لوله های فولادی موجود در فروشگاه آهن 118

کد خبر: 1052989

صنعت ساختمان سازی امروزه با توجه به گسترش و توسعه در فروش محصولات آن، پیشرفت زیادی کرده است. از این رو استفاده و فروش مصالحی که در این صنعت کاربرد دارند افزایش یافته است. به همین دلیل فروشگاه آهن 118 با هدف فروش بسیاری از مصالح ساختمانی و صنعتی که در جنس های متنوعی از جمله فلز ، آهن ، و مفتول می باشند، فعالیت خود را در سال 1386 آغاز کرد.

اما با گذشت زمان و گسترش مجموعه خود توانست در سال 1392 با جذب نیروهای متخصص تر و حرفه ای تر فروشگاهی اینترنتی با راندمان کاری بالا تاسیس نماید و در این سال فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. اکنون پس از گذشت بیش از 10 سال با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه فروش محصولاتی مانند انواع میلگرد از جمله میلگرد آجدار و ساده ، پروفیل ، و انواع لوله همچون لوله گالوانیزه و لوله مانیسمان به نامی آشنا و سایتی معتبر در عرصه آهن آلات تبدیل شده است.

مجموعه آهن 118 با سابقه ای که تا کنون از طریق اعتماد مشتریان به خود جلب کرده است، قصد دارد با کارشناسی و بررسی اگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی، این مجموعه را به شرکتی معتبر در ارائه خدماتی متمایز با شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها، و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید.

کیفیت بالا و منطبق با استاندارد های جهانی، پرسنل متخصص و مجرب، احترام به اصول مشتری مداری و تولید و فروش بر مبنای نیاز های جامعه صنعتی از مهم ترین نقاط برجسته مجموعه آهن 118 است. همچنین پذیرش اختصاصی مشتریان و ارائه محصول با کیفیت بالا، قیمت مناسب و وجود تنوع محصول همراه با انعطاف پذیری در فروش، این مجموعه را از سایر مجموعه های مشابه متمایز نموده است و موجب شده تا همواره پاسخگوی نیاز های بازار داخلی و خارجی باشد تا از این طریق نیز بتواند در رشد و پیشرفت کشور و صنعت خرید و فروش آهن آلات نقش موثر و ویژه ای داشته باشد.

محصولات آهن 118 دارای تنوع بالایی در کاربرد می باشد که شامل انواع لوله های فلزی و فولادی از جمله لوله گالوانیزه ، لوله صنعتی ، لوله مانیسمان و.. می شود.

18kLMJIKmhRS

تاریخچه لوله و استفاده از لوله های فولادی به اوایل دهه 1800 میلادی باز می گردد که ماده اصلی آن از متریال فولاد می باشد. به زبان ساده، لوله فلزی قطعه ای استوانه ای شکل و توخالی است که در سیستم های لوله کشی به منظور انتقال مایعات، گازها و گاها جامدات کاربرد دارد. به عبارت دیگر وسیله ای جهت حفاظت مواد داخل لوله از محیط بیرونی آن است. لوله های فلزی و فولادی در انواع مختلف تولید می شوند که دسته بندی آن ها به شرح زیر است:

  • لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه انواعی از لوله های فلز های می باشند که توسط فلز روی که به صورت مذاب می باشد پوشانده شده اند. این پوشش بر روی لوله های گالوانیزه سبب جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی آن ها می شود، از این می توان نتیجه گرفت مقاوت این لوله ها بسیار بالا می باشد.

از این لوله در تجهیزات تهویه مطبوع، سیستم آبرسانی منازل و گلخانه ها ، دکل های مخابراتی کابل برق و.. اشاره کرد. لوه گالوانیزه در بعضی موارد جهت تخلیه فاضلاب به کار می رود، اما در حالت کلی اصلی ترین کاربرد ان جهت انتقال آب و گاز و یا در گلخانه می باشد.  

  • لوله سیاه

لوله سیاه به ان دسته از مقاطع با آلیاژ کربن اطلاق می گردد که بر خلاف لوله های گالوانیزه هیچ پوششی بر روی آن قرار نگرفته است. به دلیل سطح تیره رنگ این نوع لوله ها که از طریق اکسید شدن آهن بر روی آن ایجاد شده است، به ان لوله سیاه گفته می شود.

از لوله سیاه در مواردی که نیاز به مقاومت بالا در برابر فشار دارد نمی توان استفاده کرد اما استفاده از آن ها در ساخت سازه های فلزی، جهت انتقال مایعات و گاز ها رایج می باشد.

  • لوله مانیسمان

لوله مانیسمان لوله بدون درز و بدون برش است که هیچ نوع جوشکاری بر روی آن صورت نگرفته است و در اصطلاح به ان لوله سیمی لس گفته می شود. این لوله ها در مواردی استفاده می شود که عملیات تحت فشار و دمای بالا قرار گیرد. که دلیل آن قابلیت دوام بالای این نوع لوله می باشد. و ساختار و مقاومت یکنواختی که این محصول دارد در محیط هایی با خورندگی بالا قابل استفاده می باشد.

  • لوله داربستی

لوله داربستی از ابتدای تمدن بشری استفاده شده است تا ساخت بنا های بلند را امکان پذیر سازد. این نوع لوله ها قابلیت تحمل بار با وزن بالا را دارا می باشند و در واقع نسبت به باز گسترده وزنی مقاوم هستند. این نوع لوله ها در دو نوع درز دارد  وبدون درز موجود می باشند که نوع بودن درز ان از ایمنی بیشتری برخوردار است.

SpPdrZxjv33a

لوله های داربستی به دلیل مصرف بالایی که در ساختمان سازی و پروژه های ساخت و ساز دارد، نیاز به یک راهنمای خرید و مشاوره دارد. بنابراین برای خرید لوله داربستی مناسب، باید با توجه به محل مورد استفاده خود، جنس و اندازه این محصول، آن را انتخاب نمایید. و نکته مهم تری که باید در نظر داشته باشید سلامت فیزیکی این محصولات است؛ زیرا داربست به طور مستقیم با جان افراد در ارتباط است و کوچکترین اشتباه می‌تواند خسارات غیر قابل جبرانی را به همراه داشته باشد. از این رو نیاز است که با مشاواران و متخصصان مجموعه آهن 118 در این خصوص خرید انواع لوله ها مشورت کرده و با توجه به اطلاعاتی که این مجموعه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، محصول مورد نظر خود را به صورت اصولی تهیه نمایید.

جهت خرید شما عزیزان، مجموعه آهن 118 این امکان را فراهم آورده است که پیش از خرید بتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه از طریق شماره تماس 54473_021 در ارتباط بوده تا بتوانید از مشاوره رایگان آن ها نیز بهره مند شوید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها