خرید از آمازون در ایران به چه روش هایی انجام می شود؟

کد خبر: 1058557

خرید از سایت های خارجی علی الخصوص سایتی همچون سایت آمازون که از معتبرترین و پرفروش ترین سایت ها در جهان است، از تمایلات بسیاری از مردم جهان است. خرید از آمازون در گذشته برای تمام مردم جهان امکان پذیر بود، اما امروزه با توجه به تحریم هایی که کشور آمریکا بر روی برخی از کشور های جهان از جمله ایران اعمال کرده است، نمی توان خرید از آمازون توسط مردم کشور ایران امکان ندارد. چرا که مسیرهای پرداخت ارز و ارسال بسته های پستی میان ایران و آمریکا کاملا بسته شده است. به این ترتیب این سوال ایجاد می شود که چگونه می توانیم از آمازون خرید کنیم؟ در ادامه به دلایل علاقه مندی مردم به خرید از آمازون و روش های خرید از آمازون در ایران می پردازیم. 

خرید از آمازون

علت علاقه مندی مردم ایران به خرید از آمازون

آمازون از سایت های بسیار معتبر است که چند دهه است که در حال فعالیت است و توانسته است اعتماد مردم جهان را به خود جلب کند. این سایت محصولات اصل و اورجینال برندهای مختلف را به عرضه می گذارد. کیفیت اجناس این بازار اینترنتی بسیار بالا است، با این حال شما می توانید از نظرات کاربران که بدون هیچ کم و کاستی در سایت قرار می گیرد درباره کیفیت و جنس محصولات اطلاع پیدا کنید. از دلایل علاقه مندی مردم ایران به خرید از این سایت، خرید بعضی محصولات است که در ایران یافت نمی شود. شما می توانید در سایت آمازون هر نوع محصولی را اصل و با کیفیت پیدا کنید. همچنین آمازون از طریق ایجاد قراردادهایی با بسیاری از برند محصولات مختلف را با قیمتی بسیار پایین تر از بازار عرضه می کند که قیمت مناسب این محصولات مردم نه تنها ایران بلکه تمام جهان را برای خرید از این سایت وسوسه می کند. 

خرید از آمازون بدون واسطه

این سوال برای بسیاری از مردم ایران به وجود می آید که آیا می توان به طور مستقیم از آمازون خرید کرد. این سوال جوابش هم بله است و هم خیر. البته که ایرانیان نمی توانند خود هیچگونه پرداختی به سایت آمازون داشته باشند و حتی اگر بتوانند با استفاده از کارت هایی که قبلا توسط فرد دیگری خریداری شده است سفارش خود را ثبت کنند و هزینه را پرداخت کنند، نمی توانند محصول را در ایران دریافت کنند. چرا که کشور آمریکا هیچ گونه پستی به ایران ندارد.

خرید از آمازون

اما در حقیقت شما می توانید بدون اینکه از شرکت ها و سایت های واسطه کمک بگیرید از یک واسطه آشنا یا فامیل در خارج از کشور استفاده کنید. شما می توانید از فردی آشنا در خارج از کشور بخواهید که کارت هدیه آمازون را به نام خودش خریداری کند و برای شما در ایران ارسال کند. بعد از ثبت سفارش نیز شما باید آدرس همان فرد را در یک کشور دیگر بدهید تا محصول شما را دریافت کند و سپس برای شما ارسال کند. 

خرید از آمازون با واسطه 

روش اصلی که شما می توانید در هر جای ایران که هستید بدون داشتن آشنا یا واسطه خرید خود را انجام دهید، استفاده از سایت های واسطه است که برای شما شرایطی را فراهم کرده اند که بدون داشتن کارت آمازون یا کارت اعتباری ارزی خرید و حتی در بعضی از موارد امکان خرید از آمازون بدون گمرک را فراهم می‌آورند . خرید از این سایت ها به این صورت است که شما کد محصول را از سایت آمازون در آن ها کپی می کنید و آن ها نیز به شما قیمت محصول و هزینه ارسال و سود خودشان را محاسبه می کنند و به ریال به شما می دهند. شما می توانید با پرداخت مبلغ سفارش خود را ثبت کنید و محصول را در ایران دریافت کنید. شما باید خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهید، چرا که برخی سایت ها قیمت ارزان تری برای محصولات ارائه می دهند و در نهایت مشخص می شود که کالاهای دست دوم، تعمیری یا برگشتی را به شما فروخته اند. 

خرید از آمازون

از کدام سایت های واسطه خرید کنیم؟

پیدا کردن و تشخیص سایت واسطه معتبر شاید برای شما کمی سخت خواهد بود. به همین دلیل قید خرید از آمازون را یا به کل خواهید زد و یا به خرید از آمازون امارات یا ترکیه روی می آورید. اما ما به شما می گوییم که اگر علاقه مند به خرید از آمازون آمریکا هستید می توانید به برخی از سایت های واسطه مراجعه کنید. نیازیتو یک مرجع کامل برای معرفی سایت ها و کسب و کارهای معتبر و قانونی است. چنانچه مایل به خرید از آمازون هستید می توانید به آدرس سایت نیازیتو niazito.com مراجعه کنید و با سایت های واسطه معتبر آشنا شوید.

خرید از آمازون

جمع بندی

در متن بالا درباره سایت آمازون و خرید از آن صحبت کردیم. مردم ایران نیز مانند تمام مردم جهان به خرید از سایت آمازون به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارائه محصولات اورجینال علاقه مند هستند. برای خرید از آمازون در گذشته می توانستیم به طور مستقیم اقدام کنیم و محصول خریداری شده را در ایران تحویل بگیریم. اما امروزه با وجود تحریم ها برای خرید از آمازون باید به روش های مختلف با واسطه یا خرید از شعب دیگر آمازون اقدام کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت نیازیتو با سایت های واسطه و معتبر که می توانید از طریق آن ها خرید خود را از سایت های خارجی انجام دهید، آشنا شوید. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها