تاچ ال سی دی گوشی را از امداد موبایل بخرید

کد خبر: 1058660

تاچ ال سی دی یکی از مهم‌ترین قطعات گوشی‌های هوشمند است که در صورت خرابی تاچ اصلی باید آن را با یک نمونه با کیفیت تعویض کنید. در بسیاری از مراکز تعمیر موبایل یا فروشگاه‌های قطعات جانبی در ایران این قطعه برای برندهای مختلف با قیمت نه‌چندان منصفانه عرضه می‌شود. متأسفانه در بسیاری از موارد حتی مشاهده شده است که تاچ‌های ارائه شده در این فروشگاه‌ها اورجینال نبوده است.

استفاده از انواع درجه دوم یا تقلبی تاچ ممکن است هزینه‌های شما را افزایش دهد. زیرا طول عمر در چنین قطعاتی هرگز مشخص نیست و نمی‌توان اطمینان خاصی به آن‌ها از نظر مدت‌زمان کارکرد داشت. همچنین نکته مهم دیگری که درباره تاچ‌های نامطمئن باید به آن توجه شود، کیفیت عملکردی پایین آن‌ها است. یعنی ممکن است حتی با وجود طول عمر نسبی، کیفیت تاچ به‌گونه‌ای باشد که شما مجبور به تعویض آن شوید.

امداد موبایل emdadmobile.net با عرضه تضمینی محصولات برندهای مشهور و با کیفیت تولیدکننده تاچ، ضمانت بازگشت 7 روزه محصول را برای مشتریان تحت شرایط ویژه در نظر گرفته است. بنابراین می‌توانید درصورت عدم رضایت از محصول مطابق با شرایط تعریف‌شده در سایت، تاچ را عودت دهید!

دسته‌بندی و اطلاعات مهم درباره تاچ‌های موجود در امداد موبایل

یکی از بهترین معیارها برای سنجش اعتبار فروشگاه‌ها خصوصا عرضه‌کنندگان قطعات جانبی موبایل از جمله انواع تاچ موبایل، تنوع برندهای تحت پوشش فروشگاه و موجودی آن برای مدل‌های مختلف هر برند است. مثلا تاچ برندهای معتبر و مشهوری مانند سامسونگ و آیفون به‌دلیل حجم استفاده و کاربردی که در ایران دارند، در اکثر فروشگاه‌های بزرگ قطعات جانبی موجود است.

امداد موبایل نیز دقیقا در فروشگاه خود چنین شرایطی را برای برندهای مشهور ایجاد کرده است. درحال حاضر فروشگاه مذکور توانسته است با عرضه مدل‌های جدید و قدیمی تاچ ال سی دی گوشی‌های قدیمی و جدید برندهای بزرگ، تنوع بالایی از مدل گوشی و برندهای تحت پوشش خود ارائه کرده است. اطلاعات موجود مربوط به تاچ ال سی دی برندهای مشهور در سایت مجموعه ذیل این قسمت آمده است:

  • برند آیفون: تاچ مخصوص 20 مدل
  • برند سامسونگ: تاچ مخصوص 134 مدل
  • برند هواوی: تاچ مخصوص 143 مدل
  • برند شیائومی: تاچ مخصوص 84 مدل
  • برند ال جی: تاچ مخصوص 23 مدل
  • برند سونی: تاچ مخصوص 22 مدل
  • برند اچ تی سی: تاچ مخصوص 30 مدل
  • برند لنوو: تاچ مخصوص 2 مدل

انواع تاچ ال سی دی گوشی از امداد موبایل بخرید

اساس کار مجموعه یادشده در عرضه قطعات جانبی موبایل و تبلت، کیفیت و رضایت مشتریان است. در بسیاری از فروشگاه‌های خرید اینترنتی قطعات موبایل باتوجه به مشخص‌نبودن مقدار دقیق موجودی، معمولا زمان مشخصی برای ارسال و تحویل کالا تعریف نمی‌شود. اما در مجموعه ما زمان تحویل کالا همانطور که پس از نهایی‌کردن سفارش اعلام می‌شود، از سوی امداد موبایل تضمین‌شده است.

همچنین سیستم پرداخت این فروشگاه کاملا امن و تضمین‌شده است و شما می‌توانید برای پرداخت هزینه خرید تاچ ال سی دی از برندهای مختلف با خیال راحت از درگاه‌های اینترنتی پرداخت تعبیه‌شده در سایت استفاده کنید. نکته قابل‌توجه این است که در تمام مراحل قبل از خرید تا رسیدن تاچ ال سی دی به آدرس مورد نظر شما پشتیبانی سایت به‌صورت تلفن و از طریق شبکه‌های اجتماعی حامی مشتری خواهد بود. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما پاسخ می‌دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها