معرفی امکانات وب سایت بهترین آژانس مسافرتی برای رزرو تورهای داخلی و خارجی

کد خبر: 1055259

این روزها تکنولوژی به خصوص در بعد اینترنتی با سرعت زیاد در حال پیشرفت است. هر روز تعداد زیادی اپلیکیشن موبایلی و وب سایت شروع به کار می کنند. بنابراین حوزه های مختلف تجاری باید خودشان را با تکنولوژی های جدید وفق بدهند.

یکی از فعالیت های مهم در جهان، حوزه گردشگری و مسافرت است. آژانس های مسافرتی به عنوان پرچم دار این حوزه هر روز آپدیت شده و با سرعت تمام در اینترنت رشد کرده و به جذب مسافران برای سفرهای توریستی داخلی و خارجی می پردازند.

یکی از حرفه ای ترین مجریان اصلی و تخصصی سفر و گردشگری که سالیان زیادی است با یاری خداوند بی نهایت مهربان به برنامه ریزی و اجرای تورهای مسافرتی داخلی (ایرانگردی) و خارجی (جهانگردی) مشغول است و بالاترین درصد رضایت مسافرین را تا به حال داشته، آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر با آدرس وب سایت:

https://faragasht.com 

است. این آژانس به اختصار، فارا گشت خوانده می شود همگام با تکنولوژی روز پیش می رود. در این مقاله به معرفی وب سایت فارا گشت می پردازیم و با امکانات گسترده آن آشنا می شویم. تا هر زمان که قصد داشتید به سفری  فوق العاده و هیجان انگیز بروید به راحتی بدانید چطور و از کجا تور مسافرتی دلخواهتان را با ارزان ترین قیمت و کامل ترین خدمات رزرو کنید.

 

صفحه اصلی وب سایت فارا گشت چه مواردی برای شما دارد؟

صفحه اصلی یا همان هوم یکی از دروازه های اصلی ورود به وب سایت یک آژانس مسافرتی و هواپیمایی است.

در این صفحه قرار است شما با ماهیت کلی این سیستم آشنا شوید. از خدماتی که ارائه می دهند تا رنگ سازمانی.

این روزها که مردم زیاد عجله دارند و می خواهند فورا به خواسته شان برسند، سرعت رسیدن به مقصد خیلی مهم می شود. بنابراین در طراحی سایت آژانس فارا گشت، این مسله مهم را در نظر گرفتیم تا شما به راحتی و با سرعت تمام به قسمتی که مدنظرتان است برسید.

هنگام درج آدرس اینترنتی و وارد شدن به سایت، طبق عکسی که مشاهده کردید، عکس زیبایی از یکی از مقصدهای فوق العاده مسافرتی خواهی دید تا بدانید آدرس را درست آمده اید.

در زیر آن بعد از اسم آژانس، به معرفی تورهای داخلی یا همان تور ایرانگردی پرداختیم و پس از آن شما را با تورهای خارجی یا همان تور جهانگردی آشنا می کنیم. عکس و لینک صفحه شهرها و کشورهای مهم را نیز در زیر هر کدام قرار دادیم که به راحتی و با کلیک یا تاچ کردن روی آن ها، وارد صفحه تور مسافرتی دلخواهتان شوید. این مسله سرعت رسیدن به هدف شما را سریع تر می کند. همان طور که قول دادیم.

 

تورهای ایام ویژه و تعطیلات فارا گشت

بعد از لیست های اسم برده شده، می رسیم به بخش تورهای ایام ویژه آژانس فارا گشت. ایام ویژه به زمان هایی گفته می شود که تعطیلات یا مراسمات خاصی در تاریخی مشخص اتفاق افتاده است.

برای مثال تورهای نوروز، فارا گشت یکی از مجریان برتر تورهای مسافرتی نوروزی به مقاصد مهم و توریستی ایران و جهان. هر سال با تعدادی از بهترین هتل هایی که از نظر کیفیت و خدمات جزو تاپ ترین ها هستند قرار داد می بندیم و تور لیدرهای حرفه ای سفرهای نوروزی را استخدام می کنیم تا مسافران بتوانند تعطیلات عید را با بهترین خدمات به سفر و گردشگری بپردازند. برنامه های مختلف هیجان انگیز در شب سال نو و یا هفته اول و همین طور هفته دوم نوروز یا عید، برای شما خاطره انگیز ترین سفر نوروزی را می سازند.

از دیگر مراسمات مهم یا همان ایام ویژه می شود به کریسمس یا ژانویه اشاره کرد که یکی از معروف ترین و پر مخاطب ترین تورهای فارا گشت هستند. برنامه های شاد تفریحی و سیاحتی در کشورهای مهم خارجی تور ژانویه یا تور کریسمس فارا گشت رو در لیست انتخاب مسافران قرار داده است.

از طرفی برای مسافرینی که سفرهای زیارتی را ترجیح می دهند و می خواهند برنامه های مذهبی و دینی داشته باشند، این خبر خوب را بدهیم که در ایام ویژه سال مثل شهادت ها، ولادت ها و زیارت مخصوص ها، تورهای زیارتی فوق العاده داریم. زیارت مخصوص امام رضا در تور مشهد یا زیارت امام علی، امام حسین و ابوالفضل عباس در تور کربلا

بخشی از این تورها هستند.

به لیست بالا تورهای لحظه آخری و ویژه برای تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات چند روزه را نیز باید اضافه کنید. این تورها با ارزان ترین قیمت برای مسافران اجرا می شوند.

 

معرفی بهترین و پر طرفدارترین تورها

یکی دیگر از جذاب ترین قسمت های سایت فارا گشت، بخش معرفی بهترین تورهای ماه و پر طرفدارترین تورهای مسافرتی اخیر است.

این بخش هر دو هفته یک بار آپدیت می شود تا شما در جریان بهترین های ماه قرار بگیرید. کارشناسان ما، روز پایانی سفر هر مسافر تماس گرفته و نظر سنجی می کنند. از کیفیت پرواز، قطار و اتوبوس گرفته تا خدمات هتل و برنامه های گشت از جاهای دیدنی. با این تحقیقات علاوه بر این که با سلیقه مسافر آشنا می شویم تا در مسافرت های بعدی خدمات بهتر و طبق سلیقه به ایشان ارائه دهیم، به ما کمک می کند تا در جریان کامل جزییات هر هتل و شرکت هواپیمایی یا قطار قرار بگیریم تا به مسافران جدیدمان به روز ترین اطلاعات را بدهیم.

البته هر چند وقت یکبار مدیریت آژانس آقای سیامک ندیمی و یا کارشناسان به شهرهای مختلف سفر می کنند تا از نزدیک خدمات هتل ها، رفتار کارکنان و امکانات شرکت های مختلف حمل و نقل هوایی و زمینی را از نزدیک مشاهده و امتیاز دهی کنند تا با خیال راحت برای مسافران تور رزرو کنیم.

در ادامه امکانات صفحه اصلی وب سایت نیز جدید ترین مقاله های بخش وبلاگ فارا گشت برای راحتی دسترسی شما قرار داده شده است.

 

منوی تور داخلی یا ایرانگردی

ایران پر است از شهرهای مختلف که هر کدام جذابیت های فوق العاده و منحصر به فرد توریستی دارند. تورهای داخلی فارا گشت از پر مخاطب ترین تورها در بین مسافران است. در منوی بالا اگر روی منوی تور داخلی بروید لیست تور داخلی را خواهید دید. با کلیک یا تاچ روی هر کدام از آن ها وارد صفحه شهر دلخواهتان می شوید و با هتل ها، قیمت و خدمات گشت و ترانسفر آن آشنا می شوید.

2

شهرهای مهم توریستی تور ایرانگردی:

تور مشهد هوایی و زمینی، این تور شما را به زیارتی از جنس طلا دعوت می کند. زیارت امام رضا روح شما را صفا می دهد. در کنارش هم کلی تفریحات منتظر شما هستند. از شاندیز و طرقبه گرفته تا پارک های آبی مشهور شهر مشهد. مقبره فردوس در توس هم که دیگه نیازی به توضیح ندارد.

تور کیش و تور قشم، دو تا از بهترین جزایر ایرانی برای مسافرت. محاله بشه از آفتاب دل انگیز و ساحل زیبای آن ها چشم پوشی کرد. تازه می توانید از تفریحات و بازی های دریایی و آبی و لذت کشتی سواری نیز بهر ببری.

تور چابهار، بندری فوق العاده که اخیرا مورد توجه خیلی از مسافران قرار گرفته. جاذبه های بکر و تکرار نشدنی مثل روستای درک و دریاچه صورتی و کوههای گل افشان تا کوههای مریخی.

تور تبریز و تور سرعین، دو تا از خوش آب و هواترین شهرهای ایران برای سفر. لذت آب گرم های طبیعی سرعین و چشیدن طعم غذاهای خوشمزه و محلی تبریز را نمی شود فراموش کرد.

تور شیراز، تور یزد، تور اصفهان و تور کرمان، چهار شهر تاریخی و فرهنگی ایران که انقدر جاهای دیدنی و جاذبه دارند که حداقل باید چند روز را در آن ها سپری کنی تا شاید بخشی از لذت های آن ها را درک کنید. از تخت جمشید و مقبره کوروش کبیر بگیر تا زیارتگاه چک چک و میدان نقش جهان بروید و در نهایت به باغ شاهزاده ماهان برسید.

 

منوی تور خارجی یا جهانگردی

در منوی بالایی سایت، منوی تور خارجی قرار گرفته. در این بخش شما می توانی به صفحه بهترین تورهای خارجی که امنیت بالایی دارند را مشاهده کنید. ارزان ترین تور خارجی که پر از جاذبه های گردشگری هستند منتظر شما می باشند.

3

کشورهای مهم توریستی تور خارجی:

تور ارمنستان، تور گرجستان و تور باکو، کشورهایی در همسایگی ایران با فرهنگی نزدیک به ما ایرانی ها. جالب این جاست این کشورها با این که به عنوان تورهای خارجی رزرو می شوند اما قیمت بالایی ندارند و در رده تورهای به صرفه قیمتی هستند.

تور استانبول و تور آنتالیا، فکر نمی کنم کشور ترکیه نیازی به معرفی داشته باشد. همه ما ایرانی ها این کشور را خوب می شناسیم و میدانیم که یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین تورهای نیزدیک ایران، تورهای ترکیه است.

تور هند و تور روسیه، پیشنهاد ویژه فارا گشت به شما رزرو تور هند یا تور روسیه است. در هند از سه شهر دهلی، آگرا و جیچور دیدن می کنید و در روسیه از دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ. این تورها یک هفته ای هستند و مطمئنم که خاطره انگیز ترین مسافرت شما خواهند شد.

تور کربلا، اگر دلتان هوای کربلا و نجف کرده، الان دیگه وقتشه. تورهای یک هفته ای کربلا که در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا برنامه های زیارتی و بازدید خواهید داشت. اقامت در هتل های درجه الف از اولیت های ما برای شما است.

 

منوی هتل های داخلی

اگر می خواهید از سرویس رزرو هتل و محل اقامت فارا گشت استفاده کنید، در پایین سایت یعنی قسمت فوتر منوی هتل های داخلی قرار گرفته.

وقتی وارد این صفحه بشوید. اسامی شهرهای مهم توریستی که هتل های خوب و با امکاناتی مسافر پسند دارند را برای شما قرار دادیم. با کلیک یا تاچ کردن روی عکس یا اسم هر کدام وارد صفحه مربوطه می شوید. در آن جا اسامی هتل ها، قیمت ها و عکس های هر هتل را می توانید ببنید و محل اقامتی طبق سلیقه را رزرو کنید.

 

وبلاگ تخصصی گردشگری

از دیگر بخش های مهم و جذاب سایت فارا گشت، منوی وبلاگ گردشگری است. وقتی وارد وبلاگ شوید، به ترتیب از جدیدترین تا قدیمی ترین مقاله های تخصصی گردشگری را می توانید ببنید.

وبلاگ تقسیم شده است به چند زیر دسته که هر کدام مختص یک شهر یا یک کشور طراحی شده است. برای مثال وبلاگ تخصصی چابهار شما را با جاهای دیدنی، جذابیت ها و اخبار جدید این شهر آشنا می کند. به همین ترتیب شهرهای دیگر

پیشنهاد می کنم قبل از رزرو تور سری به این وبلاگ ها بزنید و از جاذبه های و آخرین اخبار گردشگری شهر یا کشوری که می خواهید به آن سفر کنید اطلاعات کامل و دقیقی کسب کنید. این طوری شما مثل یک حرفه ای سفر خواهید کرد.

یک دسته بندی اختصاصی هم برای دسترسی به پیج اینستاگرام و کانال های تلگرام مسافرتی داخلی و خارجی فارا گشت ایجاد شده تا به راحتی بتوانید عضو کانال یا پیج شوید و عکس های مسافران و آفر های لحظه آخری تورهای مسافرتی را هر روز رایگان داشته باشید.

 

رزرو تورهای مسافرتی ایرانگردی و خارجی

تا این جا با مهمترین قسمت های وب سایت آژانس هواپیمایی و مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر آشنا شدید. حالا دیگر به راحتی می توانید به بخش هایی که دوست دارید بروید و از قیمت و برنامه های تورها، هتل ها و بلیط ها اطلاع پیدا کنید.

 

راستی خوب است بدانید که فارا گشت دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که در منوی مجوز، عکس مجوزها و تقدیر نامه ها قرار داده شده است.

رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس (چارتر و سیستمی)، رزرو هتل با تخفیف های ویژه هر ماه، اجرای گشت های متنوع از جاهای دیدنی شهرها و کشورهای مختلف به همراه بهترین تور لیدرهای محلی و تحصیل کرده، ثبت نام ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه، راه آهن و ترمینال به هتل و برعکس و رزرو ارزان ترین و کامل ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی (ایرانگردی و جهانگردی)، خدماتی هستند که آژانس فارا گشت در اختیار شما می گذارند.

فرقی نمی کند از تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، کیش، قشم، اهواز، کرمانشاه، رشت، ساری، همدان، یزد، سنندج، ارومیه یا هر شهر دیگری باشید، فارا گشت همانند همه مسافران و مشتریانش از تمام نقاط ایران تورهای مسافرتی را با اطمینان و امنیت کامل برایتان رزرو می کنند تا شما هم مسافرتی فراموش نشدنی در تور داخلی یا تور خارجی را تجربه کنید. پس ما ما تماس بگیرید و سفر رویاییتان رو با فارا گشت شروع کنید.

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد 33

شماره تماس: 02188909296 و موبایل: 09208008108

وب سایت: faragasht.com

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها