کار در تورنتو از رویا یا واقعیت

کد خبر: 1054478

وقتی صحبت از مهاجرت به کانادا و ادامه زندگی در یکی از استان های آن می شود، مطمئنا شهرهایی مثل تورنتو، ونکوور و مونترال اولین اسامی هستند که به ذهنتان خطور می کنند. چرا که درباره استان های مهم کانادا بیشتر شنیده اید، درباره آن ها اطلاعات بیشتری در دسترس تان بوده و معمولا در تلویزیون و رسانه ها بیشتر به معرفی این شهرها پرداخته شده است.

تورنتو با جمعیت ایرانیان زیادی که در آن زندگی می کنند، به تهرانتو معروف شده است و در خیابان های آن از مغازه نان سنگک فروشی تا چلو کبابی ایرانی را می توانید ببینید. از طرفی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کاناداست که به لحاظ تجاری و اقتصادی اهمیت زیادی برای این کشور دارد. چند فرهنگی در کانادا که ملیت های گوناگون از سراسر جهان را در خود جای داده، شامل حال تورنتو هم می شود و این شهر زیبای کانادا، دارای فرهنگ های متنوع، مناظر طبیعی فوق العاده و چشم اندازهای بی‌نظیر در باب آینده کاری و زندگی مرفه است.

شاید به همین خاطر است که عده بسیاری از کارگران بین المللی تورنتو را به عنوان خانه جدید خود انتخاب می کنند. اگر شما نیز قصد کار در تورنتو را دارید و می خواهید اطلاعات مهمی درباره این شهر و شرایط کار در آن کسب کنید، باید بگوییم که جای خوبی آمده اید. ما در این مقاله همه زیر بم زندگی کاری در تورنتو و مهاجرت کاری به کانادا را برای شما خواهیم گفت.

شما واجد شرایط کار در کانادا هستید؟

تورنتو استقبال خوبی از مهاجران می کند و همواره رفتار دوستانه ای را با آن ها دارد. بنابراین گرفتن ویزای کاری کانادا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی راحت تر می باشد. چنانچه عزم خود را جزم کرده و می خواهید دل به دریا بزنید و برای کار، روانه کانادا شوید، بهتر است قبل از مهاجرت به کانادا، ابتدا روش مهاجرت کاری به این کشور را بررسی کنید. بسیاری از مهاجرین، سعی دارند که مهاجرت خود را با سیستم Express Entry  پیش ببرند. بنابراین با کسب امتیاز در موارد گوناگون، تلاش می کنند که امتیازشان به حد نصاب شرایط کار در کانادا برسد. در سایت immigration.ca نیز که یک منبع خارجی است، درباره این روش مهاجرتی و سیستم اکسپرس انتری صحبت شده است.

یکی از راه های خوبی که می تواند نشان دهد که آیا صلاحیت مهاجرت کاری به کانادا را دارید، آن است که برای کسب خدمات مهاجرتی به موسسات معتبر مراجعه کنید. یکی از موسساتی که خدمات فوق العاده ای را برای مهاجرت به کشورهای گوناگون از جمله کانادا ارائه می دهد، موسسه مهاجرتی پارسی کانادا است که می توانید صلاحیت خود را در وب سایت آن با پر کردن فرم ارزیابی متوجه شوید. دانستن الزامات واجد شرایط بودن، قبل از هر اقدامی، می تواند باعث صرفه جویی در وقت و سرمایه شما شود.

کاریابی در تورنتو را با این روش ها امتحان کنید

یکی از فاکتورهای مهمی که باید در مهاجرت کاری به آن توجه کنید،آن است که کانادا یا به عبارت بهتر، شهر تورنتو کانادا، چه  نوع مشاغلی را بیشتر پذیرش می کند و به چه تخصص هایی نیاز دارد؟

از آنجایی که تورنتو شهر اصلی خدمات مالی کانادا است، مسلما مشاغل مربوط به امور مالی شانس بیشتری برای  پذیرش در آن دارند. صنایعی همچون فناوری اطلاعات، شاخه های مهندسی یا مرتبط با کامپیوتر، پزشکی و پرستاری و حتی استارتاپ های نو نیز، جایگاه خوبی در این کشور دارند.

اگر سفری به کانادا داشته باشید یا از طریق سایت های کاریابی آنلاین این کشور اقدام به یافتن شغل مورد نظرتان کنید، مطمئنا می توانید به نتایج خوبی برسید. شبکه های اجتماعی نظیر لینکدین هم همیشه شرکت های معتبری را به شما معرفی می کنند و شما با ارتباط گرفتن با کارفرمایان آن ها می توانید شانس دریافت جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی در کانادا را بدست بیاورید.

اینترنت و رسانه های آنلاین نیز، همیشه بستر مناسبی برای یافتن فرصت های ایده آل و جدید هستند. اگر تلاش خود را بکنید می توانید واسطه سا کارفرمایی را بیابید و یا به واسطه دوستانی که در تورنتو پیدا می کنید، فرصت یافتن شغلی مناسب را برای خود فراهم کنید.

 

چه مشاغلی در تورنتو منتظر شما هستند؟

ممکن است فکر اینکه در کشوری خارجی کار کنید، برایتان کمی دلهره آور باشد و فکر کنید شاید نتوانید از پس آن برآیید. قدم گذاشتن در بازار کار کانادا و در شهر بزرگی مثل تورنتو، تجربه فوق العاده ای است. با وجود این واقعیت که سال 2020 همه افراد به دنبال حل مشکلات اقتصادی با یافتن یک کار مناسب و پردرآمد هستند، تورنتو به عنوان چهارمین شهر بزرگ آمریکای شمالی می تواند مکان خوبی برای تحقق این هدف باشد. هزاران نفر با کسب و کارهای گوناگون می توانند کمک های سازنده و قدم های موثری را اول در رشد و توسعه زندگی کاری و شخصی خود و سپس در جهت رشد و پیشرفت کانادا بردارند. در زیر چند شغل پر تقاضا در تورنتو را به شما معرفی می کنیم تا شانس بیشتری برای کار در کانادای دوست داشتنی بدست بیاورید.

  • پزشکی
  • پرستاری
  • مهندسی
  • رانندگی
  • تدریس
  • حسابداری و امور مالی
  • برنامه نویسی

 

می خواهید ویزای کار کانادا را بگیرید؟

اخذ ویزای کاری کانادا و ماندن در کانادا از جمله روش هایی می باشد که در نهایت منتهی به اقامت دائم این کشور می شود و شاید به همین علت باعث شده است که در نزد افراد محبوبیت بسیاری داشته باشد. برای اینکه بتوانید ویزای کاری این کشور را از آن خودتان کنید در ابتدا بایستی با شرایط عمومی و کلی کار در این کشور آشنایی داشته باشید.

شرایط کار در کانادا با وب سایت پارسی کانادا به سادگی برای شما انجام می گیرید. کافیست که به این وبسایت مراجعه نموده و فرم ارزیابی مهاجرتی موجود در آن را تکمیل کنید. اگر شرایط شما برای مهاجرت کانادا محیا باشد و مثلا تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشید، مدارک خود را جمع آوری کرده باشید و به عبارتی آماده کار در کانادا باشید، کارشناسان پارسی کانادا تا موفقیت نهایی شما در مهاجرت کاری به تورنتو، همراه شما خواهند بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها