر به تازگی با اتوماسیون صنعتی و محصولات زیمنس آشنا شده اید، حتما از وبلاگ شرکت بازدید کنید. آن‌دسته از افرادی که اطلاعات زیادی از اتوماسیون صنعتی، پی ال سی زیمنس، لوگو زیمنس و... ندارند، کارشناسان شرکت و وبلاگ کمک زیادی به آنها خواهند کرد.

r6ZnvLpHl3VP

آینده شرکت زیمنس

کارشناسان و متفکران زیمنس فرایند تولید یک محصول در آینده را این‌گونه بیان کرده‌اند. فرایند تولید در آینده نزدیک، دچار تحول اساسی خواهد ‌شد و این مشتری است که دستور سفارش محصول منحصربه‌فرد و خاص خود را صادر کرده و در یک فرایند تولید صنعتی آن را به‌صورت هوشمند دریافت خواهد‌‌کرد. همین نگاه و چشم انداز آینده برای انتخاب زیمنس یک دلیل محکم و کافی است. پارس اتوماسیون توانا به عنوان نمایندگی رسمی زیمنس در تهران واردکننده انواع پی ال سی زیمنس، کنتاکتور زیمنس، لوگو زیمنس و... می تواند شما را در انتخاب و خرید محصول مناسب کمک کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها