لیست بهترین ابزار فروشی های حسن آباد + خرید آنلاین ابزارآلات صنعتی

کد خبر: 1057743

P9rB4xb3XkDa

در عصر حاضر، انتخاب مرجعی معتبر و مناسب برای خرید ابزارآلات برقی، ابزار بادی و ابزار دستی با وجود فروشگاه های نامعتبر و اجناسی تقلبی به یک چالش بزرگ تبدیل شده است و می تواند سرمایه خریداران را هدر دهد. همانطور که می دانید میدان حسن آباد به مرکز خرید ابزار معروف است؛ فروشگاه های فیزیکی و همچنین دفاتر مرکزی فروشگاه های اینترنتی زیادی در این محدوده وجود دارند که خدمات فروش ابزار را به مشتریان عرضه می کنند. عدم امکان گشت و گذار در این بازار وسیع و اعتبارسنجی فروشندگان معتبر و همچنین اورجینال بودن اجناس، ما را در فردا نیوز بر آن داشت تا اقدام به معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی خرید ابزارآلات کنیم که امکان خرید حضوری نیز دارد و اجناس خود را از لحاظ اصالت و سلامت فیزیکی کالا و همچنین قیمت مناسب تضمین می کند.

امروزه بازار ابزارآلات صنعتی از تنوع کالایی بسیار بالایی از نظر کاربرد و برند برخوردار است. بررسی و مقایسه کالا توسط مشتریان در میان دنیایی از پیچیدگی بخصوص در بازارهای سنتی و حضوری امری بسیار دشوار می‌باشد. همین مهم مستر ابزار را بر آن داشته تا با حضور فعال کارشناسان و متصدیان خود در بازار های سنتی و اینترنتی، شرایط ارتباط تلفنی و ارائه مشاوره تخصصی بصورت رایگان بانک اطلاعاتی جامع را فراهم سازد. هدف این خدمت این است که مشتریان با صرف وقت و هزینه بسیار کمتر، با آگاهی کامل از کارآیی محصول، خریدی موثر و رضایت بخش به انجام برسانند.

مستر ابزار دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و با ارائه ابزارآلات صنعتی با تنوع بالا از لحاظ مارک و کاربرد و نیز پاسخگویی و مشاوره تخصصی و رایگان، سهولت بررسی و مقایسه محصولات را از منظر کارایی و قیمت خرید آسان و عدم پرداخت هزینه های اضافی مانند اتلاف وقت زیاد در بازارهای سنتی و حضوری محدود محقق ساخته است. در سایه اعتماد مشتریان، امکان برگشت بدون قید و شرط کالا به جهت رضایت هر چه بیشتر فراهم شده است. فروشگاه خود را موظف میداند در راستای خدمت رسانی به مشتریان، کلیه ملزومات صنعتی مورد نیاز ارگانها و نهادهای دولتی و خصوصی را نیز با شرایط ایده آل تامین نماید.

8ZmQ2bNivQZL

این فروشگاه متخصص در فروش کلیه محصولاتی نظیر انواع آچار، اتو لوله سبز، اره پروفیل بر، اره درخت بر، اره عمودبر، اره فارسی بر، اور فرز نجاری، انواع انبر، اینورتر جوشکاری، بتن کن، بکس بادی، بلوور، پولیش، پیچ گوشتی بادی و برقی، پیستوله برقی، تراز لیزری، انواع تیغ، چرخ سمباده و سنگ رومیزی، چکش تخریب، دریل چکشی، دریل گیربکسی، ژنراتور برق بنزینی، سشوار صنعتی، انواع سمباده، انواع فرز و ... از برندهایی نظیر ابزار رونیکس، ابزار آاگ، توسن، ان ای سی، هیوندای، بوش، کرون و سایر برندهای معتبر ایرانی و خارجی است و آنها را از حیث اورجینال بودن و سلامت فیزیکی کالا تضمین می‌کند. ارسال فوری و سریع بلافاصله پس از ثبت سفارش با هر روش ارسالی مدنظر خریدار، ویژگی منحصربفرد دیگر این فروشگاه اینترنتی ابزارآلات است که می‌تواند کالای سفارش داده شده را در کمتر از 2 الی 24 ساعت در تهران و در کمتر از 48 الی 72 ساعت برای سایر استانها ارسال کند.

این مرجع گستره وسیعی از تنوع و قیمت گذاری ها را ارائه می دهند تا خریداران بتوانند با گستره سلیقه و نیازمندی های متفاوت انتخاب خود را انجام دهند. شما می توانید قبل از خرید، گزینه هایی که مدنظرتان هست را بصورت اینترنتی با هم مقایسه کنید. این فروشگاه اینترنتی قابلیت امکان مقایسه بین محصولات مختلف و مشاهده نظرات کاربران درباره محصولات خریداری شده را ارائه می دهد تا مشتریان برای انجام خرید خود، تصمیمات بهتری بتوانند بگیرند. در این فروشگاه می توانید انواع روش های پرداخت از جمله پرداخت از طریق درگاه های مستقیم بانکی، پرداخت درب محل سکونت در استان تهران، پرداخت کارت به کارت یا به صورت شبا و ... را تجربه کنید و محصول خود را با شیوه های گوناگون ارسال نظیر ارسال فوری با تاکسی ها و پیک های اینترنتی، پست پیشتاز، تی پاکس، باربری و ... دریافت کنید.

xrSBqXCoQFvp

مستر ابزار با تامین ابزار و تجهیزات صنایع بزرگ مانند چندین کارخانه شرکت ساختمانی، شرکت پتروشیمی و شرکت های فولاد توانست جای خود را در صنعت ایران باز کند و امروز نیز علاوه بر خرده فروشی کوچک ترین ابزار آلات خانگی، کماکان وبسایت تامین ابزار شرکتی است که به طور مجزا و با شرایط ویژه ابزار و تجهیزات مورد نیاز کارخانجات تولیدی را تامین نموده و همچنین به همکاران ابزار فروش در سراسر ایران با قیمت عمده فروشی ابزار آلات، ابزار، یراق، ابزارهای مصرفی و دستگاهای صنعتی ارائه می نماید.

همچنین این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است تا در صورت وجود هر گونه مغایرت بین سفارش و کالای دریافتی و نیز در صورت وجود هرگونه آسیب دیدگی و اشکال فنی و فیزیکی، طی ١ روز پس از دریافت کالا توسط مشتریان مراتب را با پشتیبانی در میان گذاشته و اقدامات لازم جهت برگشت کالا هماهنگ شود. پس از هماهنگی و دریافت کالای مرجوعی توسط فروشگاه، در صورت تایید کارشناسان به جهت رعایت موارد مطابق مقررات و عدم وجود مغایرت بین کالای دریافتی و ارسالی، مبلغ کالا طی ٢ روز به مشتریان مرجوع خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها