زندگی شخصی خواننده محسن ابراهیم زاده + بیوگرافی

کد خبر: 1052993

در میان خوانندگان موسیقی سبک پاپ، محسن ابراهیم زاده یکی از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود. او به عنوان یک خواننده‌ی جوان و نوظهور توانسته است خود را در دل افراد زیادی جا کند و با صدای دلنشینش خاطرات خوشی برایشان بسازد. دلایل زیادی برای محبوبیت محسن ابراهیم زاده وجود دارد که طرفداران او را ترغیب می‌کند تا بیشتر علاقمند به دانستن بیوگرافی و ماجراهای زندگی شخصی او شوند. اگر شما هم از علاقمندان صدای محسن ابراهیم زاده هستید، ادامه‌ی این مطلب را بخوانید به طور قطع آشنایی کامل با محسن ابراهیم زاده برای شما جذاب خواهد بود.

GG4LzHjGz4eq

محسن ابراهیم زاده از قرائت قرآن تا رسیدن به خوانندگی

محسن ابراهیم زاده خواننده جوان و پرتلاش ایرانی در هفدهمین روز از شهریور سال 1366 در تربت حیدریه چشم به جهان گشود. جالب است بدانید محسن ابراهیم زاده در ابتدا به یادگیری قرائت قرآن پرداخت و تلاوت قرآن را از سن 14 سالگی به خوبی انجام می‌داد، این خواننده شهریور ماهی پس از سال‌ها پا به عرصه خوانندگی گذاشت، او پای درس اساتیدی مشهور در حوزه موسیقی نشست تا تبدیل به یکی از بهترین خوانندگان پاپ کشور شود. ابراهیم زاده که بسیار به تیپ خود رسیدگی می‌کند، در حدود 1.66 قد دارد و البته با وجود محبوبیت ظاهری و کاری هنوز هم مجرد است.

علاقمندی‌های شخصی محسن ابراهیم زاده را بدانید!

به طور قطع برای شما به عنوان یک طرفدار دو آتیشه مهم است که بدانید محسن ابراهیم زاده به چه موضوعات یا مسائلی علاقمند می‌باشد. طبیعتاً اولین علاقه‌ی محسن ابراهیم زاده خوانندگی است، اما این جوان خوش صدا به رشته‌ی ورزشی فوتبال بسیار علاقمند بوده و یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم فوتبال پرسپولیس می‌باشد. بنابراین طبیعی است که بسیاری از پرسپولیسی‌ها هم طرفدار محسن ابراهیم زاده باشند.

شروع فعالیت ابراهیم زاده از چه زمانی بوده است؟

همانطور که گفته شد، این خواننده‌ی جوان پس از سال‌ها تلاوت قرآن پا به عرصه خوانندگی گذاشت زمان دقیق آغاز به کار او به سال 1388 باز می‌گردد. اگرچه او خوانندگی را با بازخوانی یکی از آهنگ‌های تورج شعبانخانی آغاز کرد، اما خیلی زود با خواندن یک تیتراژ تلویزیونی مشهور و محبوب شد. تیتراژ برنامه مهتاب به عنوان تجربه‌ی اولین کار تلویزیونی محسن ابراهیم زاده موجب شد که به رونق بسیاری برسد. سپس با همکاری هنرمندانی همچون معین راهبر، شهاب اکبری، مصطفی مومنی و... موزیک‌های بسیاری را تولید و منتشر کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خواهش
  • دونه دونه
  • دوست دارم
  • کی میدونه
  • تنهایی
  • منو دلتنگی
  • بارون
  • بازم برف
  • از سر عادت
  • آشوب
  • ارباب عاشقی
  • چقدر زود
  • شب گردی
  • عاشق شدن
  • تو یار منی

SlMODiUS5mFk

تعدادد آهنگ‌هایی که محسن ابراهیم زاده خوانده است بیش از 80 موزیک می‌باشد، این نکته خود نقطه‌ی عطفی در رابطه با محبوب شدن این خواننده‌ی جوان خواهد بود. عموماً طرفداران سبک پاپ خوانندگانی را دنبال می‌کنند که مابین انتشار آهنگ فاصله‌ی زیادی نیندازند و یا برای انتشار موزیک جدید همواره در تلاش باشند.

محسن ابراهیم زاده جایگزین مرتضی پاشایی شد!

شاید این تیتر کمی تعجب برانگیز به نظر برسد، اما بسیاری از افراد و علاقمندان به موزیک معتقدند محسن ابراهیم زاده جایگزین مرتضی پاشایی در سبک پاپ شده است. اگرچه صدای او با صدای مرتضی پاشایی برابری نمی‌کند اما به اندازه او خوش صدا و دلنشین می‌خواند، از طرفی همکاری محسن ابراهیم زاده با مهدی کرد تهیه کننده و مدیر برنامه مرتضی پاشایی، مهدی احمدوند و ... موجب شد تا او را بهترین جایگزین برای مرتضی بدانند. از شروع همکاری محسن ابراهیم زاده با مهدی کرد دوران به اوج رسیدن او نیز می‌توان نام برد. اولین کنسرت او نیز در شهریور سال 94 به تهیه کنندگی مهدی کرد روی استیج رفت.

مهمان برنامه‌های تلویزیونی و معروفیت بیشتر

یکی از بزرگ‌ترین عواملی که منجر به مشهور شدن و محبوبیت بیشتر این خواننده پاپ شد، دعوت شدن او به برنامه‌های تلویزیونی می‌باشد. محسن ابراهیم زاده در برنامه عیدانه محمدعلیزاده، برنامه منو شما آرش ظلی پور و... دعوت شد و برنامه‌های پخش شده با حضور او بسیار مورد استقبال ببیندگان تلویزیونی قرار گرفته است. بخش مهمی از طرفداران برنامه‌های تلویزیونی با حضور محسن ابراهیم زاده طرفداران او هستند، چراکه این خواننده اجرای زنده یا غیرزنده آهنگ در برنامه‌های تلویزیونی داشته است. علاقمندان به آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را با صدای محسن ابراهیم زاده به عنوان آهنگ پیشواز ایرانسل یا همراه اول خود نیز انتخاب نمایند.

q9HObLxfu2S2

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده

عموماً طرفداران پر و پا قرص محسن ابراهیم زاده اجازه نمی‌دهند حتی ساعتی از انتشار آهنگ جدید او بگذرد و با مراجعه به یک وبسایت دانلود موزیک اقدام به دانلود و گوش دادن آهنگ او خواهند کرد. در واقع میزان دانلود و بازدید از وبسایت‌های انتشار دهنده آهنگ است که نشان می‌دهد یک خواننده چقدر طرفدار دارد. به علاوه طرفداران واقعی این خواننده پاپ آلبوم‌های او را خریداری می‌کنند و همواره پای ثابت کنسرت‌های او هستند. بنابراین از آنجا که محسن ابراهیم زاده طرفدار بسیار زیادی دارد آهنگ‌های او هم دانلود بسیار زیادی در وبسایت‌های مختلف دارد، البته اینکه از کدام سایت انتشار دهنده‌ی آهنگ استفاده می‌کنید در لذت بردن شما از شنیدن آهنگ تاثیر دارد، می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

بهترین وبسایت برای دانلود موزیک کدام است؟

انتخاب رسانه‌ی مناسب برای دانلود آهنگ موجب می‌شود که موزیک مورد علاقه‌ی خود را با کیفیت بالا و سرعت بسیار عالی دانلود نمائید. یکی از بهترین رسانه‌های پخش آهنگ و موزیک خوانندگان ایرانی { تک موزیک } می‌باشد، تک موزیک که مملو از آهنگ‌های شاد و غمگین با صدای خوانندگان خوش صدای کشور است یکی از بهترین رسانه‌ها محسوب می‌شود زیرا خدمات بسیار خوب با سرعت بالا ارائه می‌دهد. در تک موزیک شما می‌توانید موسیقی مورد نظر خود را با متن آن دریافت نمائید و شنیدن آن لذت ببرید، افزون بر این تک موزیک یک ویژگی‌ دیگر نیز دارد که موجب پرطرفدار شدن آن می‌شود.

جالب است بدانید تک موزیک علاوه بر امکان دانلود آهنگ، امکان دانلود مداحی مادحین اهل بیت را نیز در وبسایت قرار داده است تا افراد علاقمند بتوانند مداحی مورد علاقه‌ی خود را به راحتی دانلود نمایند. بنابراین تک موزیک یک رسانه جامع و کامل برای دانلود آهنگ و مداحی به شمار می‌رود که همیشه در دسترس است. به راحتی در تک موزیک آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده را جستجو کنید، دانلود کنید و لذت ببرید...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها