حرف آخر در کنکور 1400 با بسته های آموزشی حرف آخر

کد خبر: 1055667

Untitled

حرف آخر در کنکور 1400 با بسته های آموزشی حرف آخر

در سال 1390 یکی از اساتید کنکور به نام آقای عبدالرضا منتظری، مؤسسه‌ای را در راستای تهیه و تولید محصولات مرتبط با کنکور تأسیس کرد. این موسسه، حرف آخر نام دارد.

عدۀ زیادی از مخاطبان موسسه حرف آخر، این مؤسسه را با محصولات متفاوتی همچون ریاضی کنکور حرف آخر، فیزیک کنکور حرف آخر و شیمی کنکور حرف آخر که برای داوطلبان رشته‌های مختلف ارائه می‌دهد می‌شناسند.

سبک متفاوتی که موسسه حرف آخر برای تهیۀ محصولات آموزشی خود (ازجمله تهیۀ دی وی دی‌های آموزشی) در نظر گرفته است، باعث شده تا افراد زیادی به استفاده از محصولات موسسه حرف آخر فکر کنند و برای تهیۀ محصولات آموزشی کنکور، موسسه حرف آخر را در صدر اولویت‌های خود قرار دهند.

سبک ساخت محصولا آموزشی موسسه حرف آخر

ممکن است این سؤال در ذهن شما شکل بگیرد که موسسه حرف آخر از چه سبکی برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند؟ موسسه حرف آخر، برای تولید محصولات خود از روش شهودی سازی مطالب استفاده کرده و مطالب آموزشی را در قالب انیمیشن سازی و تصویر سازی، برای داوطلبان شرح می‌دهد.

جالب است که بدانید این سبک از نحوۀ آموزش مطالب، برای اولین بار (در ایران) توسط موسسه حرف آخر اجرایی شد. سؤال دیگری که ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید این است که استفاده از انیمیشن برای توضیح یک مطلب چه فایده‌ای دارد؟

تمامی آمار و ارقامی که از نتایج چند کنکور اخیر به دست آمده است نشان می‌دهد که داوطلبان رشته‌های تجربی و ریاضی، در دروس اختصاصی به مشکل می‌خورند. بر طبق این آمار بیش از 80 درصد داوطلبان رشته‌های تجربی و ریاضی، در دروس اختصاصی خود، درصدهایی پایین‌تر از 10 درصد را به جای گذاشته‌اند. این آمار بسیار تأمل برانگیز است.

علت عدم کسب درصد بالای دروس در کنکور

به نظر شما آیا تمام این داوطلبان که نتوانسته‌اند درصدهایی بالایی از تست‌های دروس اختصاصی خود را به درستی ثبت کنند، همگی جزء دانش آموزان تنبل بوده و از لحاظ درسی ضعیف بوده‌اند؟ جواب این سؤال قطعاً خیر است.

ما در موسسه حرف آخر برای شما شرح می‌دهیم که چرا این میزان از داوطلبان کنکور، با این مشکل مواجه می‌شوند. علت اصلی این مشکل آشنا نبودن با ساختار مغز است. ممکن است این مطلب را بدانید که مغز انسان از دو نیم کره یعنی نیم کرۀ راست مغر و نیمکرۀ چپ مغز تشکیل شده است و هر یک از این نیمکره‌ها وظایف و ساختار متفاوتی از دیگری دارد.

آیا می‌دانید برای یادگیری بهتر، کدام نیمکره باید فعال‌تر باشد؟

در آموزش‌های سنتی که متأسفانه همچنان در کشور روایج بسیاری دارند، نحوۀ آموزش باعث می‌شود تا تمامی مطالب آموزشی در درون نیمکرۀ چپ مغز قرار بگیرند. جالب است که بدانید هر فرمول، مبحث یا مطلبی که از روش‌های سنتی یاد می‌گیرید، تنها به صورت کوتاه مدت در نیمکرۀ چپ مغز شما جمع می‌شوند.

بنا بر این کاملاً طبیعی است که بعد از گذشت مدتی، تمامی مطالبی که یادگرفته‌اید از حافظۀ شما پاک شوند. زیرا شما تمامی مطالب را تنها در یک نیمکره ذخیره کرده‌اید. به همین دلیل است که داوطلبانی که برای فراگیری مباحث کنکور به روش سنتی آموزش دیده‌اند، بر سر جلسۀ کنکور به مشکل برمی‌خورند و نمی‌توانند فرمول‌ها و روش‌هایی که یاد گرفته‌اند را به خاطر بیاورند.

استفاده از راهکارهای بین المللی جهت تولید مطالب آموزشی

در معرفی موسسه حرف آخر باید گفت که این موسسه از یک راهکار بسیار مناسب و ثابت شده که در بسیاری از کشورهای دیگر نیز استفاده می‌شود، استفاده می‌کند. استفاده از روش‌های نوین آموزشی مباحث آموزشی در کشور ایران، برای اولین بار توسط موسسه حرف آخر به کار گرفته شد. روش‌هایی که موسسه حرف آخر از آن‌ها برای تهیۀ محصولات آموزشی خود استفاده می‌کند، باعث‌ می‌شود که هر دو نیمکره مغز شما به طور یکسان مطالب آموزش داده شده را به خاطر بسپارند.

با توجه به مطالب گفته شده در این مطلب از موسسه حرف آخر به این نتیجه رسیدیم که برای موفقیت در کنکور باید هر دو نیمکرۀ مغز شما در به خاطر سپردن و یادگیری مباحث آموزشی که به شما گفته می‌شود، مشارکت داشته باشند. تا بدین جا متوجه شدیم که متأسفانه روش‌های سنتی تنها موجب فعالیت نیمکرۀ چپ مغز شما شده و در نتیجه نیمکرۀ راست مغز شما تقریبا2 بدون فعالیت می‌ماند.

در کشور ما به دلیل اینکه بسیاری از آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی از روش‌های سنتی برای مخاطبان خود استفاده می‌کنند، توجه بسیار کمی به نیمکرۀ راست داوطلبان می‌شود. موسسه حرف آخر با استفاده از روش‌های نوین این مشکل را نیز بر طرف کرده است.

اما ممکن است برای شما این سؤال پیش بیاید که موسسه حرف آخر از چه روشی برای بر طرف ساختن این مشکل استفاده می‌کند؟ موسسه آموزشی حرف آخر در جواب خواهد گفت نیمکرۀ راست مغر وظیفۀ به خاطر سپردن تصاویر در حافظۀ طولانی مدت هر شخص را بر عهده دارد. با توجه به این مسئله، موسسه حرف آخر در تولید محصولات آموزشی خود، از جمله دی وی دی‌های آموزشی، از روش تصویر سازی مباحث استفاده می‌کند.

برخی دلایل برتری موسسه حرف آخر

استفاده از روش تصویر سازی در کشور ایران تنها توسط موسسه حرف آخر صورت می‌پذیرد. استفاده از تصویر سازی برای توضیح مباحث مختلف به فعالیت نیمکرۀ راست مغز شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. این روش باعث می‌شود تا مطالبی که به شما آموزش داده می‌شوند برای مدت زمان بسیار زیادی در ذهن شما باقی بمانند و شما بر سر جلسۀ کنکور به خوبی بتوانید مطالبی که آموزش دیده‌اید را به یاد بیاورید.

مطالبی که توسط روش تصویری سازی در موسسه حرف آخر به شما آموزش داده می‌شوند، حتی تا چندین سال پس از پایان کنکور شما نیز همچنان در ذهن شما باقی خواهند ماند. یکی دیگر از ویژگی‌های پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر که آن‌ها را از سایر محصولات آموزشی رقبا متمایز می‌کند، استفاده از روش الگو سازی برای آموزش مباحث مختلف است.

در روش‌های سنتی که توسط اساتید مختلف ارائه می‌شوند، هر استاد راه حل و نکته‌های کلیدی مربوط به سطح علمی خود را به دانش آموزان خود آموزش می‌دهد. در این روش دانش آموز باید فرمول‌ها و را‌ه حل‌های کلیدی بسیار زیادی را به خاطر بسپارد و به دلیل حجم بالای فرمول‌ها و روش‌ها، داوطلب بر سر جلسۀ کنکور گیج و سر در گم خواهد شد. زیرا باید برای حل هر تست، راه حل‌های متفاوتی را به یاد بیاورد.  چرا که برای حل هر نوع تست، باید فرمول‌های متفاوتی را به کار بگیرد.

موسسه حرف آخر برای بر طرف ساختن این مشکل، به جای استفاده از تکنیک، برای آموزش مباحث آموزشی از الگو استفاده می‌کند. ویژگی بارز استفاده از الگو این است که شما با استفاده از هر الگو، می‌توانید به چند نوع سؤال مختلف پاسخ بدهید. در نتیجه در زمانی که برای حل هر تست در نظر گرفته‌اید صرفه جویی خواهد شد.

20 درصد پروژه 6040 را به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه آموزشی حرف آخر به جهت اطمینان خاطر دانش آموزان عزیز 20 درصد از پکیج پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. برای دریافت این پکیج رایگان میتوانید عدد 1 را به شماره 5000164035 پیامک کنید و یا با شماره 09129573833 تماس حاصل فرمایید.

وبسایت مرکزی حرف آخر : https://harfehakhar.co

 

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها