فروش نایلون شیرینگ

کد خبر: 1055225

نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ امروزه در سطح وسیعی در سراسر جهان برای بسته بندی محصولات استفاده می شود . فیلم شیرینک چینش محصول را آسان تر می کند .هم چنین باعث جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی محصول شما می گردد . نایلون شیرینگ می تواند به صورت تک لا و یا 2 لا (تونلی) تولید شود . نایلون شرینگ بنا بر سفارش و نوع مصرف مشتری ، با فرمولاسیون مخصوص از مواد اولیه خانواده  پلی اتیلن LDPE  تولید می شود .

شرکت باران پلاست به عنوان تولید کننده نایلون شیرینگ در این عرصه فعالیت های گسترده ای دارد.

 این نایلون ها برای بسته بندی محصولات و کالاها مورد استفاده قرار می گیرد نایلون های شیرینگ  مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش داشته و می توان از این محصول به عنوان عایق حرارتی نیز استفاده کرد.

شکل ظاهری از تفاوت‌های میان نایلون استرچ و نایلون شیرینگ

در ادامه مطلب نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ باید به تفاوت‌های ظاهری آن اشاره کنیم. با خرید نایلون شیرینگ و نایلون استرچ چه اتفاقی در شکل ظاهری محصول بسته بندی شده ایجاد می‌شود؟ همانطور که گفته شد خرید نایلون استرچ توسط تولیدکنندگان و صنایعی انجام می‌شود که محصولات بزرگی را بسته بندی می‌کنند و یا قصد بسته بندی محصولات به همراه پالت را دارند.

 اما با خرید نایلون شیرینگ می‌توان ظاهر زیبایی را برای بسته بندی بوجود آورد و حتی در صورتی که نوع چاپدار آن خریداری و مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند زیبایی بسته بندی را دو چندان کند.

نایلون شیرینگ ها بهترین چسبندگی را با اعمال حرارت بر روی محصول ایجاد می‌کنند و به همین ترتیب می‌توانند زیبایی به مراتب بهتر و بیشتری را ایجاد نمایند.

تفاوت قیمت نایلون شیرینگ و نایلون استرچ

در اینجا و در رابطه با مطلب نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ باید به قیمت این نایلون‌ها نیز اشاره کنیم که می‌تواند یکی از تفاوت‌های این دو نایلون باشد. قیمت نایلون شیرینگ و همچنین قیمت نایلون استرچ هر دو مناسب است و چندان هزینه‌ای را برای شما و در بسته بندی ایجاد نخواهد کرد.

 قیمت نایلون استرچ و همچنین قیمت نایلون شیرینگ هر یک به نوع مواد اولیه ای بستگی دارد که در تولید آنها مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت نایلون شیریگ و نایلون استرچ هایی که از بهترین مواد اولیه تولید شده اند با نایلون‌های بی کیفیت و نامرغوب متفاوت است و بالاتر می‌باشد.

در قیمت این نایلون‌ها ابعاد تاثیر بسیار زیادی دارد و در صورتی که ابعاد و حجم بیشتری از نایلون را سفارش دهید مطمئناً قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. تفاوت قیمت نایلون استرچ و نایلون شیرینگ تحت تاثیر چاپدار بودن و یا نبودن آنها نیز متفاوت می‌باشد. نایلون شیرینگ و نایلون استرچ هایی که بصورت چاپدار و سفارشی تولید می‌شوند مطمئناً از قیمت بالاتری برخوردار هستند و باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

 البته طرح دار بودن و سفارشی بودن نایلون در تبلیغات محصول و برند تاثیر بسیار زیادی دارد.

ابعاد نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ در ابعاد گوناگونی در بازار موجود می باشد و ضخامت و ابعاد این نایلون ها بستگی به نوع و سایز محصول شما دارد. این نایلون ها را می توان با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مختلف تولید کرد.

قیمت نایلون شیرینگ

کیفیت از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نایلون های شیرینگ می باشد. مواد اولیه به کار رفته در ساخت نایلون های شیرینگ بر روی کیفیت و قیمت این نایلون ها تاثیر بسیار زیادی دارد. ضخامت و ابعاد این محصول باعث تغییر قیمت نایلون های شیرینگ می شود.

ضخامت نایلون شیرینگ

از نایلون های شیرینگ برای حفاظت از محصولات در برابر ضربه و آسیب استفاده می کنند. بنابراین باید متناسب با نوع محصول خود ضخامت آن را تعیین کرد. نایلون های شیرینگ را می توان در ضخامت های مختلفی تولید کرد.

خرید نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ پوشاننده خوبی بر روی محصولات بوده و از این رو باید به کیفیت آن توجه زیادی کرد. کیفیت نایلون های شیرینگ تاثیر زیادی بر روی میزان مراقبت این محصول از کالای شما دارد به همین دلیل باید این نایلون را از فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری نمایید.

برای خرید نایلون شیرینگ و نایلون استرچ و البته نایلون حبابدار و نایلون عریض بصورت غیر حضوری می‌توانید تنها با یک تماس اطاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان باران پلاست کسب نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

تولید کننده نوار خطر زرد رنگ

نوار خطر (نوار ایمنی) از دیگر محصولات با کیفیت فروشگاه ناب پلاستیک است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. نوار خطر و یا نوار ایمنی را میتوان از تجهیزات ایمنی نام برد که برای هشدار بسیار مناسب میباشد. نوار خطر از متریال هایی همچون پی وی سی و یا پلی اتیلن تولید میشوند که نوع پلی اتیلن آن کاربرد بیشتری دارد.

از نوار خطر (نوار ایمنی) برای موارد زیر استفاده میشود:

1.  از نوار ایمنی برای فضای سبز توسط شهرداری استفاده زیادی میشود.

2. پرسنلی که برای انجام کارهای مخابراتی مشغول به کار هستند از نوار خطر استفاده میکنند.

3. صنایعی که در زمینه تولید و استفاده از موادشیمیایی فعالیت میکنند بمنظور هشدار به مردم و رهگذران از نوار خطر استفاده میکنند.

4. راه سازی ها و به طور کلی سازمان های مرتبط با راهسازی از نوار خطر یا نوار ایمنی برای هشدار به رانندگان استفاده میکنند.

5. هشدار پروژه های آب و فاضلاب.

6.  هشدار آتش نشانی.

البته نوار خطر موارد استفاده بیشتری دارد ولی در موارد نام برده شده از کاربررد بالاتری برخوردار هستند. در ساخت نوار ایمنی و خطر از رنگ های متعددی استفاده میشود که هر کدام نشان دهنده یک مفهوم است:

1. نوار خطر سفید قرمز برای موارد آتش سوزی در یک نقطه به کار میرود.

2.  از نوار خطر سفید مشکی برای علامت گذاری در راهروها استفاده میشود.

3. نوار خطر زرد بنفش برای خطر تشعشعات به کار میرود.

4. نوار ایمنی سفید سبز برای کمک های اولیه.

5.  نوار خطر سفید آبی برای دستگاه هایی که با مشکل برخورده اند و معیوب میباشند به کار میرود.

6. نوار خطر سفید نارنجی بمنظور ترافیک و هشدارهای ترافیکی مناسب میباشد.

7.  نوار خطر زرد مشکی برای خطرات فیزیکی به کار میرود.

برای خرید نوار خطر و یا نوار ایمنی باید متراژ مورد نیاز خود را تعیین کنید. میتوانید هر اندازه که نوار ایمنی نیاز دارید را به صورت متری تهیه نمایید.

نوار خطر از ویژگی منحصربفردی برخوردار است که میتواند در برابر کشش و همچنین عوامل محیطی بسیار مقاوم باشد.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت http://www.baranplast.irمراجعه نمایید

تلفن همراه: 09127009600

تلفن کارخانه: 02155293304

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها