با سه کلیک ویزای امارات بگیر

کد خبر: 1053815

ویزای گردشگری امارات دوباره برای ایرانیان صادر می‌شود.

کشور امارات به دلیل شیوع ویروس کرونا مدت‌‌ها بود که مرزهای خود را به روی گردشگران ایرانی بسته بود، اما از چند ماه گذشته به دلیل پیگیری مسئولان سفارت ایران در ابوظبی و دبی این مشکل برطرف شده است و این کشور دوباره مرزهای خود را به روی گردشگران ایرانی باز کرده است و امیدها برای از سرگیری تور دبی بیشتر شده است .

امارات متحده عربی یک کشور مدرن در حوزه خلیج فارس است که همواره به دلیل داشتن شهر دبی با آسمان خراش‌های مشهور و فروشگاه‌‌های مجلل، هتل‌های لوکس و رستوران‌های پر زرق و برق و گران قیمت از شهرت بالایی در سراسر جهان برخوردار است. جاذبه‌های طبیعی و گردشگری زیادی در امارات متحده عربی وجود دارد که آن را به یک کشور پرطرفدار در میان گردشگران تبدیل کرده است. امارات متحده عربی برای دریافت ویزای خود شرایط خاصی دارد که در ادامه شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

 

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

 

  •  
  •  
  •  

 

 

 

 

شرایط دریافت ویزای امارات

برای دریافت ویزای امارات نمی‌توان روندی مشابه کشورهای خارجی طی کرد. در سایر کشورها درخواست ویزا به سفارت کشور مربوطه تحویل داده می‌‌شود اما در امارات این مسئله زیر نظر اداره مهاجرت و وزارت کار این کشور انجام خواهد شد. البته مسافران نمی‌‌توانند به طور مستقیم درخواست ویزای خود را به اداره مهاجرت این کشور ارائه کنند، بلکه باید کفیل آن‌ها این کار را انجام دهد. برای ویزای توریستی، آژانس گردشگری و شرکت‌های هواپیمایی، کفیل محسوب می‌‌شوند و برای ویزاهای کاری، شرکتی که فرد را استخدام کرده است، کفیل خواهد شد. همچنین افرادی که در امارات ساکن باشند می‌‌توانند کفالت یک مسافر خارجی را برعهده بگیرند. در واقع کفیل ضمانت می‌کند که مسافر پس از اتمام مدت اعتبار ویزای خود به کشور خود باز خواهد گشت.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای امارات

 مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای امارات شامل موارد زیر می‌شود:

  • فرم درخواست ویزای امارات
  • کپی رنگی از پشت و روی کارت ملی
  •  کپی رنگی همه صفحات شناسنامه
  •  یک قطعه عکس ۳ * ۴ با پس زمینه سفید
  •  بلیط رفت و برگشت
  •  کپی تاییدیه رزرو هتل
  •  داشتن اعتبار حداقل ۷ ماه در گذرنامه

توجه داشته باشید؛ چنانچه فردی به صورت انفرادی تقاضای ویزا داشته باشد، باید چک و ضمانت نامه بانکی نیز ارائه کند.

انواع ویزای امارات

ویزای توریستی، تحصیلی، کاری، درمانی، ترانزیتی، مولتی و فوری

  •  ویزای توریستی تنها ۱۴ روز اعتبار دارد که البته می ‌توان مدت زمان آن را به سه ماه افزایش داد و تمدید کرد. کفیل ویزای توریستی شرکت‌‌های هواپیمایی و آژانس‌های گردشگری و هتل‌ها هستند.
  • برای ویزای تحصیلی اعتباری ۵ ساله صادر می ‌شود و باید دانشگاه یا مرکز آموزشی که فرد قصد تحصیل در آن را دارد، مدرک تاییدیه پذیرش به اداره مهاجرت و کار ارائه کند.
  •  ویزای کاری سه سال اعتبار دارد و مدارک مورد تایید را شرکتی که فرد را استخدام کرده است به اداره کار و مهاجرت ارائه می‌کند. همچنین در ویزای کاری و تحصیلی فرد می‌تواند به همراه خانواده خود به امارات مهاجرت کند.
  •  ویزای درمانی برای پیگیری امور درمانی و پزشکی بیمارانی که قصد دارند در امارات درمان شوند، صادر می‌شود و اعتبار آن سه ماهه خواهد بود. البته در صورت نیاز به افزایش مدت درمان، این مدت زمان قابل تمدید خواهد بود. ویزای ترانزیتی تنها برای حمل بار صادر می‌شود و ۴۸ ساعت یا 96 ساعت اعتبار دارد و قابل تمدید نیست و زمان ورود و خروج فرد نیز در مدت اعتبار محاسبه نخواهد شد.
  •  ویزای مولتی برای کسانی مناسب است که قصد دارند در مدت زمان داشتن ویزا چند بار به امارات وارد شوند و از آن خارج شوند.
  •  ویزای فوری نیز برای افرادی مناسب است که برای سفر به امارات عجله دارند. البته هزینه دریافتی این ویزا نسبت به سایر ویزاها  گران‌‌تر است و مدت زمان آن قابل تمدید نخواهد بود.

توجه داشته باشید هزینه دریافت ویزاها بسته به نوع آن‌ها با یک دیگر متفاوت است و مسافر باید با در نظر گرفتن شرایط خود ویزایی که برای وی مناسب‌‌تر است را انتخاب کند. توجه داشته باشید چنانچه فردی بیش از مدت زمان اعتبار ویزای خود در کشور امارات بماند، باید جریمه‌های نقدی سنگینی پرداخت کند و یا حتی ممکن است به زندان بیافتد. پس لازم است حداقل تا ده روز پس از تمام شدن تاریخ اعتبار، ویزای خود را تمدید کنید.

شرایط دریافت ویزای امارات پس از شیوع کرونا

متقاضیان باید چهار روز پیش از سفر به امارات تست کرونای پی سی آر، انجام دهند. البته کودکان زیر ۲ سال از این امر مستثنی هستند. توجه داشته باشید که مراکز مورد تایید امارات برای انجام تست کرونا در تهران بیمارستان عرفان‌نیایش، آزمایشگاه پاتولوژی ایران و آزمایشگاه کاویان است. در اصفهان نیز آزمایشگاه نوبل مرکز مورد تایید امارات محسوب می‌شود. مسافران باید اصل گواهی تست کرونای خود را به همراه یک کپی از آن به مسئول پذیرش فرودگاه ارائه کرده، و فرم خود اظهاری را تکمیل کنند. همچنین باید بیمه نامه مسافرتی معتبر داشته باشند.

سایر نکات مهم

دختران مجرد زیر ۴۰ سال باید حتماً یک نفر همراه داشته باشند و بلیط رفت و برگشت خود به همراه هتل محل اقامتشان را مشخص کنند.  ویزای عادی ۱۴ روزه بین ۷ تا ۱۰ روز کاری صادر می‌شود و ویزای فوری بین ۱ الی ۳ روز کاری صادر خواهد شد. دختران و پسران زیر ۱۸ سال نمی‌‌توانند به تنهایی ویزای امارات را دریافت کنند. البته پسران زیر ۱۸ سال با ارائه شناسنامه پدر و مادر می‌توانند ویزای امارات را دریافت کنند. درخواست‌های ویزای کمتر از شش روزه برای ویزای امارات پذیرفته نخواهد شد. دقت کنید باید فرودگاهی که قصد دارید از طریق آن وارد امارات شوید را مشخص کرده، در برگه درخواست ویزا نام آن را ثبت کنید. همچنین توجه داشته باشید چنانچه از سفر خود به امارات منصرف شدید حتماً باید این موضوع را اطلاع داده، ویزای خود را کنسل کنید. در غیر این صورت برای شما امتیاز منفی ثبت خواهد شد و در خواست‌های آینده شما برای دریافت ویزا به احتمال خیلی زیاد رد می‌شود.

 

قیمت ویزای امارات با توجه به نوع آن متفاوت است. در سال ۲۰۲۰ ، ویزای 48 ساعته ۱۰ دلار آمریکا هزینه داشته و غیرقابل تمدید بوده است. ویزای ۹۶ ساعته نیز غیرقابل تمدید بوده و ۳۰ دلار آمریکا هزینه داشته است. ویزای توریستی یک ماهه، سینگل و مولتی و سه ماهه، سینگل و مولتی به ترتیب 90، 175، ۱۹۰ و ۴۶۰ دلار آمریکا هزینه داشته‌اند. چنانچه فرد بدون تمدید مدت اعتبار ویزای خود، پس از اتمام مدت اعتبار، در این کشور بماند در روز اول ۱۰۰ درهم امارات و از روز دوم به بعد، روزانه ۲۰۰ درهم امارات باید جریمه بپردازد.

شما برای دریافت ویزای امارات تنها کافیست مدارک خود را به کارشناسان مربوطه‎ی بخش صدور ویزای سه کلیک و دلتابان( (deltaban.comارائه دهید تا در کمترین زمان و بدون هیچ دغدغه‌ای تدارک سفر دلنشینی را برای خود بچینید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

آدرس سایت:

https://deltaban.com

https://3click.com

شماره تماس: 02122222426

آدرس:خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد پلاک 1166

ایمیل:info@deltaban.com  و info@3click.com

و همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید.

https://deltaban.com/reissuance-uae-visa/

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها