وزیر راه پیگیر اتصال راه آهن درون شهری به برون شهری

کد خبر: 1056887

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷ پروژه ریلی داریم که بخشی از این پروژه‌ها تا پایان دولت و بخشی هم تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسند.

وزیر راه پیگیر اتصال راه آهن درون شهری به برون شهری

 باشگاه خبرنگاران: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره برداری ایستگاه تهران به ایستگاه مترو از طریق گالری زیر سطح برای اولین بار با بیان اینکه امسال دست در دست هم موفق شدیم رکورد بیشترین میزان توسعه را در کشور کسب کنیم، گفت: ایران در این شرایط اقتصادی که کشور تروریست آمریکا جنگ اقتصادی راه‌اندازی کرده است، در حوزه توسعه ناوگان توانسته رکورد خوبی را کسب کند به طوری که نسبت به سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته‌ایم.

اسلامی بیان کرد: به طور ویژه از تمامی تولیدکنندگان در بخش ناوگان تشکر می‌کنم و وزارت راه و شهرسازی هم در پیشبرد توسعه بار و مسافر توانسته اقدامات بسیار موثری را انجام دهد.

او بیان کرد: در بحث تخصیص منابع مالی هم سازمان برنامه و بودجه همکاری بسیار موثری داشته است.

اسلامی تاکید کرد: برای خانواده راه‌آهن انجام چنین اقداماتی بسیار معنادار بوده و ما قدرشناس زحمات آن‌ها هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه به تمامی وعده‌های خود در حوزه اتصال آن‌ها به مراکز استان‌ها عمل می‌کنیم، افزود: تاکنون در ۵ استان اتصال ریلی انجام شده و ۷ پروژه باقی مانده در ماه‌های ابتدایی سال آینده اجرا خواهد شد و پروژه‌های باقی مانده هم تا پایان سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شوند. در دولت یازدهم و دوازدهم ظرفیت ریلی کشور ۵۰ درصد افزایش یافته که یک رکورد بزرگ در جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌شود.

او تاکید کرد: بخش راه آهن و مدیران این بخش توسعه را پایه گذاری کرده و به عنوان یک سازمان خلاق و هوشمند محسوب می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم ظرفیت زیرساخت‌های ریلی حدود ۵۰ درصد افزایش یافت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ضرورت مشارکت در اتصال حمل و نقل درون شهری و برون شهری به دقت دنبال می‌شود، امروز اتصال ایستگاه راه‌آهن تهران به مترو از طریق گالری زیر سطح برای اولین بار در کشور انجام شد و این سیاست در سایر کلانشهر‌ها دنبال می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها