کانگو جامپ، بهترین کفش پرشی در ایران

کد خبر: 1055435

کفش کانگو جامپ یک کفش ورزشی است که برای استفاده در محیط شاد و مهیج طراحی شده است. از آنجا که دو عامل موثر در کاهش وزن و تناسب اندام افراد، پرش و دویدن است، این کفش پرشی ورزشی طوری طراحی شده است که افراد ضمن  پیاده روی، می‌توانند پرش را هم انجام دهند. کفش کانگو جامپ برای کاهش وزن و لاغری، فرم دادن به ماهیچه‌ها و برای انجام حرکات ورزشی مخصوصا در کلاس‌های ایروبیک بسیار مناسب می‌باشد. از این رو در این گزارش مرکز خرید اینترنتی نوید ارائه دهنده این کفش‌های پرشی با قیمت مناسب‌ سعی دارد  تا در مورد مزایای کفش کانگو جامپ و همچنین مزایای سایر محصولات ارائه شده در مارکت خود از جمله  زمین شوی و تی سطلی مطالب ارزنده‌ای را ارائه دهد. باشد که تا پایان گزارش ما را همراهی دهید.

0D0RjErEyslD

مزایای کفش پرشی فنری کانگو جامپ

کفش کانگو جامپ، برای اولین باردر ناسا و پس از مطالعات بسیار زیاد مورد توجه ورزشکاران و سپس فیزیو تراپ ها، پزشکان و متخصصان کاهش وزن قرار گرفت و به عنوان یکی از وسایلی که می‌توان برای سبک زندگی سالم مورد استفاده قرار بگیردف شناخته شد. کاربرد نمونه‌های اولیه جهت ریکاوری و آسیب‌های پایین تنه در ورزشکاران حرفه‌ای در نظر گرفته شد. درسال ١٩٩٠ با تمرکز بر تغییراتی در پرش، طراحی مجدد روی آن صورت گرفت، که باعث بوجود امدن سبکی به نام برنامه‌های تمرینی کانگو جامپ شد وسال‌های بعد باز هم ارتقا یافت. کفش کانگو جامپ هم اکنون در بیشتر کشورهای دنیا طرفداران زیادی پیدا نموده است و مسابقات ورزش آن در سبک‌های مختلف و گروههای سنی متفاوت در دنیا برگزار می‌شود. این رشته در ایران از سال ١٣٩٢ توسط سرکار خانم الهام فرهمند وارد کشور شد ودرحال حاضر در بعضی از شهرها مربیانی در این رشته مشغول به‌کار هستند که البته در تهرانف در این رشته فعالیت بیشتری نسبت به سایر شهرها  صورت می‌پذیرد.

این کفش پرشی مانند فنر عمل می‌کند و اجازه پرش تا ارتفاع ۹۰ سانتی متر را می‌دهد .جنس این کفش‌ معمولا از جنس تینانیوم، پلاستیک، فایبر گلاس ساخته می‌شود. بخش زیرین آن از پلی اورتان ساخته شده و دو کمان نیز در زیر کفش تعبیه شده است و لایه کششی در نظر گرفته شده در این بخش باعث تعدیل وزن بر روی کفش می‌گردد. کفش کانگو جامپ یک کفش خارق العاده است که نه تنها در کاهش وزن و تناسب اندام کمک می‌نماید بلکه لحظات شیرینی را برای استفاده کنندگان خود به ارمغان می‌آورد.

مزایای کفش کانگو جامپ ازدید محققان:

از مزایای این کفش پرشی می‌توان به محافظت از مفاصل، جلوگیری از وقوع اسیب، کاهش زمان ریکاوری یا بازگشت به حالت اولیه، کمک به افزایش بهبود استقامت را نام برد. همچنین کمک به کاهش وزن، افزایش بهبود قلب وعروق و هورمونها، بالا رفتن انرژی، تاثیر زیاد برروی پوست جهت جلوگیری از افتادگی پوست در حین ورزش از مزایای دیگر این کفش پرشی است. افزایش توده استخوانی و مانع از پوکی استخوان، تاثیر مثبت برستون فقرات، کاهش استرس و ایجاد شادابی ونشاط  و کاهش چشم‌گیری ازفشار بر روی مفاصل از فواید دیگر کفش کانگو جامپ می‌باشد.

CDPj8f9Dsdij

استفاده از کفش کانگو جامپ به میزان دو بار در هفته و به مدت 30 تا 40 دقیقه می‌تواند با حذف مواد سمی از بدن، باعث تقویت سیستم لنفاوی شود. این کفش پرشی به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت استفاده جهت بازی و سرگرمی در مکان‌های عمومی و داخل منزل را داشته باشد.

سبک‌های ورزش کانکو جامپ

این ورزش مهیج و سرگرم کننده به سبک‌های مختلف در باشگاه‌ها در حال اجرا و آموزش می‌باشد.از جمله این سبک ‌ها می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

- سبک کانگو پاور Kangoo Power  که ویژه تمرینات داخل باشگاه همراه با موزیک می‌باشد.

- سبک کانگو دیسکاوری Kangoo Discovery که ویژه کودکان می‌باشد.

- سبک کانگو بوت کمپ Kangoo Bootcamp که ویژه تمرین در فضای باز برگرفته از ورزش‌های رزمی می‌باشد.

- کانگو دنس ( که در کشور ما انجام نمی شود) واز سبک‌های جهانی این ورزش است.

- کانگو تخصصی رزمی و کیک بوکس   KJkick & Punch

در نهایت باید عرض شود که با استفاده از کفش پرشی می‌توان ساعت‌های سرگرم کننده‌ای را برای خود ایجاد نمود در عین حال که با کفش کانگو جامپ علاوه بر کاهش وزن و لاغری به ماهیچه خود فرم داد و برای انجام حرکات ورزشی در کلاس‌های ایروبیک نیز از آنها استفاده نمود. در نهایت می‌توان با کفش کانگو جامپ هم خوش گذراند و هم تناسب اندام داشت. برای خرید این کفش پرشی حتما به مارکت نوید مراجعه و از کیفیت و قیمت مناسب آن آگاه شوید. در ادامه با محصول کاربردی دیگر ارائه شده در مارکت نوید آشنا خواهید شد.

تی و زمین شوی دو سطله پلین

as0qjT1BFPYo

زمین شوی سطلی و تی سطلی با نزدیک شدن عید و انجام خانه تکانی عید نوروز از آن دست وسایل کاربردی است که کمک شایانی برای پیش بردن امور خانه تکانی و تمیز نمودن محیط اطراف می‌نماید. حال اگر این زمین شوی و تی سلطی از نوع تی و زمین شوی دو سطله پلین باشد که کارها بهتر و بیشتر بر وفق مراد پیش خواهد رفت. پس پیشنهاد می‌شود ادامه گزارش را تا انتها مطالعه و در پایان حتما خرید این ابزار کاربردی را در سبد خرید وسایل لازم خانه تکانی خود قرار دهید.

تی و دلایل استفاده از آن

چسب‌ناکی زمین یکی از دلایل استفاده از تی می‌باشد اما همیشه تی کشیدن برای مدت طولانی کار کسل و خسته کننده‌ای می‌شود مگر اینکه، ابزار و تکنیک درست تی کشیدن را به کار ببندیم تا از طاقت فرسایی آن بکاهد. تکنیک درست تی کشیدن با تخله محیط و البته تمیز کردن تمام وسایلی که قرار است دوباره به محیط برگردد قبل از تی کشیدن، خارج کردن تمام اشخاص مزاحم از منزل و جارو کشیدن زمین قبل از تی کشیدن آغاز می‌شود.

سپس شوینده مد نظر را به میزان لازم درون سطل حاوی آب گرم ریخته و آب هم تا اندازه‌ای ریخته شود که سطح سر تی را در برگیرد. قسمتی از سطل خالی گذاشته شود تا گذاشتن تی در آن با مشکل همراه نباشد. سپس تی را درون سطل حاوی ماده شوینده فرو برده و باید کامل خیس نمود. بعضی اوقات یک تی خشک و سفت شده کمی زمان می‌خواهد تا نرم شود .

سپس تی را باید چلانید تا خیسی آن گرفته شود .تی باید مرطوب باشد نه خیس . کار چلاندن تی کمی به سختی انجام می‌شود و اگر با دست هم انجام شود، غیر از کثیفی‌هایی که تی دارد، ممکن است در لابه لای آشغال‌های جمع شده، خرده شیشه‌هایی نیز وجود داشته باشد که به پوست آسیب برساند . بهتر است سطلی تهیه شود که دستگاه چلاندن تی دارد. ابزاری مانند تی و زمین شوی دو سطله پلین که سطل دومی دارد، به کمک دسته تلسکوپی تی به راحتی کار چلاندن تی را انجام می‌دهد و به شدت از سختی کار می‌کاهد. سپس از یک گوشه محل مورد نظر باید شروع نمود. تی را باید از طول محیط حرکت داد و کمی فشار وارد نمود تا کثیفی را پاک کند . وقتی کار قسمتی را تمام شد یا تی کثیف شده بود ، آن را دوباره خیس نموده و بعد چلانید و سراغ قسمت بعدی رفت.

در ادامه حتما نکات زیر را باید رعایت شود:

  • حرکت دادن تی به صورت8 انگلیسی برای چوب‌های طرح دار
  • پرهیز از قدم گذاشتن روی قسمت‌هایی که تازه تی کشیده
  • عوض کردن مرتب آب کثیف تی
  • تمیز کردن و چلاندن و آویزان کردن تی پس از اتمام کار برای خشک شدن  به طوری که سر خیس تی رو به پایین باشد و آب از آن خارج شود .

معرفی بیشتر ویژگی‌های تی و زمین شوی دو سطله پلین

xP41bn3TUGjx

همانطور که گفته شد ازجمله لوازم پرکاربردی که علاوه بر خانه‌تکانی شب عید در رفت‌وروب‌های روزمره هم حتما لازم می‌شود، می‌توان به تی و زمین شوی دو سطله پلین اشاره کرد. زمین‌شوی‌های چرخشی با سطل مخصوصی عرضه می‌شوند که مجهز به سبد آب‌گیری است و آب اضافه تی را با چرخش سریع خود می‌گیرد. این نوع تی‌های سطلی چون خوب چلانده می‌شوند، زمین را بیش از حد خیس نمی‌کنند. آب اضافه تی براثر نیروی گریز از مرکز در هنگام چرخش سری در سطل آبگیری، گرفته می‌شود و بدون داشتن آی اضافه می توان به راحتی تی کشید.

ویژگی‌های تی و زمین شوی دو سطله پلین

  • قابلیت حمل آسان
  • دارای بدنه مقاوم
  • مکانیسم چرخش سبد آبگیری راحت
  • دارای اندازه سری مناسب و یک سری یدک
  • دارای جنس سری مناسب (۲ عدد سری میکروفایبر از جنس نانو با قابلیت شست و شو در لباسشویی)
  • دسته‌ای با جنس مرغوب از جنس فولاد و طول مناسب
  • دارای دسته تلسکوپی که همان کار پدال زدن را انجام می‌دهد و آب تی را می‌گیرد.
  • دارای ۲ سطل، یکی برای آبگیری تی و دیگری شستشوی تی
  • مقاوم در برابر کثیفی و لکه
  • مناسب برای تمیز کردن هر نوع کف و سطح سفتی
  • مناسب برای گردگیری مبلمان و سطوح و دسترسی به نقاط غیر قابل دسترس با دسته بلند آن

تی و زمین شوی دو سطله پلین با ظاهری زیبا اماکارآمد به تمام نیازها برای نظافت سریع و تمیز پاسخ می‌دهد. با داشتن تی و زمین شوی پلین می توان با کمی آب تمام قسمت‌های خانه را از آلودگی و گردو غبار پاک نمود. این تی رامی توان هم خشک و هم تر استفاده نمود.

برای تهیه این دستگاه می‌توانید به فروشگاه آنلاین نوید مارکت مراجعه نمایید. سوپر مارکت اینترنتی نوید، تجربه خرید آنلاین به ‌یادماندنی را برای مشتریان خود به جا خواهد گذاشت. مشتریان عزیز می‌توانند تمام محصولات و نیازهای روزانه خود را از انواع خواروبار تا همه نوع محصولات سوپرمارکتی، ازجمله انواع مواد غذایی، نوشیدنی و دم‌نوش‌ها، محصولات بهداشتی زیبایی، انواع ابزار و ملزومات را با تخفیف مناسب در فروشگاه اینترنتی نوید تهیه نمایند.

راه ارتباطی:

https://www.marketnavid.com

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها